Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jun 2012 11:34

Nå, kan se at der er tre personer på TrueAchievements, som har fået fat på spillet - to af dem er en del af Xbox-holdet, mens den sidste er Cain, lederen af den største XBLA-side. Krydser fingre for at der er en eller anden som sælger en review-kode på en af siderne, om ikke så længe - vil sgu gerne spille det allerede i morgen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 17. jun 2012 15:41

fuck jeg glæder mig til at spille det tirsdag aften!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2012 16:01

Det kan jeg godt forstå! Hvilket deck skal du spille?

Jeg har selv luret lidt på Lifegain decket. Eller evt. MonoB alt efter hvor meget reanimator-tema, man kan indføre efter unlocks.

Måske spiller jeg også gobbo medmindre, at det kun er ren aggro. Kunne f. eks godt tænke mig kort som Skirk firemarshal.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 17. jun 2012 17:17

hvilket deck, det ved jeg ikke. ender altid med at spille noget rød.. i en eller anden form
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Magic 2013

Indlægaf andenbso » 18. jun 2012 10:05

Hvad tid er det ude dansk tid? :)
andenbso
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 18. jun 2012 11:02

22.00 tirsdag tror jeg det er :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jun 2012 17:11

Nakka, helt ærligt: fuck nu af. Du skal være velkommen til at diskutere spil, men lad nu være med at dreje alt over i en konsolkrig. Det nytter jo ikke noget.

Spillet udkommer engang i løbet af onsdagen, 11-12 stykker, noget i den stil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 18. jun 2012 17:21

TerrificFalcon skrev:Nakka, helt ærligt: fuck nu af. Du skal være velkommen til at diskutere spil, men lad nu være med at dreje alt over i en konsolkrig. Det nytter jo ikke noget.

Spillet udkommer engang i løbet af onsdagen, 11-12 stykker, noget i den stil.


hvad?! manden vil vide hvornår det kommer. tirsdag aften er første tidspunkt (for folk der ikke har fået en kode),hvor det kan spilles.. sure skid :lol:
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Magic 2013

Indlægaf nakka » 19. jun 2012 21:23

hold da kæft det er godt! at man fucking selv kan vælge hvilke lande man tapper! jamen man kan jo pludselig bluffe online!! har jeg en counterspell...har jeg? måske? hmm!

der skal spilles hele natten!
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 20. jun 2012 10:17

Det er landet på XBLA. Det ligger ikke lige p.t. i fronthubben, men gå ind under "M" og find det der. Er ved at hente...
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 20. jun 2012 10:24

Er også personligt ved at hente nu (lige kommet ind af døren). Bliver fedtfedtfedt! Har sandsynligvis et par koder i min indbakke senere i dag, men jeg gider sgu ikke vente 6 timer på at kunne spille det her, må jeg indrømme.

Nå, der var liiige en bette Spring Update der skulle hentes først.
Forresten har jeg også sat en "Multiplayer Pack", en unlock key på 108kb, til at downloade tidligere. Kan se at den vidst er blevet fjernet fra Marketplace nu, men jeg kan da lige poste en beskrivelse af den om lidt, så kan vi se hvad den egentlig indeholder/holdte.

Nå, den er stadigvæk på Marketplace, men dog kan den ikke findes på Xbox.com længere. Beskrivelsen "Magic 2013 multiplayer" er ikke specielt sigende.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Lord Khazmir » 20. jun 2012 10:41

Mand - nederen at have møde resten af dagen, så jeg ikke lige kan liste af, smutte hjem og spille Magic - det bliver så først en gang i aften :x

God fornøjelse guys.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 20. jun 2012 10:42

Umiddelbart superfedt spil, men hold da op nogle irriterende lydeffekter. Det er nok noget af det værste, der er hørt på Xbox 360 hvad det angår.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Magic 2013

Indlægaf DJan.dk » 20. jun 2012 11:55

Fedt!

Jeg ser egnetlig mest frem til at spille det på min iPad her i aften efter arbejde (Regner da med at det allerede er i App store). Er spændt på at se hvordan det fungerer, da jeg umiddelbart hellere vil spille spil som Magic på en tablet end en konsol. Så må vi se om det senere hen også bliver købt på Xboxen. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Magic 2013

Indlægaf heinstach » 20. jun 2012 12:19

DJan.dk skrev:Fedt!

Jeg ser egnetlig mest frem til at spille det på min iPad her i aften efter arbejde (Regner da med at det allerede er i App store). Er spændt på at se hvordan det fungerer, da jeg umiddelbart hellere vil spille spil som Magic på en tablet end en konsol. Så må vi se om det senere hen også bliver købt på Xboxen. :)


Det er ikke i Appstore endnu. Regner bestemt også med at købe til iPad.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron