Xboxlife forum

Trials Evolution

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Trials Evolution

Indlægaf Nerotana » 20. apr 2012 05:06

TerrificFalcon skrev:Er der nogen der ved hvorfor vi slet ikke har set Juxer i denne her tråd endnu? Jeg savner nogen ekstremt gode Trials-tider at se på, så jeg kan tænke "holy shit, SÅ god bliver jeg aldrig".


Måske giver han bare folk et forspring bare for at give jer en lille chance til at blive bedre end ham? :P
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Trials Evolution

Indlægaf Spankey103 » 20. apr 2012 16:12

Rotator skrev:Ooooh, yeah! Så fik man lige en achievement for at gennemføre alle Extreme-baner :D
Jeg er så også den eneste på min venneliste, der overhovedet har klaret nogen af dem...


Jeg mangler godt nok lige Inferno III, men er igang nu, så du kan da bare tilføje hvis det er :-)

EDIT: Så er Inferno III klaret :-P Nu skal tiderne bare finpudses :-D
Senest rettet af Spankey103 20. apr 2012 16:21, rettet i alt 1 gang.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Trials Evolution

Indlægaf LungBruzh » 20. apr 2012 16:18

Fik nakket de sidste 2 expert baner i formiddags så nu skal der sq bare hamres tider og samles gejl ind
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Re: Trials Evolution

Indlægaf XboxGeek » 20. apr 2012 18:21

Nerotana skrev:
TerrificFalcon skrev:Er der nogen der ved hvorfor vi slet ikke har set Juxer i denne her tråd endnu? Jeg savner nogen ekstremt gode Trials-tider at se på, så jeg kan tænke "holy shit, SÅ god bliver jeg aldrig".


Måske giver han bare folk et forspring bare for at give jer en lille chance til at blive bedre end ham? :P


Eller også har han fået et liv. ;)

Synes spillet lever op til forventningerne - 3D-effekten som så mange andre også har nævnt, gør banerne mere levende. Multiplayer er også ganske underholdende, selvom jeg til tider har svært ved at finde ud af hvem jeg er blandt spillerne. ;)
XboxGeek
 


Re: Trials Evolution

Indlægaf Rotator » 20. apr 2012 20:14

Ding dong! Så var alle 400 achievement points i hus! Som den første på Xboxlife :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Trials Evolution

Indlægaf Nerotana » 20. apr 2012 20:40

Rotator skrev:Ding dong! Så var alle 400 achievement points i hus! Som den første på Xboxlife :D


Tillykke med det! Det er sgu godt gået! :D
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Trials Evolution

Indlægaf SiMONDRENGEN » 20. apr 2012 23:05

Arhh! Jeg var level 10 i går i multiplayer. Nu er jeg tilbage i level 3!! Hvad sker der for det.. Det er også svært at finde et spil online suøynes jeg... Man bruger det meste af tiden på at finde modstandere..

Jeg er også lidt bekymret for hvad der er sket med den legendariske juxer..
SiMONDRENGEN
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Re: Trials Evolution

Indlægaf heinstach » 20. apr 2012 23:17

Der er da basis for en Xboxlife-konkurrence om at bygge de fedeste baner og så bagefter en online-multiplayerkonkurrence på de bedste baner :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Trials Evolution

Indlægaf TerrificFalcon » 20. apr 2012 23:25

Bestemt - eneste problem ved den i Trials HD var, at der simpelthen ikke var nok deltagere :). Det kunne være en fed konkurrence, dog - det er helt sandt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Trials Evolution

Indlægaf SONICDK » 21. apr 2012 12:49

TerrificFalcon skrev:Bestemt - eneste problem ved den i Trials HD var, at der simpelthen ikke var nok deltagere :). Det kunne være en fed konkurrence, dog - det er helt sandt.

og så var der mange der sprang fra midt i turneringen
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Trials Evolution

Indlægaf heinstach » 21. apr 2012 13:03

Blev disket i gårpå Inferno III efter 500 fejl. Kunneikke komme forbi de tre skrå brædder. Og så ser man replay af en fejlfri gennemkørsel på under 40 sekunder. Dælme. frustrerende.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Trials Evolution

Indlægaf Rotator » 21. apr 2012 13:12

heinstach skrev:Blev disket i gårpå Inferno III efter 500 fejl. Kunneikke komme forbi de tre skrå brædder. Og så ser man replay af en fejlfri gennemkørsel på under 40 sekunder. Dælme. frustrerende.


Ja, det er også ét af mine hadepunkter, ligesom kasser placeret på skrå ramper. Bunny hops op ad bakke, det kan jeg bare ikke :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Trials Evolution

Indlægaf JohnH » 22. apr 2012 11:12

Jeg forsøger stadig at blive god nok til at få guld i de mellemste baner ... godt nok svært, men lige nu hygger jeg mig lidt med at 'modde' min bike, her er min yndlingscykel Scorpion 450cc ;-)

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Trials Evolution

Indlægaf XboxGeek » 22. apr 2012 21:19

Så fik man da lige klaret Extreme-banerne - synes de var mere udfordrende end i Trials HD. :D

Jeg elsker "Ghost-funktionen" med at man kan se sine venner kører på banen, men det kan til tider også være skide umotiverende når ens ven ræser forbi en, og man bare ikke kan komme videre. :lol:
XboxGeek
 


Re: Trials Evolution

Indlægaf Stjerne » 22. apr 2012 21:46

Synes sgu stadig det er pisse svært!!

Gør det ikke bedre at en på min friendlist ligger nr 1. i flere af banerne. Det er nedbrydende at køre imod ham !!
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron