Xboxlife forum

E3 Live Arcade

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf heinstach » 10. maj 2006 17:02

Vinterbird skrev:Jeg vil bare have en release date på Lumines, så holder jeg op med at fungere socialt.


Har lige læst en anmeldelse af PSP-versionen på et konkurrerende site - det ser da temmelig godt ud!

Men bare vi slipper for Madonna.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Gamemakerman » 10. maj 2006 17:07

Lumines var mit andet PSP spil og WOW det er alså bare godt, skal uden tvivl have Lumines live :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ThePatriot » 10. maj 2006 19:51

Shit, MS har sluppet nogle knaster for at få lov til at sende det på Xbox 360 =O Har selv prøvet det på PSP, men det fangede mig aldrig, desværre.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Sharpshooter DK » 10. maj 2006 19:53

ThePatriot skrev:Shit, MS har sluppet nogle knaster for at få lov til at sende det på Xbox 360 =O Har selv prøvet det på PSP, men det fangede mig aldrig, desværre.


Jeg tror seriøst Microsoft poster en masse penge i Xbox for tiden, de er fastbesluttet på at vinde den uendelige konsolkrig :wink:

Det kommer jo kun os forbrugere til gode i sidste ende.
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Indlægaf ThePatriot » 10. maj 2006 19:58

Enig, vi nyder det bare :D

Men prøv at forestille jer en konsolverden med et firma med monopol. Ville være pænt nederen.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Gamemakerman » 10. maj 2006 20:40

ThePatriot skrev:Enig, vi nyder det bare :D

Men prøv at forestille jer en konsolverden med et firma med monopol. Ville være pænt nederen.


Egenligt ikke da Software udviklerne ville alle kunne konkurrere på samme plan om at give os de bedste spil til alle :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ThePatriot » 10. maj 2006 20:50

Det vil stadig have en meget negativ effekt i form af hardware udvikling, OS udvikling, opdatering, priser osv. Tro mig, du vil ikke kunne lide det!
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf heinstach » 11. maj 2006 09:32

Nogen, der kender til officielle release-datoer for kommende titler på Live Arcade?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf GuffeDK » 11. maj 2006 09:45

Valkyrie skrev:
Gamemakerman skrev:
Valkyrie skrev:
Gamemakerman skrev:Hvordan kan i glemme Lumines Live Madonna Sorry musik video i det :D MUST HAVE :D



Lumines -> mit toilet -> sonys press confrence


Ingen kommentar der...



jeg kan godt lide mit toilet okay?:(

Toiletter er totalt undervuderet at du ved det. Ingen sætter pris på dem nu om dage. Alle folk skider bare på dem...:(

Hehe :P
GuffeDK
 
Indlæg: 900


Indlægaf Lanto Calrisian » 11. maj 2006 19:07

Ja, jeg tror nu osse vi skal være glade for at der er 3 konsol firmaer der konkurerre om os ...kunderne.

Selvom jeg ikke er den store SONY og Nintendo (Wii'en ser nu meget spændene ud) fan er det, nu nok meget godt alligevel.

Håber bare at konsolerne blir mere ligeligt fordelt i denne generation.

Og efter at ha set E3 konferencerne, tror jeg at det lige præsis blir tilfældet. ;)
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron