Xboxlife forum

RedLynx Trials HD

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Brandstrup » 16. aug 2009 13:50

tesoo skrev:Mega trist den ikke tæller "flips" mere :( Det var ellers min speciale...

Men glæder mig til at komme rigtig igang med editoren, som ser kanon fed ud.

Tjek denne video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N_FlgSkUTug[/youtube]


Så skal der bare nørdes max :D
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf Descenter 1976 » 16. aug 2009 14:03

Simpelt hen en fed og nem lvl editor, er igang med min første bane, den kommer til at hede Unstable. Synes dog filmen ovenover har pænt mange kasser samlet et sted, og gad virde om det er muligt? jeg har flere steder slet ikke så meget fyld, og så har jeg maxed min visualization eller hvad det nu hed. (dog er der tyngdekraf på næsten alt jeg laver, og det suger lidt ekstra)
Men banen er ca ½ færdig, brugte nok end 3-4 timer. og som navnet hentyder, så handler det om at ens underlag er MEGET ustabilt, så broer mm der styrter sammen mens man køre på dem, så spørgsmålet/valget i banen er skal jeg give fuld knald eller køre meget forsigtig.
Har nok testet hundrede vis af gange om banens ting og sager falder i den rigtige retning (mine domino brikker driller) men super fedt da når man spiller banen igen, ja så er det ikke det samme der sker hvergang! kanon.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf Akandreasen » 16. aug 2009 14:22

Descenter 1976 skrev:Simpelt hen en fed og nem lvl editor, er igang med min første bane, den kommer til at hede Unstable. Synes dog filmen ovenover har pænt mange kasser samlet et sted, og gad virde om det er muligt? jeg har flere steder slet ikke så meget fyld, og så har jeg maxed min visualization eller hvad det nu hed. (dog er der tyngdekraf på næsten alt jeg laver, og det suger lidt ekstra)
Men banen er ca ½ færdig, brugte nok end 3-4 timer. og som navnet hentyder, så handler det om at ens underlag er MEGET ustabilt, så broer mm der styrter sammen mens man køre på dem, så spørgsmålet/valget i banen er skal jeg give fuld knald eller køre meget forsigtig.
Har nok testet hundrede vis af gange om banens ting og sager falder i den rigtige retning (mine domino brikker driller) men super fedt da når man spiller banen igen, ja så er det ikke det samme der sker hvergang! kanon.



Haha :D fed idé med domino brikker :) - jeg har siddet og bygget i 1½ - 2 timer nu.. det er sku sjovt :) jeg sidder og arbejder med nogen gaps hvor man skal kører på en kugle hen over :)

Jeg tilføjer dig som ven, så kan vi jo "bytte" baner :D
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Descenter 1976 » 16. aug 2009 16:00

Super! Jer er da frisk på at prøve dine baner, så kan vi også få nye idéer! :)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Indlægaf neonxaos » 16. aug 2009 16:39

Juxer skrev:For helvede da, nu var jeg lige kommet godt over halvvejs i Inferno II og så trykkede jeg på Back i stedet for B :(.


Det gør jeg bare også alt for tit!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf XboxGeek » 16. aug 2009 18:06

Sidder fast i Hard. Jeg syntes godt nok at Hard er svær, glæder mig ikke til Extreme. :P
Kan man spille mod nogen Online?
XboxGeek
 


Indlægaf Sankthansormen » 16. aug 2009 20:44

Nu fik jeg endelig klaret alle hard-baner...Concrete Dreams og King of the Hill var de eneste jeg manglede...Tror ikke jeg klarer en Extreme-bane foreløbig...Næste mål er Gold i alle medium-baner, der mangler jeg stadig den sidste havdel af dem...
Sankthansormen
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf Juxer » 16. aug 2009 21:53

Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf heinstach » 16. aug 2009 22:29

Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Prøv Hello World! (Beginner)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Rotator » 17. aug 2009 01:01

Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Så skal du sateme til at stramme dig an, for jeg ligger over dig på ret mange baner :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf Juxer » 17. aug 2009 06:38

Rotator skrev:
Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Så skal du sateme til at stramme dig an, for jeg ligger over dig på ret mange baner :D


Det er også kun enkelte af mediumbanerne jeg reelt har forsøgt at få en god tid på. Kommer tid kommer råd :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Sankthansormen » 17. aug 2009 06:48

Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Vi kan i hvert fald ikke slå dig i pral... : :?
Sankthansormen
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf CrawzR » 17. aug 2009 08:16

Sankthansormen skrev:
Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Vi kan i hvert fald ikke slå dig i pral... : :?


Hvor er der pral? Manden tilbyder fadøl, hvad er problemet så.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Sankthansormen » 17. aug 2009 10:30

Prozel skrev:
Sankthansormen skrev:
Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Vi kan i hvert fald ikke slå dig i pral... : :?


Hvor er der pral? Manden tilbyder fadøl, hvad er problemet så.


Det er skrevet med et glimt i øjet, meeen, hvis du ikke kan se hvad jeg mener, bør du nok læse hans indlæg igen...

At Juxer så helt klart har noget at have det i, er noget andet. Har ham også på min liste og han ligger jo jævnt langt oppe på de fleste leaderboards :)
Sankthansormen
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Indlægaf CrawzR » 17. aug 2009 10:40

Sankthansormen skrev:
Prozel skrev:
Sankthansormen skrev:
Juxer skrev:Jeg har revideret mit forslag:

For hver tid jeg er slået med giver jeg en fadøl til X2. Dog max 3 per person, men det bliver højst sandsynligt ikke aktuelt ;).

I øvrigt må alle der spiller det her spil gerne adde mig for at vi kan sammenligne tider og i særdeleshed udveksle baner. Det her spil fanger mig mere end Marble Blast Ultra, og det siger ikke så lidt!


Vi kan i hvert fald ikke slå dig i pral... : :?


Hvor er der pral? Manden tilbyder fadøl, hvad er problemet så.


Det er skrevet med et glimt i øjet, meeen, hvis du ikke kan se hvad jeg mener, bør du nok læse hans indlæg igen...

At Juxer så helt klart har noget at have det i, er noget andet. Har ham også på min liste og han ligger jo jævnt langt oppe på de fleste leaderboards :)


Manden har lovet øl. Så er man tilgivet :D
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron