Xboxlife forum

Braid

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Vinterbird » 19. feb 2009 21:54

Moses87 skrev:Braid er et puzzel platform spil det er dig der ikke forstår det. hvad hedder det når man skal klare en opgave i et spil med hjælp fra hjernen. puzzel :)
og skal man springe på platforme. jeps platform ;)
historen i spil sige mig ikke noget i spil bare konceptet og gameplay holder hvilket det gør i Braid :)


Konceptet holder i spillet, men spillet er 50/50 historie og puzzles. Spillet har jo ingen deciderede platformsopgaver, det er bare kageformen til måden opgaverne skal udføres. Der er jo på intet tidspunkt platformsopgaver som kommer i nærheden af andre 2D platformere som Super Mario World eller lignende spil.

Braid er ikke primært en platformer. Ja, man hopper på ting. Men jeg vil påstå at hvis man primært spiller Braid for at hoppe på ting og spille en Mario klon. Så har man ikke forstået et hak af hvad Blow ville med spillet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Moses87 » 22. feb 2009 15:32

næ men du kan ikke komme uden op at platform er en del af spillet. og uden jump. og platform. kan du ikke gennemføre. spillet det kan ikke lade sig gøre. så jo det er ret vigtigt. ;) mere end du tænker over. og puzzel. er også en stor del. intet kan slå super mario han er jo The Godfatter of game jeg læste først historien efter jeg havde gennemført spillet. og den var god men det var ikke det der gav mig det store indtryk ;)
nintendo wii
xbox 360
nintendo ds lete
Moses87
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf bjaelkesex » 23. feb 2009 11:15

Så skal alle købe Braid. Microsoft har sænket prisen fra 1200 til 800 ms point:
http://majornelson.com/archive/2009/02/ ... -week.aspx
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Fidibusfilms » 23. feb 2009 12:27

Great! Jeg har lige købt det for 1200.
Fidibusfilms
Niveau 4
 
Indlæg: 370


Indlægaf Birhan » 26. feb 2009 19:37

Hej

Kan Braid spilles hvis man køber XBOX360 ARCADE udgave...dvs uden Harddisk ?
Birhan
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Chralu » 12. mar 2009 00:16

hvor er det er saftigt spil.. jeg har lige gennemført med med the whole shabang-abang.. det er simpelthen det mest sindsyge nogensinde.. xbox arcade, we love you.. man gider bare ikke de der latterlige speedruns for nogle ACHIEVEMNTS ÅÅH!! grblgbr..
Chralu
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Aarhus


Indlægaf bjaelkesex » 25. apr 2009 07:02

Fidibusfilms skrev:Great! Jeg har lige købt det for 1200.

Det har vi andre åbenbart også:

Microsoft skrev:As a result of the increased transactions we know that you experienced an intermittent Xbox LIVE issue, which resulted in you being charged full price of 1200 points for the ‘Braid’ deal instead of the discounted price of 800 points. We sincerely wish to apologize for the technical glitch and would like to take this moment to thank you for your patience and understanding as our team worked around the clock to fix this problem.

We will not only be crediting back the 400 points that were overcharged, but also be crediting an extra 100 points as a token of our appreciation and as a thank you for your loyalty during this period. You will see a credit of 500 points in your account in the coming weeks.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron