Xboxlife forum

RedLynx Trials HD

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf The Elmonator » 5. sep 2010 14:05

Er bare glad for at de lavede ultimate endurance nemmere.. Den var godt nok led før, bl.a med king of the hill i en af de sidste baner... Fik den ret hurtigt efter ændringen.

Kør banerne igen og igen! Det virker, og det er mærkbart nemmere end den originale Ultimate Endurance :D
The Elmonator
 


Indlægaf fneribyen » 5. sep 2010 14:53

The Elmonator skrev:Er bare glad for at de lavede ultimate endurance nemmere.. Den var godt nok led før, bl.a med king of the hill i en af de sidste baner... Fik den ret hurtigt efter ændringen.

Kør banerne igen og igen! Det virker, og det er mærkbart nemmere end den originale Ultimate Endurance :D


Bare rolig jeg fik den kl 2 i nat, så den er sku nuppet nu :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf The Elmonator » 5. sep 2010 15:06

Sweet, tillyks med det! Og glæd dig til nye achivements.. Har læst at de bliver "anderledes" fra dem i "Big Pack" (som iøvrigt var patetiske).. Om det betyder super svære eller sådan noget venter jeg spændt på at se!
The Elmonator
 


Indlægaf Aberrant Simon » 9. sep 2010 15:19

Hvor jeg dog HADER Marathon achievementen!
Fejlede ved nummer 15, 2 faults der. Resten uden faults, og det værste er, det var NOOB FAULTS! ARGGHH!!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf The Elmonator » 9. sep 2010 20:10

Aberrant Simon skrev:Hvor jeg dog HADER Marathon achievementen!
Fejlede ved nummer 15, 2 faults der. Resten uden faults, og det værste er, det var NOOB FAULTS! ARGGHH!!


Ahhh, hvor er det bare herligt ikke at skulle til det igen :D Jeg føler med dig!
The Elmonator
 


Indlægaf Rotator » 9. sep 2010 20:47

Aberrant Simon skrev:Hvor jeg dog HADER Marathon achievementen!
Fejlede ved nummer 15, 2 faults der. Resten uden faults, og det værste er, det var NOOB FAULTS! ARGGHH!!


Ja, kender det. Har indtil videre "klaret" turneringen med kun 1 fejl. Og det var på 20. bane, hvor jeg kom til at læne mig for langt tilbage da jeg gassede op. Blam, ned på ryggen, første og eneste fejl :(
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf fneribyen » 9. sep 2010 21:07

Rotator skrev:
Aberrant Simon skrev:Hvor jeg dog HADER Marathon achievementen!
Fejlede ved nummer 15, 2 faults der. Resten uden faults, og det værste er, det var NOOB FAULTS! ARGGHH!!


Ja, kender det. Har indtil videre "klaret" turneringen med kun 1 fejl. Og det var på 20. bane, hvor jeg kom til at læne mig for langt tilbage da jeg gassede op. Blam, ned på ryggen, første og eneste fejl :(


Omg Rotator xD Og mig som syntes det var nederen at faile ved 17'eren. Men ved 20'eren... :(
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 9. sep 2010 21:12

fneribyen skrev:
Rotator skrev:
Aberrant Simon skrev:Hvor jeg dog HADER Marathon achievementen!
Fejlede ved nummer 15, 2 faults der. Resten uden faults, og det værste er, det var NOOB FAULTS! ARGGHH!!


Ja, kender det. Har indtil videre "klaret" turneringen med kun 1 fejl. Og det var på 20. bane, hvor jeg kom til at læne mig for langt tilbage da jeg gassede op. Blam, ned på ryggen, første og eneste fejl :(


Omg Rotator xD Og mig som syntes det var nederen at faile ved 17'eren. Men ved 20'eren... :(


Det er sgu nedern Rotator! Det må jeg sige!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf The Elmonator » 10. sep 2010 09:11

Yes, endelig kom jeg op i top 5000 i global + DLC :D Total elevator-leaderboard, hver gang man tjekker er man røget ned igen...
Senest rettet af The Elmonator 24. sep 2010 23:12, rettet i alt 1 gang.
The Elmonator
 


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf The Elmonator » 24. sep 2010 23:12

Er der nogen der ved hvem der er højest rangeret af alle danske Trials spillere? Ikke fordi jeg tror at jeg selv er særligt højt placeret, men det kunne da være lidt interessant at finde ud af.. Ved at der på andre sider udregnes hvem der er højest placeret i andre lande, men ikke noget om danmark.. Anyone?
The Elmonator
 


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf heinstach » 25. sep 2010 01:17

The Elmonator skrev:Er der nogen der ved hvem der er højest rangeret af alle danske Trials spillere? Ikke fordi jeg tror at jeg selv er særligt højt placeret, men det kunne da være lidt interessant at finde ud af.. Ved at der på andre sider udregnes hvem der er højest placeret i andre lande, men ikke noget om danmark.. Anyone?


Er helt sikker på, at det er Juxer.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf The Elmonator » 25. sep 2010 13:19

Ja jeg havde også tænkt at han var i toppen, men hvem er så 2 og 3 osv?? Det er vel ikke kun den øverste der er interessant.. Tror der er en måde man kan regne det ud på, min ærtehjerne tillader mig bare ikke at kunne finde ud af det selv..
The Elmonator
 


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf Juxer » 6. dec 2010 21:05

Nummer 20 i verden på den nye Weird Science. Den kan godt forbedres så jeg kan komme i top 10 tror jeg. Super fed bane - ligesom alle de andre nye.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf Juxer » 6. dec 2010 21:59

14...
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: RedLynx Trials HD

Indlægaf LungBruzh » 8. dec 2010 13:09

Så er jeg på 100 % igen med 300 point - Damn Micro Donkey cheevo! Den tog sq lige lidt tid :-)
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron