Xboxlife forum

Next-Generation Arcade

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Next-Generation Arcade

Indlægaf Anastacio » 14. okt 2005 18:14

http://www.xboxlife.dk/nyhed.php?id=1807

Hvad er jeres synspunkt på LiveArcade til X360? Hvad synes I om spiludvalget, supporten og bare programmet generelt?

Personligt kan jeg ikke vente, og ved jeg kommer til at bruge en del tid på det. Der er allerede nogle spil jeg skal have og er glad for den store support. Jeg synes dog det er lidt ærgeligt at der ikke er mere end 35 titler i alt ved sommeren 2006. Håber dog der kommer en del i sommeren, hvor der som regel er spil-tørken.

Desuden er jeg også glad for at man får et gratis Arcade spil i form af HexicHD, som er udviklet af Microsoft Game Studios.

Hvilke spil skal I eventuelt have og hvorfor?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf TriXy » 14. okt 2005 20:20

Jeg synes det er et utroligt godt tiltag, som jeg sikkert kommer til at bruge en del :P
Angående spil-udvalget så er der planlagt 21 udgivne spil i December, hvilket er fint IMO... Den support de har til LiveArcade er da virkelig imponerende (40 udgivere WOOT?), viser virkelig at det er noget der bliver lagt stort vægt på.. Det skal nok blive godt...

Mini-spil i Next-gen stil, hvad kan man mere ønske sig? åhh ja det skulle da lige være Splinter Cell 4 på launch-dagen :D
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Rechain » 14. okt 2005 22:04

Synes det er MEGA FEDT! Glæder mig helt vildt, og et spil jeg kommer til at game RIGTIG MEGET er Bejeweled 2

Det er mit yndlings...gamer det på PC...
Så det er en genial idé med Arcade på Xbox360, og desuden er Microsoft rigtig gode til at komme ud til folk med deres nye konsol...den første var bare en spillekonsol m. lidt musik/dvd funktioner...heldigvis var den så også klar til ONLINE gaming, så der kom jo XBOX LIVE.
Og nu den næste Xbox totalt underholdningskonsol m. arcade/nextgen gaming/graphics/music/movies/pictures/XboxLIVE og MEGET MERE! NIZE !

Fed konsol... ;) de har sku styr på det...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Anastacio » 16. okt 2005 16:31

Spillene kommer vidst til at koste $5-$10, men har lige læst på IGN at spillene kan købes via Microsoft Point! :shock:

Nice, så gælder det bare om at klare en hel masse mål i de spil man køber for at tjene point sammen, eller også bare købe point kortene hos forretningerne. Tror jeg foretrækker det første. :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Voyager4DK » 3. nov 2005 12:19

Det er rigtigt at der bruges et specielt 360 valuta, men synes ikke det er klart, om man kan tjene denne valuta i spil.
Der er jo forskel på de points man får til sin gamerscore og de points man kan bruge på "Marketspladsen".
Indtil andet er bevist, går jeg ud fra at man kan få 360 valuta på 3 måder:
- Man får nogle med, når man køber Live (40 eller noget i den stil.).
- Man kan købe nogle med sit credit kort.
- Man kan købe nogle i en butik og så indtaste et eller andet nummer på sin 360'er for at få dem i sin elektroniske pengepung. (ligesom et af de der telekort)
Og så er der 2 stk. måske:
- Man kan optjene dem i spil....
- Man kan sælge noget på "Markedspladsen", film, billeder, tema'er, baner (map) etc.
Voyager4DK
Niveau 3
 
Indlæg: 223


Indlægaf ShoneGizmoBox » 7. nov 2005 14:04

Sejt... håber der kommer Snake :P
Legetøj fra Life!
Pis fra Life!
Ost fra Life!
Monkey sovs fra Life!
Alt frå Life!
Brok fra Life!
BROK BROK BROK!
ShoneGizmoBox
 
Indlæg: 445


Indlægaf Gamemakerman » 7. nov 2005 16:20

Håber at de kan få fks Lumines eller Rez med på :D Kunne sgu være så fedt hvis en af de to spil kom på Live arcade :D
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf MilitaryOrb » 15. jan 2006 21:43

Anders Pedersen skrev:Spillene kommer vidst til at koste $5-$10, men har lige læst på IGN at spillene kan købes via Microsoft Point! :shock:

Nice, så gælder det bare om at klare en hel masse mål i de spil man køber for at tjene point sammen, eller også bare købe point kortene hos forretningerne. Tror jeg foretrækker det første. :D


Kan man bruge sin gamerscore til at købe ting for. det troede jeg sku ik, det lyder fedt men hvordan.
:shock:
Billede
MilitaryOrb
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf HunkyDory » 15. jan 2006 21:47

Nej det kan man ikke ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf stuckpizza » 16. jan 2006 00:09

Jeg er virkelig imponeret over ARCADE da det er jeg bruger mest tid på.
Det kommer også til at udvikle sig meget igennem tiden.
Mini spil til 360 webcam håber jeg kommer.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf DeeKay » 17. jan 2006 22:44

OT: godt nok gammel tråd, men hva fanden..

Ja det er super koncept, bruger det også selv en del - også når man kan spille Smash TV som stod på grillbaren, eller de flottere, men stadig simple som Geometry Wars m.m. og Hexic HD. Super
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479



Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron