Xboxlife forum

Xbox Live Arcade.

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Indlægaf Basse DK » 30. maj 2005 19:54

Novotex skrev:
Basse DK skrev:Jeg har givet hende den nye Nintendo DS, og har planer om at give hende næste generation Playstation.

Så hun mangler ikke.... :wink:


Jeg har heller ikke skældt hende ud, da det jo egentlig ikke er hendes skyld. Hun ved ikke at hun har lavet noget.

Hvorfor skal hun så straffes og have en playstation :wink: :wink: :wink:


:lol: :lol:
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf SebaKalaaleq89 » 30. maj 2005 21:02

Med playstation bliver det ikke bedre... du kan jo bare købe next-gen xbox og slå parential-halløjsa på...det ikke MS skyld, det er din skyld, det er ikke npoget ms kan gøre bedre, men lidt skod de ikke giver dig pengene igen, men alligevel, sony ville heller ik gøre det... og ja stakkels pige, nu vil hun kun se det næst bedste :D
Life's not a game, play it! - TxC -
SebaKalaaleq89
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Indlægaf Spot F » 31. maj 2005 00:06

Men du fik vel nogle fede spil ud af det? Så er pengene da ikke gået helt tab, heh... Hvem ved, måske er der enda nogle af de spil din datter kan lide?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Basse DK » 31. maj 2005 05:26

Hmm. Jeg har ikke engang tjekket spillene ud..... Jeg ser dem lige og så skal jeg nok lige give jer lidt info om dem.....
Spillene er følgende: Astropop, Bejeweled, Bankshot billiards & Zuma.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Stoffer » 31. maj 2005 09:50

Bejeweled er fandme sjovt :D
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Buktu » 31. maj 2005 11:04

Men tememligt sternern.. :p

Damn det spil har jeg sq siddet og nørdet til meget.. =) Men bliver helt afhængig af det :)

Men anyways, hvis det her beviser noget, så beviser det at Live Arcade er ALT for dyrt.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Stoffer » 31. maj 2005 12:38

ja hvis det kostede 500 kr for 4 spil, man kan spille gratis over msn eller andre steder på nettet :shock:
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Basse DK » 31. maj 2005 13:37

Jeg kan ikke give en anmeldelse, da jeg ikke kan spille spillene.
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf GrillBillerDK » 31. maj 2005 15:34

he.. så kan jeg da godt se at du syntes at Xbox Live Arcade er en dyr fornøjelse ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Stoffer » 31. maj 2005 20:08

hvorfor kan du ikke spille dem :?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Slane » 31. maj 2005 21:06

Vel fordi har har opsagt sit Live abonoment, som han skrev det, lidt tidligere i tråden. ;)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Stoffer » 1. jun 2005 12:20

nååh... havde jeg sq ikk li set :P ;)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Lanto Calrisian » 2. jul 2005 10:55

Zuma er ret så sjovt og man bliver sku helt afhængig. :)

Syntes ellers at det er fed ide med Arcade men syntes osse at priserne er lidt for hæftige. har selv købt 2 stk Zuma og Alien sky.

Og jeg har da tænkt mig at købe flere.

PS : Syntes át det er skide irreterende at man ska sætte Arcade cd'en i hver gang man vil spille, men det bliver heldigvis anderledes på Xbox 360. :)
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf MiLuA » 2. jul 2005 12:48

Vil da også mene at det er din egen skyld Basse DK..

Du kan da ikke forlange at de skal betale tilbage, bare fordi du siger at din datter købte dem uden tilladelse.. Det kan være de tror at du ville have pengene tilbage bare fordi du måske ikke lige var tilfreds med spillene.. Sådanne opkald får de sikkert mange af hver dag.. Det er selvfølgelig uheldigt for dig, men at gå så langt som at opsige sit xbox live abonnement, er da lige at tage et skridt for meget.. Du snyder da bare dig selv..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Kaninus » 6. jul 2005 20:51

Billiard spillet og bejeweled er da ok spil... når jeg får fingre i den cd, kommer jeg til at bruge mange timer på billiard.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron