Xboxlife forum

Battlefield 1943 (nat overvågning)

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Akandreasen » 8. jul 2009 15:35

jeg er også klar på i aften :) vi "mødes" vel bar her i tråden kl 20 - 21 ?

Edit: eller nogen kunne oprette en tråd under "kampe" :D jeg har ikke tid til at arrangere, skal til førstehjælp og teori, så er først hjemme tidligst kl 21.15
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf MathiasBS » 8. jul 2009 15:52

Hvad sker der med Battlefield lige nu? Det virkede fint i morges, men jeg kan ikke komme ind i nogen kampe nu, den siger bare hver gang at der ikke er nogen kampe
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


adsd

Indlægaf IceKK » 8. jul 2009 16:00

mit virkede også bedre imorges. Nu er det helt ude i skoven. Utroligt de formår at gøre det endnu dårligere.

Men sådan noget kan jo ske ved game-launches.
IceKK
 


Indlægaf Maroti DK » 8. jul 2009 16:22

De skriver at de er ved at opsætte flere servere..
Det kan forsagde at man ikke kan komme på i øjeblikket...
Det er nok det som sker ved jer. :)
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Cloudenvy » 8. jul 2009 16:44

Link Maroti
Billede
Cloudenvy
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf Maroti DK » 8. jul 2009 16:45

Cloudenvy skrev:Link Maroti


Har ikke noget..
Det står inde i spillet!!! Nede i bunden, når du er inde i menuen!
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf MollDenn » 8. jul 2009 16:55

Spillet køre skide, godt, havde problemer med lag her i starten på grund af at EA server blev overbelastede, men virker til der er bug med det problem nu, hvertfald fra min side.

syntes spillet er pisse nice!! Hurra for at EA endelig lavede et battlefield der tager udgangs punkt i det som startede det hele nemlig 1942 :D

Jeg er mega frisk på noget privat math her iaften, i må meget gerne adde mig jer som spiller her iaften:D
MollDenn
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf Major Oblivious » 8. jul 2009 17:07

Okay, så forklarer det at jeg slet ikke kan finde nogle spil.. Var også ved at være bekymret for om det var gået helt i ged fordi at det virker som et rigtig godt Arkade-FPS spil
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Maroti DK » 8. jul 2009 17:15

Turbo Teddy skrev:Okay, så forklarer det at jeg slet ikke kan finde nogle spil.. Var også ved at være bekymret for om det var gået helt i ged fordi at det virker som et rigtig godt Arkade-FPS spil


Det er det også! :P
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Major Oblivious » 8. jul 2009 17:22

Maroti DK skrev:
Turbo Teddy skrev:Okay, så forklarer det at jeg slet ikke kan finde nogle spil.. Var også ved at være bekymret for om det var gået helt i ged fordi at det virker som et rigtig godt Arkade-FPS spil


Det er det også! :P


Faldt over denne her Twitter-besked som bekræfter hvad du siger, i tilfælde nogen vil hævde at "intet link, aldrig sket" :wink:

"We are adding extra servers which may cause some disconnections, please bear with us." og "Bad News, Europe is having heavy Packet Loss causing lag, Good news, we are aware and putting fixes in place as I type. This will be fixed"
Link: http://twitter.com/Officialbf1943

Så jeg hopper på igen i aften :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf pelap » 8. jul 2009 17:54

JohnH skrev:Ja der er en tutorial i spillet, hvor du lærer at styre de forskellige ting.

Kan heller ikke finde en guide til spillet, men det kommer sikkert snart, men her er lidt info om spillet.
http://www.battlefield1943.com/faq


Tak for det. Det hjalp at spille tutorialen igennem.

Det er sgu ret underholdende! :)
Forhåbentlig kan man blive bedre med lidt træning...
pelap
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf Cloudenvy » 8. jul 2009 18:45

jeg kan overhovedet ikke finde baner nu, ser ud til at Xboxlife.dk'ere ikke skal spille sammen i aften
Billede
Cloudenvy
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf NETrom1970 » 8. jul 2009 18:53

Blade Dk skrev:nogen der kunne være friske på en private match i aften engang, lad os aftale noget og se om vi kan få et par hyggelige spil


Jeg er frisk, hvis det kommer til at kører.. :D
NETrom1970
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf Homer00 » 8. jul 2009 19:42

Jeg kan slet heller ikke joine nogle kampe. Den finder nogle gange en, men så joiner den ikke alligevel.
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf pelap » 8. jul 2009 19:48

Homer00 skrev:Jeg kan slet heller ikke joine nogle kampe. Den finder nogle gange en, men så joiner den ikke alligevel.


Samme her.
Det er bare ikke i orden, specielt ikke taget i betragtning at man betaler for Live. Så vil man sgu også ha noget for pengene når man endelig vil bruge det!
pelap
Niveau 0
 
Indlæg: 33


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron