Xboxlife forum

World of tanks

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 14. feb 2016 00:11

Your name is Machine... Let's do some killing!
Der er nye achivements på gaden - nu hele 89 af dem alt i alt. Med 6000 kampe (nul pis her) er jeg ved at have spillet sådan lidt regnet ud, men jeg mangler stadig nogle gamle achievements. Her forleden var jeg latterlige 41 health-point fra at dobbeltsmadre 2 tanks med min VIII franske skævskyder artilleri-fætter, og jeg fældede næsten en tåre. Ak - jeg havde fået yderligere 10 GS, men også xboxens sværeste (egen mening) achievement kunne jeg hænge om en virtuel hals, men lykken kender ingen i en tank - kun ild, jern, blod og pludselig død. Havde mit crew kendt til hvile, så havde vi med garanti slået lejr i den første den bedste by, knivdræbt de 10 første mænd på vores vej og kneppet deres damer, efterfølgende drukket vin af deres blodsmadrede kranier og sat hår med hjernemasse klar til næste kamp... AH - sikke herligt soldaterliv. Now, let's roll out!
PS: WoT fejrer 2-års dag, så der er ting og sager til tankeren, der logger ind (mener senest d. 22/2-16). Og når du er der inde, så spænd hjelmen og rul ud på slagmarken - faktum er, at du næppe vender hjem... Yeah....
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+3

Re: World of tanks

Indlægaf A42Merlin » 18. maj 2016 16:07

Så er der 6 achievements mere på vej i title update 2.7 :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 18. maj 2016 17:57

A42Merlin skrev:Så er der 6 achievements mere på vej i title update 2.7 :)


Fedt mand! Er der en liste på dem nogetsteds?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 18. maj 2016 18:00

Lord Alla skrev:
A42Merlin skrev:Så er der 6 achievements mere på vej i title update 2.7 :)


Fedt mand! Det er altid fornyelse til et i forvejen frisk spil. Listen findes http://www.xboxachievements.com/game/world-of-tanks/achievements/
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf A42Merlin » 19. maj 2016 10:47

Jeg får aldrig den med rank 10 crew :( min højeste er på 3 ;(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 22. dec 2016 19:39

Her i julen har WoT smidt en legetøjstank i din garage. Når du ruller ud i tanken, så kæmper du under juletræet i selve garagen. Det er super sjovt, og gaver efterlades i de ødelagte tanks; indhold kunne være hurtig reload, ny health pool eller hurtigere tank. Det gør dig endnu mere dødelig mod de næste tanks, når du affyrer dine legetøjspile.
Let's roll out!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+1

Re: World of tanks

Indlægaf Niks78 » 1. mar 2017 18:02

Er her nogen der stadig smider tanks rundt med håndbremsen og nyder godt team spil? Jeg har en gruppe jeg spiller med, mest danskere og på udkig efter flere. Vi spiller mest tier 8-10 og er 30+.

N
Niks78
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: World of tanks

Indlægaf Lord Alla » 3. mar 2017 17:40

Niks78 skrev:Er her nogen der stadig smider tanks rundt med håndbremsen og nyder godt team spil? Jeg har en gruppe jeg spiller med, mest danskere og på udkig efter flere. Vi spiller mest tier 8-10 og er 30+.

N


Hej Niks78
Jeg spiller jævnligt World of Tanks, selvom spillet ikke har kørt i maskinen den seneste måned. Jeg har været med fra starten på 360'eren og nu på One. Hvis 78 i dit gamertag refererer til din årgang, så er vi samme årgang :-)

Jeg er gamertag lordalla - add mig gerne!
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: World of tanks

Indlægaf JohnH » 17. aug 2017 22:24

Nu kommer der single player campaign og coop til WOT
https://www.engadget.com/2017/08/17/wor ... gust-22nd/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: World of tanks

Indlægaf Firephreakk » 18. aug 2017 08:00

Lidt OT:
Er der noget nyt om en Xbox port af World of Warships?

Hvis nu man er mere til vand end sand? :)
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: World of tanks

Indlægaf A42Merlin » 18. aug 2017 10:33

JohnH skrev:Nu kommer der single player campaign og coop til WOT
https://www.engadget.com/2017/08/17/wor ... gust-22nd/


Ikke tosset :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Foregående

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron