Xboxlife forum

Sine Mora-tråden

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Sine Mora-tråden

Indlægaf heinstach » 13. mar 2012 22:54

Andre der er spændte? Udkommer onsdag d. 21. marts 2012!

heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2012 23:14

Det ser fantastisk ud - har du ikke fået en review kode endnu? En af mine kammerater har i hvert fald fået fat på sin, så jeg gik ud fra at de var kommet ud til anmelderne allerede?
Holdet bag virker også til at være temmelig nice - Digital Reality kørte den jo fint igennem med SkyDrift, og Grasshopper Manufacture er et powerhouse af mærkelige idéer.`

Uanset hvad, så glæder jeg mig til endnu et syret spil, med en masochistisk sværhedsgrad der ville få de fleste til at kaste deres kontrollere ind i skærmen - det skal nok blive sjovt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf heinstach » 13. mar 2012 23:27

TerrificFalcon skrev:Det ser fantastisk ud - har du ikke fået en review kode endnu? En af mine kammerater har i hvert fald fået fat på sin, så jeg gik ud fra at de var kommet ud til anmelderne allerede?
Holdet bag virker også til at være temmelig nice - Digital Reality kørte den jo fint igennem med SkyDrift, og Grasshopper Manufacture er et powerhouse af mærkelige idéer.`

Uanset hvad, så glæder jeg mig til endnu et syret spil, med en masochistisk sværhedsgrad der ville få de fleste til at kaste deres kontrollere ind i skærmen - det skal nok blive sjovt.


Regner med, at koden dukker op meget snart :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2012 23:34

Det er alligevel også lige lovlig tidligt, når man nu tænker på at spillet trods alt først udkommer om 8 dage, :). Og så med Bloodforge, Diabolic Pitch og The Splatters i de efterfølgende uger, så er der godt nok lagt op til en fandens god release schedule - det er sgu ligesom en ny (og bedre) omgang House Party!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf heinstach » 15. mar 2012 09:44

Superfedt spil. Lige lovligt svært selv på laveste sværhedsgrad - men ellers totalt gennemført.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 15. mar 2012 10:10

Jeg hader dig :(.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf Aalborg » 3. apr 2012 12:40

Oh man.. fedt spil og det gik fint nok.. så kom jeg ned et sted hvor jeg vist skal igennem en affaldsskakt eller noget lignende.. jeg døde og døde og døde bare.... slukkede. Skal vist lige overvejer min strategi
Billede
Aalborg
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf heinstach » 3. apr 2012 14:00

Aalborg skrev:Oh man.. fedt spil og det gik fint nok.. så kom jeg ned et sted hvor jeg vist skal igennem en affaldsskakt eller noget lignende.. jeg døde og døde og døde bare.... slukkede. Skal vist lige overvejer min strategi


Follow the trash :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Sine Mora-tråden

Indlægaf Aalborg » 4. apr 2012 12:12

Ho ho jeg ved det... havde dog en spastisk højre hånd.. den ville ikke hvad jeg ville
Billede
Aalborg
Niveau 1
 
Indlæg: 71



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron