Xboxlife forum

Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 28. feb 2013 17:38

Haha!

Jeg spillede lige Clone-Wars bordet tidligere idag, og jeg tabte kuglen ned i højre drain. Heldigvis havde jeg højre kickback aktiveret, men da kuglen blev skudt tilbage røg den direkte ned i venstre drain istedet!

Det har jeg godt nok ikke oplevet før! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 4. jun 2014 15:05

The Walking Dead Pinball :D :D

Yes sir og ja tak 8)

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 12:05

Haha- sejt! :D

Jeg kunne heller lade være med at få øje på Skybound logo´et i traileren... Invincible bord anyone? \:D/


Heh, er jeg helt væk eller var de ikke på vej med et Pinball FX3?

Jeg har ikke selv fået spillet de seneste pinball borde. Jeg får ikke gamet så meget, og så siger Star Wars mig ikke noget :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Slimjay DK » 5. jun 2014 12:49

Pinball Fx2 er på vej til Xbox One, vist nok med et eksklusivt table (mit gæt : Titanfall table:) ) , PS4 har haft Zen Pinball i et stykke tid (med cross-buy, hvilket er rigtig fedt, nu når man havde købt nogle af bordene på PS Vita). Om der er en 3'er på vej, ved jeg ikke :)

Men når det kommer til One håber jeg meget at man vil kunne importe de tables man har på sin X360, for det er på den platform jeg har flest tables ;) Og på et tidspunkt, så står der sku en One i huset, har nemlig behøv for at købe noget nyt snart :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf Da Senzai » 5. jun 2014 13:12

Jeg har lige googlet, og det lader til at alle nyhederne om FX3 er 2012. Det kan være, at de har droppet det igen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf tryllehans » 4. aug 2014 11:58

ved ikke om andre har linket dette men jeg faldt over denne liste over alle bordene :)

https://forum.zenstudios.com/showthread.php?6624-Official-Pinball-Table-Guides&s=894ae860344c23ebbdded52ee5a6acca
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf JohnH » 4. aug 2014 16:10

tryllehans skrev:ved ikke om andre har linket dette men jeg faldt over denne liste over alle bordene :)

https://forum.zenstudios.com/showthread.php?6624-Official-Pinball-Table-Guides&s=894ae860344c23ebbdded52ee5a6acca


Fedt nok, bliver jeg da nødt til at ha 8)

Se hvad der også kommer til det

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf BulletEyeDk » 14. aug 2014 12:22

Denne tråd får lige et bump med på vejen...

Spillet er stadig ikke synligt under "games", men hvis man søger på "Pinball" under games vil det komme frem.. :)

https://twitter.com/majornelson/status/499750761073762306
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 14. aug 2014 14:42

Dejligt at spille igen. Satte lige en kraftig highscore på Sorcerer's Lair - en milliard points. Nr. 2 på verdensleaderboardsne er på omkring 1/4 af min score :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TigerJax007 » 14. aug 2014 16:20

Fedt fedt - men er det kun mig, der ikke får lov at importere mine gamle borde gratis som spillet ellers skriver til en at man kan?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 14. aug 2014 17:16

Det er formegentlig kun dig. Hvis du har købt bordene med samme profil på din Xbox 360, så burde det bord, du gerne vil købe, simpelthen være gratis når du går ind og vil købe det. Det virkede fint for mig, og jeg har ikke hørt om andre der har samme problem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf koopi » 14. aug 2014 19:13

TerrificFalcon skrev:Dejligt at spille igen. Satte lige en kraftig highscore på Sorcerer's Lair - en milliard points. Nr. 2 på verdensleaderboardsne er på omkring 1/4 af min score :).

Wow, hvor lang tid tog det lige? :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TigerJax007 » 14. aug 2014 19:14

TerrificFalcon skrev:Det er formegentlig kun dig. Hvis du har købt bordene med samme profil på din Xbox 360, så burde det bord, du gerne vil købe, simpelthen være gratis når du går ind og vil købe det. Det virkede fint for mig, og jeg har ikke hørt om andre der har samme problem.


Ja, lige præcis - men det virker bare ikke for mig. Og jeg har købt MANGE borde :-(
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf TerrificFalcon » 14. aug 2014 21:11

koopi skrev:
TerrificFalcon skrev:Dejligt at spille igen. Satte lige en kraftig highscore på Sorcerer's Lair - en milliard points. Nr. 2 på verdensleaderboardsne er på omkring 1/4 af min score :).

Wow, hvor lang tid tog det lige? :D


En times tid, sådan cirka - jeg fik på et tidspunkt en Nightmare-bonus på 272 millioner - flere point end nummer 2 havde, da jeg satte scoren :). Det er så også med et par pauser (for at tage et par træk i Star Realms på computeren).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Pinball FX2 - Fordi vi elsker Flippermaskiner! :D

Indlægaf BulletEyeDk » 15. aug 2014 07:55

TigerJax007 skrev:
TerrificFalcon skrev:Det er formegentlig kun dig. Hvis du har købt bordene med samme profil på din Xbox 360, så burde det bord, du gerne vil købe, simpelthen være gratis når du går ind og vil købe det. Det virkede fint for mig, og jeg har ikke hørt om andre der har samme problem.


Ja, lige præcis - men det virker bare ikke for mig. Og jeg har købt MANGE borde :-(


Jeg troede også jeg havde nogle borde der kunne overføres fra det gamle, men kan heller ikke se, at jeg kan på nogen måde - jeg er nu heller ikke helt sikker på at jeg rent faktisk har haft nogle af de borde der kan importeres (de siger mig ikke lige noget) - men jeg ved da at jeg har købt nogle ekstra på et tidspunkt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster