Xboxlife forum

GameStop nu med levering med post

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

GameStop nu med levering med post

Indlægaf livekiller92 » 8. maj 2018 20:16

Jeg er ved et tilfælde faldet over at GameStop nu er begyndt at kunne tilbyde at sende hardware m.m med post nord til okay priser.
Til pakke shop feks 25 kr hjemme 45 kr
Er det godt eller skidt?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Morten Skou » 8. maj 2018 20:19

Hvis det er til samme priser som de har i butikken, så er det vel lidt ligegyldigt? Så kan de ikke konkurrere på priserne alligevel?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf livekiller92 » 8. maj 2018 20:28

Nej det nok korrekt nok men at de tør er jo i sig selv cool nok når man tænker på Coolshop eksempelvis
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Cena » 9. maj 2018 08:41

Med de priser GameStop tager forventer jeg at det er dronningen der leverer!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+3

Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Morten Skou » 9. maj 2018 11:51

Cena skrev:Med de priser GameStop tager forventer jeg at det er dronningen der leverer!


Det er der vel næsten også større sandsynlighed for, end at PostNord rent faktisk leverer :mrgreen: :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf wMikkel » 9. maj 2018 13:44

Forstår ikke hvorfor du spørg om det er godt eller skidt, kan du ikke selv vurdere hvad du synes om det?
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf livekiller92 » 9. maj 2018 19:50

Narh blot mere en bette info :)
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf CvKM » 9. maj 2018 21:24

Jeg kunne da godt forestille mig at bruge dem, hvis jeg virkeligt ikke gad gå derned (bor 3km fra en og det tager 10min. at cykle derned).

Nu har jeg ikke selv kigget, men kan man få leveret fra hvilken som helst butik? Eller er det et internt lager som de leverer fra?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Cena » 9. maj 2018 23:02

Morten Skou skrev:
Cena skrev:Med de priser GameStop tager forventer jeg at det er dronningen der leverer!


Det er der vel næsten også større sandsynlighed for, end at PostNord rent faktisk leverer :mrgreen: :lol:


Hahaha det er sandt :) Har købt et spil af EvilNinja og det er 8 hverdage siden det er afsendt. Stadig ikke fremme endnu :roll:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. maj 2018 06:50

Det kan godt være at spil og maskiner er dyre hos dem, men når vi snakker headset, så ligger de ofte blandt de billigste.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Morten Skou » 10. maj 2018 11:18

Cena skrev:
Morten Skou skrev:
Cena skrev:Med de priser GameStop tager forventer jeg at det er dronningen der leverer!


Det er der vel næsten også større sandsynlighed for, end at PostNord rent faktisk leverer :mrgreen: :lol:


Hahaha det er sandt :) Har købt et spil af EvilNinja og det er 8 hverdage siden det er afsendt. Stadig ikke fremme endnu :roll:


Han skulle have brugt den kongelige postlevering i stedet :mrgreen: Problemet med leveringer der tager så lang tid, er at hvis man ikke kender sælgeren, så begynder man at bekymre sig om om man er blevet snydt - eller om brevet er gået tabt osv.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: GameStop nu med levering med post

Indlægaf Cena » 11. maj 2018 09:54

Morten Skou skrev:
Han skulle have brugt den kongelige postlevering i stedet :mrgreen: Problemet med leveringer der tager så lang tid, er at hvis man ikke kender sælgeren, så begynder man at bekymre sig om om man er blevet snydt - eller om brevet er gået tabt osv.


Det er super frustrerende det kan tage så lang tid. I morgen er det 14 dage siden det er sendt. Jeg er aldrig blevet snydt på hverken xboxlife eller pslife og med langt over 100 handler er EvilNinja den sidste jeg ville tro der ville snyde. Derimod har postnord flere gange fucket op for. Frygter desværre lidt det er gået tabt - det har jeg mentalt indstillet mig på.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster