Xboxlife forum

Magic the gathering spørgsmål

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf dummiz » 9. maj 2011 22:43

Yes jeg har lige et par spørgsmål til det MAgic der ligger på Arcade :)

1: Spiller folk det stadigvæk online

2: Kan man unlocke nye og bedre kort eller er det bare et standard deck man får og spille med? det er jo lidt federe hvis man kan være med til at bygge sig e´get deck :)

3: er det de MS point værd som det koster ;)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf Giluc » 9. maj 2011 23:07

1. Nogle gør da, ja! Selv gør jeg ikke... men det er lige så meget fordi jeg ikke spiller så meget. Når jeg endelig gør det, måske et par timer om ugen, er det stort set altid nye spil (altså rolig nu - har jeg lige fået et nyt fedt spil, så spiller jeg det skam meget. Jeg gennemførte f.eks. Mass Effect 2 stort set i én setting fra jeg fik det :P).
2. Jeps, det kan man :)
3. Ja, det vil jeg mene.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf TerrificFalcon » 9. maj 2011 23:18

Jeg vil mene at det ikke rigtigt kan betale sig at købe det nu, når det nye spil i serien kun er et par måneder væk. Ikke desto mindre er det et pissegodt Arcade-spil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf Giluc » 9. maj 2011 23:23

Så lidt som det koster ser jeg ikke nogen grund til at vente, men det kommer jo an på hvor Magic-hungrende man er ;) Altså der skal selvfølgelig ingen tvivl herske om, at det er langt federe at spille face-to-face med rigtige kort. Personligt laver jeg en fandens masse fejl, som jeg ikke ville have lavet hvis jeg sad med kortene i hånden :P Har dog ikke spillet det i virkeligheden i adskillige år, så mine deck kan alligevel sikkert ikke bruges til noget som helst :P
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf TagEnKiks » 10. maj 2011 09:00

Giluc skrev: Har dog ikke spillet det i virkeligheden i adskillige år, så mine deck kan alligevel sikkert ikke bruges til noget som helst :P

Tjaa.. De bedste decks består primært af gamle kort. Så alt efter hvilket kort det er, så kan de være alt fra 10.000 kr til 50 øre værd.
Mit bud er dog de nok ikke er noget værd. Da folk typisk ved, hvis de har så mange penge liggende :)

Man kan unlocke nye kort ja.

Om det er pengene værd? Hvis du vil spille magic, så nej. Det har meget lidt med rigtig magic at gøre. Det er dog super sjovt og stenet at spille med en ven. Og det giver mulighed for at lære spillet at kende.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf maagaard90 » 10. maj 2011 09:38

man kan tjekke en cirka-værdi ud her: http://www.goblingate.dk/
Man kan se ud fra det om de er noget værd, men man skal langt fra forvente at få det samme for dem, som der står derinde.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf TagEnKiks » 10. maj 2011 10:42

Det er så nok den sidste side jeg ville bruge. Hvis man vil have en ide, så brug http://magictraders.dk/
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Magic the gathering spørgsmål

Indlægaf maagaard90 » 10. maj 2011 13:04

Du vinder, tag en kiks :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron