Xboxlife forum

Arcade -Hvad syntes du om prisen?

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Arcade -Hvad syntes du om prisen?

Indlægaf Teluc » 4. nov 2004 23:19

Hey...
Syntes at LiveArcade lyder sjovt nok, men personlingt så mener jeg at prisen er høj, MEGET høj. Man begynder at undrer sig over hvad ens "monthly fee" egentlig betaler.
Er jeg den eneste der tænker sån?
Iflg. de forskellige nyheder, så kommer spil til at koste fra 60-120 kr. Det er da vildt
Senest rettet af Teluc 4. nov 2004 23:21, rettet i alt 1 gang.
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf FAETTER BR DK » 5. nov 2004 15:50

Tænk på hvis Chess, Bowling, og Pool kommer til at koste 60kr. :shock: :shock: :shock:
Kan man overhovedet købe det endnu mere. 20- 100 kr. ville være rimelig :!: :!: :!:
XBOXLIFE STYRER FOR VILDT :D!!!!!!!!!!
FAETTER BR DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Lanto Calrisian » 5. nov 2004 17:39

btes desværre osse at priserne er for høje, men OK lad os nu se det i aktion. :(

Jeg syntes faktisk at selve ide'en er rigtig fed, så mon ikke man alligevel ender med at gå til patten. :wink:
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf FAETTER BR DK » 5. nov 2004 17:49

Ja selve ideen er god nok, men prisen er for høj!!!
Men hvis der nu var et nyt lille spil hver måned, man kunne downloade og lægge ind i en live mappe og spille med andre. Så ville det være fint
XBOXLIFE STYRER FOR VILDT :D!!!!!!!!!!
FAETTER BR DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Basse DK » 5. nov 2004 18:04

Jeg er enig i at prisen er for høj. Hvorfor ikke gøre det til en gratis feature, måske det ville lokke flere til at købe Xbox Live?

Jeg skal ikke have det.


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf PsykopatGamer » 5. nov 2004 18:09

Jeg synes det er svineri!! 60-120kr!!! de må være glade....

skal overhovedet ikke have det spil.....
Senest rettet af PsykopatGamer 5. nov 2004 18:13, rettet i alt 1 gang.
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf FAETTER BR DK » 5. nov 2004 18:11

Det kunne også være at man for eksempel kunne lave nogle "demoer" hvor der er ca. 20-50 små spil. det var jo også en mulighed. :lol:
XBOXLIFE STYRER FOR VILDT :D!!!!!!!!!!
FAETTER BR DK
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Mr Alean Smith » 5. nov 2004 19:22

For dyrt.. Alt for dyrt :?
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Teluc » 5. nov 2004 22:15

Giver basse 100% ret i at denne feature burde være gratis, eller koste omkring 5 kr. pr. spil... Hvordan kan microsoft forlange 90 kr. for et gammelt spil med god samvittighed?
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Stoffer » 20. dec 2004 21:23

hvornår kommer det egentlig??
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Kaninus » 20. dec 2004 22:05

nu når vi snakker om det jeg så man kunne købe bestille det på xbox hjemmeside.... men man kunne ikke bestille til danmark... knaa man det nu???
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf GrillBillerDK » 21. dec 2004 17:09

-->#20

Ingen udgivelses dato i EU.. og kommer måske ikke.

det er det seneste nye..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf GrillBillerDK » 4. jan 2005 13:04

Jeg har arbejdet lidt på sagen...

det ser desværre ikke ud til at Xbox Live arcade nogensinde vil komme til EU.

en Mail fra MS US bekræfter det desværre med et par eksempler hvorfor, (lidt tvivlsomme vil jeg sige).:

- Most games get released in Europe far behind their American or Japanese release.
- Some games get less bonus extras than their American counterparts (Prince of Persia)
- Some games get no online features outside America (Madden 2005, NHL 2005, NBA Live 2005, ...)
- Some games don't get released at all outside of America (MVP Baseball 200x, Nascar 200x, ESPN MLB 200x, NCAA 200x, ...)
- Cool hardware gadgets don't get released outside of America (Xbox Media Center Extender) .

Ang. Xbox Media Center Extender.
så har MS tænkt sig at udgive en dansk version af Windows XP MediaCenter2005... så med lidt konspirations terorier.. så kan man vel håbe at Xbox MCE nok også vil blive udgivet i DK)

Desværre er den CD man skal bestille fra MS US for at få live arcade Regionlåst.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Fredersen » 2. aug 2005 17:50

priserne er latterlig høje
syntes 20-30 kr ville mere rimelig
Således fungerer den humane hjerne:

Homer: Aw, twenty dollars! I wanted a peanut!
Homer's Brain: Twenty dollars can buy many peanuts!
Homer: Explain how!
Homer's Brain: Money can be exchanged for goods and services!
Homer: Woo-hoo!
Fredersen
Niveau 4
 
Indlæg: 388

Brugeravatar

Indlægaf Juulsgaard » 31. dec 2005 10:18

Enig prisen for de arcade-spil er alt for høj... har hentet demoer af de fleste, men helt ærligt er det jo ikke meget bedre end de spil, man kan hente gratis på nettet til PC'en.
Der er jo også noget der hedder MAME, hvis man vil spille gamle klassikere. Hvis de virkelig vil have os til at give penge for de gamle spil, kunne de i det mindste iklæde spillene noget bedre grafik istedet for at lave en direkte konvertering. Jeg er klar over at retro-gamere nok vil slagte mig for at sige det... men skal vi til at købe de gamle spil igen?
Vi gamle gamere (30+) har jo brugt tonsvis af penge på de spil allerede. I det mindste skulle beløbet være symbolsk, som 20-30 kr.
Juulsgaard
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron