Xboxlife forum

Space Channel 5, Shenmue på Martketplace?

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Space Channel 5, Shenmue på Martketplace?

Indlægaf Hertzblut » 20. mar 2006 09:48

Kan godt vaere det er gamle rygter men!:

Da jeg skulle flyve til Stockholm i torsdag tog jeg lige det gratis GameReactor hos Merlin i lufthavnen. JEg laeste (til min store glaede) at der svirrer rygter om at Sega og MS er i forhandlinger om at ligge flere af de gamle store DreamCast titler op på Marketplace.

Personligt synes jeg det er verdens bedste idé.
Hvor mange herinde har selv nydt timevis i selvskab med Ulala og andre af de (tidligere) eksklusive DC karakterer.

Der er MANGE gange jeg har overvejet kraftigt at stöve DreamCasten af og gå amok i en weekend. Den holder altså stadig :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Hanky » 20. mar 2006 10:01

Forestil dig et spil af Shenmues størrelse på Marketplace - "Download - 2,1 GB" .. Yes sir!

Tror nærmere, at hvis vi får Dreamcast titler at se, bliver det i form af 2D-fightere eller andre simple spil, selvom f.eks. Shenmue på Live ville være det største siden hjulet for mig :D
Senest rettet af Hanky 20. mar 2006 10:04, rettet i alt 1 gang.
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Crueltylizer » 20. mar 2006 10:03

Der er faktisk også blevet snakket om at den første titel der vil blive lagt på XBL er Halo!
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Hertzblut » 20. mar 2006 10:36

Ville også vaere keeewl hvis de smed Powerstone derop.

Synes stadig Space Channel 5 er et par fantastiske spil.

Der er bare så meget gemt guld på drömme maskinen :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Hanky » 20. mar 2006 10:45

Rigtig meget guld endda, Shenmue 1+2, Sonic Adventures 1+2, Power Stone 1+2, Rez, Soul Calibur, Mars Matrix, Bangai-O, UT, Q3, Grandia II, Skies of Arcadia og jeg kunne blive ved. Utroligt så mange kvalitets titler der blev spyttet ud til den maskine.
XBOXLIFE.dk
Hanky
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Hertzblut » 20. mar 2006 11:04

Hvor laekkert at se andre der synes Rez er fantastisk.

Klart at vi bör se om vi ikke kan stable et konsol traef sammen her på Life.
Selvfölgelig vil Xboxen vaere den dominerende.
Men der burde også vaere plads til de "gemte, men ikke glemte" ;)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf DNS_DK » 20. mar 2006 11:35

altså hvis 1 gb demo kan blive lagt op så kan spil på 2.1 også blive lagt op :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Pr3dator DK » 20. mar 2006 12:39

Det er bare fedt om nogen tager hul på det med "store" downloads... det er fremtiden, og vi vil jo allesammen senest 2009 ha ægte bredbånd da tv-signalet bliver sendt digitalt...
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Defender LIVE » 20. mar 2006 13:02

Dreamcasten var ALT for fed en maskine. Kan tydeligt huske da den kom frem og man spillede Virtua Fighter, Sega Rally, Soul Calibur, Shenmue, Metropolis Street Racer, Space Channel, Bluestinger osv :D Men har den da stadig stående fremme.

Men det ville da være en kanon ide hvis MS fik lagt nogle af toptitlerne (selvom der var mange;-) op på LIVE. Håber jeg de gør.
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


Indlægaf Gamemakerman » 20. mar 2006 14:53

Det skal lige siges at Dreamcast kun brugte CD drev og derfor fylder spillene max 900 mb :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Paulo P » 20. mar 2006 15:51

ville gerne se nogle N64 klassikere.. Det har nok lange udsigter, men hvor fedt kunne det ikke lige være? Mario Kart, Goldeneye og Det eneste rigtige Perfect Dark - over live!
- Keep on dreaming, regner ikke med at det sker, men sker det, er jeg en glad mand :D
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Gamemakerman » 20. mar 2006 15:53

Paulo det er en ting der desværre aldrig sker :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf the bifoman » 20. mar 2006 16:35

der er da vist rygter om, at Microsoft og Nintendo fusionerer sig til et firma, 'MicroTen', og så er mulighederne jo uendelige..
(;))
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Maltéz » 20. mar 2006 16:39

Jeg tror ikke en fusion mellem Microsoft og Nintendo nogensinde sker. Det er deres visioner ganske enkelt for forskellige til.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Gamemakerman » 20. mar 2006 16:41

Der vil nok aldrig ske en fusion da Microsoft jo ikke kun laver spilmaskiner, de laver enormt mange produkter som Windows alle "normale" mennesker kender Microsoft for :wink: Nintendo derimod har hovedsæde med spilmaskiner.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron