Xboxlife forum

Magic the Gathering - GamerTags!

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf kofoed » 20. jun 2009 08:59

Nogen der ved om man kan remove de andre kort fra ens deck?! Ret nederen og have +70 kort i ens deck :|
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Tzmir » 20. jun 2009 09:01

Du kan kun fjerne de kort du unlocker. Enig, det er lidt træls at man ikke kan fjerne f.eks land kort.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Gumme82 » 20. jun 2009 09:01

Yo. Synes det er super fedt spil de har fået fyret sammen. Dog har det irriteret mig helt fra starten, at man kun kan skifte de 17 kort man vinder ind og ud af decket igen. De andre kort skal åbenbart være der. Jesus! :) Ville sgu ikke ha været for meget at forlange. Gør det også lidt lamt når man spiller online, for man kender modstandernes decks. Men hva kan man forlange af 800 point. Lav en udvidelse. Jeg er sgu villig til, at betale mere end 800 :D Do it Wizards of the Coast, do it...
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf heinstach » 20. jun 2009 09:11

Gumme82 skrev:Yo. Synes det er super fedt spil de har fået fyret sammen. Dog har det irriteret mig helt fra starten, at man kun kan skifte de 17 kort man vinder ind og ud af decket igen. De andre kort skal åbenbart være der. Jesus! :) Ville sgu ikke ha været for meget at forlange. Gør det også lidt lamt når man spiller online, for man kender modstandernes decks. Men hva kan man forlange af 800 point. Lav en udvidelse. Jeg er sgu villig til, at betale mere end 800 :D Do it Wizards of the Coast, do it...


Ja, helt enig i, at det er tåbeligt, at man kan se modstanderens deck på forhånd.

Derudover virker det gameplaymæssigt rigtig fint. Har i øvrigt kun oplevet 1 gang, at spillet frøs.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Gumme82 » 20. jun 2009 09:19

Selve spillet er super lavet. Mangler bare at kunne ændre på de decks man har. Det er jo det der er det fede ved Magic. At man selv kan lave sine egne comboer osv. Så håber de kommer med en udvidelse/patch.
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf C.C » 20. jun 2009 13:10

Jeg regner med at få det her en gang i næste månede, men tag er: cool ncc
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Paulo P » 25. jun 2009 13:44

Har da først set denne tråd nu, men jeg spiller det også..

Gamertag: Pauio P

Synes også det er latterligt med 75 kort i et deck, og hvad fanden sker der for alle de lorte-artifacts hvor man kan få et liv hver gang der bliver spillet et spell med en given farve.. Jesus christ.. Men Jund decket er nu meget k00lt, der mangler kun manafixing og flere broodmates... (ved ikke hvor mange man kan vinde, men jeg har pt. kun vundet en...)

Men bare tilføj mig..
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf heinstach » 25. jun 2009 14:24

Uanset hvad, så lader det da til, at vi skal lægge pres på Morten Skou for at arrangere en Xboxlife-turnering!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Gumme82 » 25. jun 2009 14:29

Jeg er klar. Selvom man kender alle decks:) Og ja de røv artifacts der giver liv er så annoying. Havde et spil coop hvor den ene comp havde 2 ude og den anden 4. Jesus christ :S
Billede
Gumme82
Niveau 4
 
Indlæg: 437


Indlægaf Paulo P » 27. jun 2009 11:19

heinstach skrev:Uanset hvad, så lader det da til, at vi skal lægge pres på Morten Skou for at arrangere en Xboxlife-turnering!


Ja for hulan.. kunne være top$.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Distorted Art » 29. jun 2009 11:25

Jeg er på! Er blevet lidt bidt af det spil... gamertag Distorted Art
Distorted Art
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Indlægaf hansen28 » 29. jun 2009 11:29

gamertag combinedr3con bliver sku griner
Take Me Home United Road, To a place i belong, To Old Trafford, To see United, Take Me Home United Road

Born United - Live United - Die United!!!
hansen28
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Firephreakk » 29. jun 2009 12:33

Jeg overvejer lidt at købe det, men har INGEN forstand på det.

Er det værd at kaste penge efter hvis man ikke er fanboy fra starten af, eller kræver det en baggrundsviden fra skolegården, som jeg ikke besidder?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Tzmir » 29. jun 2009 16:21

Der er en glimrende e tutorial med. Men du må da ku' få en ide om det er noget for dig ved at prøve demoen.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Firephreakk » 29. jun 2009 17:12

Tzmir skrev:Der er en glimrende e tutorial med. Men du må da ku' få en ide om det er noget for dig ved at prøve demoen.


D'oh. Ja selvfølgelig kan jeg det. Og det er hermed gjort.

Tak for det :oops:

Havde vist glemt alt om arcade demoer
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron