Xboxlife forum

Magic 2013

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. sep 2012 16:58

Jeg havde sat mine forventninger lidt for højt til Tekken Tag Tournament 2, så der bliver heldigvis tid til at spille duels alligevel! :D

Nu, hvor de nye 2-farvede decks kommer imorgen, kunne det så ikke være monstersjovt at være en kæmpenar og spille den grønne landdestruction bunke hele dagen i morgen, og sidde og ødelægge det for alle, der sidder og eksperimenterer med de nye decks?

Hvis det ikke var fordi, at jeg selv ikke kan vente med at spille med de nye kort, så havde jeg gjort det xD
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2012 17:03

Det er lige før at jeg er frisk, bare for at tage en sidste dag med landsmadring og møl i lange baner, mod tofarvede folk. Nøj, det ville være godt!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. sep 2012 18:13

Haha, ja, det er times!

Tur 2/3: Dyr
Tur 4: Natural Order for Terastodon + Clone FTW :P
Tur 5: Angrib med Terastodon, så den dør. BODY DOUBLE endnu mere FTW!

Haha, Elsker Terastodon. Kan godt lide kort, der kræver balls at spille. Mit Magic-Motto er altid : "Hvad kan der dog gå galt? xD"

Glæder mig også maks til at fyre den af med Rakdos, The Defiler imorgen.

Alle på det officille duels forum hader ham, men jeg tror ikke, at de har fattet, at han vinder spillet sammen med BloodChief Ascension. Der er nok nogen, der har set det, men de holder det for dem selv :P

Billede Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2012 18:44

Tjo, tja! Vi skal bare have gang i noget burn og så Aven Mimeomancer - og vupti, alt er 3/1 flying der kan skydes ned. Det er så lallet, det kort - jeg elsker det!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 18. sep 2012 18:51

Jeg skal jo spille Grinning Malice, og Jeg spiller dem her :D

PEW! PEW! PEW!

Billede Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2012 16:52

Hvad så?

Er Terri og Jeg de eneste, der leger med de nye Kort?

Jeg har spillet med Grinning Malice, og det er ligeså fedt som forventet. Det eneste, der trækker lidt ned i mine øjne er, at decket kun har 24 lande, hvoraf de 4 endda er fetch-lande, der aktivt fjerne lande fra decket. Jeg spiller et kontrol build, og der er 24 lande for lidt, når der hverken er card-draw eller mana-ramp. Især, når jeg gerne vil spille Din of the Fireherd, der koster 8-mana.

Jeg har derfor gået ned til kun at spille en Din of the Fireherd istedet for to. Rakdos, The Defiler synes jeg underperfomer lidt i decket, og så han er også blevet smidt af holdet. Ind kommer der istedet to Capricious Efreet.

Det er meget svært at tabe når jeg har en aktiv BloodCheif Ascension. Mod aggressive deck, kan det godt være op ad bakke at få den aktiveret tidligt nok, så det er måske i virkeligheden bedre at spille med Chaos Warp i det slot, men Bloodchief er bare så awesome, at den få lov til at blive der.
Senest rettet af Da Senzai 22. sep 2012 16:55, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 22. sep 2012 16:54

Dobbelt post.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2012 17:03

Jeg er blevet ret vild med Aura Servants, omend jeg er overbevist om, at det er et dårligt deck.

Det har, som sådan, en del fede kort. Problemet er bare at der igen er nada mana-ramp. Til gengæld er der et par card-draw funktioner, hvoraf den allervigtigste er Kor Spiritdancer, som tit kan sørge for, at man trækker en del kort.
Som regel ender det i, at en Kor Spiritdancer med Empyrial Armor (+1/+1 for hvert kort man har på hånden) bliver bøffet med alle de auraer jeg trækker, og så banker jeg ellers fjenden.

Det jeg ikke kan lide ved decket er, at det er propfyldt med kort, som er alt for dyre. Egentlig burde taktikken bare være at rampe hurtigst muligt op til 6 og så smide en Sovereigns of Lost Alara eller to. Derefter er det jo bare at proppe tonsvis af gratis auraer på fx en Kor Spiritdancer, og så sønderbanke fjenden.
Det bliver jo også kun nemmere, når man har en Grand Arbiter Augustin IV, som gør at Sovereigns of Lost Alara kun koster 4 mana, mens at alle modstanderens spells koster 1 mana ekstra. Der er dog kun en enkelt Grand Arbiter i decket, hvilket er totalt åndssvagt, for han er den vildeste MVP. Han kan virkelig ødelægge folks dag.

Decksne virker egentlig sjove at spille med, men de har ikke helt samme feel som standard-decksne, som alle sammen virkede temmelig topgearede og kraftige. De her er en del mere sløve i det.

Håber på en udvidelsespakke til, som tilføjer 10-20 kort til alle de gamle decks. Det ville godt nok være dejligt!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 7. okt 2012 13:29

OH MY GOD! MUST SEE!

WMG Setup Vid!

JT´s halskæde er priceless! :D

Og hvad sker der for dekorationen på væggene? xD.

Man kan godt mærke, at det er JT´s hus, så han gør hvad der passer ham xD

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 3. nov 2012 12:41

Er der stadig nogen, der spiller Duels, så kan jeg da lige fortælle, at de to næste decks er blevet afsløret!

Det ene er et Rødt-Hvidt Aggro-deck, der imodsætning til de tidligere boros deck i serien har fået lidt fokus på late-game i form af Engle, Drager og ekstra combat-faser. Jeg er lidt overrasket over at se, at decket ikke har noget equipment.

Act of War

Promo-kortene for nogle af decksne er endnu ikke blevet afsløret, da "leaket" selv kommer fra Wizards, da gav Wingspan for Top Tier Tactics lov til at spoile deckene.

Næste deck er et Grønt-Blåt deck. Det kan lidt af hvert. Lige ved første øjekast har jeg lidt svært ved at vurdere decket. Jeg glæder mig til at se det i action, og få hug af det.

Sky and Scale
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf KevinKes » 23. nov 2012 13:05

Så vækker jeg lidt liv i tråden igen! :D

Jeg er lige begyndt at spille dette fantastiske spil, og jeg kunne godt tænke mig nogle tips. ANY TIP WILL DO! :)
F.eks er jeg fuldkommen lost, hvad angår at lave sit eget deck. Hvad skal man gå efter? Skal jeg vente med det, indtil jeg forstår spillet og alle kort 100%? Skal jeg igennem campaign først?
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Magic 2013

Indlægaf Fnapz » 23. nov 2012 13:19

Spil Campaing :-)
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 23. nov 2012 16:08

KevinKes skrev:Så vækker jeg lidt liv i tråden igen! :D

Jeg er lige begyndt at spille dette fantastiske spil, og jeg kunne godt tænke mig nogle tips. ANY TIP WILL DO! :)
F.eks er jeg fuldkommen lost, hvad angår at lave sit eget deck. Hvad skal man gå efter? Skal jeg vente med det, indtil jeg forstår spillet og alle kort 100%? Skal jeg igennem campaign først?


Efter du har unlocket alle decksne, så er kampagnen overflødig, da man også får nye kort til sine decks af at vinde spil online.

Du har også de 10 promo-kort, så du burde sagtens kunne vinde nogle kampe med de kort du allerede har :P.

Men selvfølgelig, hvis du er mere tryg ved at spille lidt mod computeren lige indtil du får bedre styr på reglerne og dit deck, så kan du selvfølgelig det. Magic er ligesom alle andre spil, dog klart sjovest spille mod mennesker. Synes jeg ihvertfald.

Med hensyn til at lave decket, så er det lidt svært at give dig tips, før vi ved, hvilket deck, du spiller med! :D.

En god ting er dog altid at have en plan for, hvordan du har tænkt dig at vinde kampen, og så spille en masse kort, der hjælper med den strategi. F. eks. Store dyr, små hurtige dyr, skade magier direkte i hovedet på modstanderen, eller dyr der kan flyve over modstanderens dyr eller bare slå alt ihjel modstanderen spiller, og hvad du ellers selv kan finde på.

Det skal også helst sørge for at holde dit deck på 60 kort, for jo færre kort, du har i dit deck, jo større er chancen for at du trækker dit stærkeste kort! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic 2013

Indlægaf IkkNico » 27. mar 2013 22:10

Her er decket du vandt over Shin.
Udover de åbenlyse vindere Mortivore og Sewer nemesis, så er der potentiale for nogle tykke flyvere i Vulturous Zombie. Hvis alt andet svigter så kan Blood Artist sammen med Damnation og/eller Pernicious Deed også gøre det.

Creature
2x Scute Mob
2x Blood Artist
2x Viridian Emissary
2x Troll Ascetic
1x Yavimaya Dryad
4x Yavimaya Elder
2x Creakwood Liege
2x Mortivore
2x Sewer Nemesis
2x Spiritmonger
3x Vulturous Zombie

Spell
1x Evolving Wilds
2x Diabolic Edict
4x Go for the Throat
2x Maelstrom Pulse
2x Pernicious Deed
1x Consuming Vapors
1x Damnation
1x Defense of the Heart
1x Grave Pact
1x Asceticism
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic 2013

Indlægaf Da Senzai » 27. mar 2013 23:10

Hej!

Sepulchral Strenght er et deck, der kan bygges på mange forskellige måder alt efter, hvordan du vil vinde spillet.

Jeg ville nok ikke bygge det ligesom dit ^_^;

Er det okay, at jeg kommer med konstruktiv kritik? Jeg ved jeg kommer til at lyde lidt som en nar, men jeg er ikke helt enig i dine kort-valg ^^;

Iøvrigt, tak for spillene - det var fedt! :D



Selv har jeg bygget det som et Token-self-sacrifice-card-drawing-machine. Det er ikke det bedste, men det er sjovt at spille. Du er næsten nødt til at se det en dag.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron