Xboxlife forum

Hvor har i forudbestilt PUBG?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Firephreakk » 11. dec 2017 22:11

Firephreakk skrev:Ok må prøve at se igen og ellers ringe til supporten. Jeg kan ikke finde spillet i store og trykke installér heller.

Det virker nu
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf DanniLaursen » 12. dec 2017 01:35

Det køre helt fint på min X. Kæft det er sjovt
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Slimjay DK » 12. dec 2017 10:10

DanniLaursen skrev:Det køre helt fint på min X. Kæft det er sjovt


Interessant, har læst flere steder på fb, at den næsten ikke er spilbart og at det køre mildt sagt ret dårligt, selv på en One X :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf JohnH » 12. dec 2017 11:32

Slimjay DK skrev:
DanniLaursen skrev:Det køre helt fint på min X. Kæft det er sjovt


Interessant, har læst flere steder på fb, at den næsten ikke er spilbart og at det køre mildt sagt ret dårligt, selv på en One X :shock:


Det kører fint nok på min One S , dog er der lidt hak og 'løbende grafikopbygning' ind imellem, grafikken ligner noget fra sidst i 90'erne, lyden er dog ok, og spillet som sådan også fint nok.

Men det kunne sagtens blive meget bedre, jeg synes dog at Fortnite er noget sjovere og pænere, også selv om det slet er ikke er så realistisk :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf JohnH » 12. dec 2017 11:33

JohnH skrev:
brilleabendk skrev:Okay må der ind of lurer :)


https://www.cdkeys.com/xbox-live/games/ ... s-xbox-one

= ca. 183 kr


De har sat prisen op nu, så det koster ca 218 kr i stedet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf citysleeps » 12. dec 2017 11:58

JohnH skrev:
Slimjay DK skrev:
DanniLaursen skrev:Det køre helt fint på min X. Kæft det er sjovt


Interessant, har læst flere steder på fb, at den næsten ikke er spilbart og at det køre mildt sagt ret dårligt, selv på en One X :shock:


Det kører fint nok på min One S , dog er der lidt hak og 'løbende grafikopbygning' ind imellem, grafikken ligner noget fra sidst i 90'erne, lyden er dog ok, og spillet som sådan også fint nok.

Men det kunne sagtens blive meget bedre, jeg synes dog at Fortnite er noget sjovere og pænere, også selv om det slet er ikke er så realistisk :wink:


Husk på at der er tale om et Game Preview. Derfor kommer man uden tvivl til at støde på bugs og lignende, men det skal selvfølgelig ikke være helt uspilbart.

Jeg tror mange mistolker PUBG som et færdigt spil. Jeg tror jeg venter til den endelig udgave, hvis jeg overhovedet hopper med på vognen.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Theis Jensen » 12. dec 2017 12:15

Jeg elsker konceptet, men kæft hvor kører det ringe! Grafikken kan jeg leve med, men framerate og chunky styring ødelægger virkeligt skudduellerne. Jeg spiller på en xbox one x.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Slimjay DK » 12. dec 2017 12:19

Taget i betragtning af hvor længe det har været i preview på PC, så burde man vel også forvente noget mere af Xbox versionen ... Det burde jo ikke være meningen af de skal starte fra scratch.

Men det ser meget sjovt ud, men kønt er det ikke, og har nu set en del video'er på tuben og det ser godt nok ud til at hakke en del ....

Jeg venter og ser hvordan det folder sig ud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Theis Jensen » 12. dec 2017 13:00

Slimjay DK skrev:Taget i betragtning af hvor længe det har været i preview på PC, så burde man vel også forvente noget mere af Xbox versionen ... Det burde jo ikke være meningen af de skal starte fra scratch.

Men det ser meget sjovt ud, men kønt er det ikke, og har nu set en del video'er på tuben og det ser godt nok ud til at hakke en del ....

Jeg venter og ser hvordan det folder sig ud :)


Jeg vil personligt kalde det uspilleligt med det hakkeri. Er jeg den eneste, der ikke kan finde et sted at ændre controller indstilling? F.eks. Skal man kun trykke og ikke holde sigteknappen i bund for at sigte, hvilket jeg synes er lort. Hvis man derimod holder knappen i bund så bevæger man sig som en skildpadde. Jeg føler virkeligt i dette spil, at jeg styrer en tank og ikke en person. Det er sp cluncky hvilket er synd, for ideen med spillet er fedt. Jeg ville virkeligt ønske at et AAA studie stod bag spillet dog sikkert med loot box til følge.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf YCSMS » 12. dec 2017 14:19

Skal jeg tolke jeres indlæg som, at jeg godt kan fjerne det fra ønskesedlen?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Rune322 » 12. dec 2017 15:48

Jeg skal ha det. men har ikke noget imod at vente til det er mere stabilt. ellers har jeg på fornemmelsen at jeg bare kommer til at hade det.
sådan var det med Conan exiles...kørte så dårligt jeg slettede det og aldrig har gået tilbage.
Men jeg tænker PuG køre jo også skidt på nogle af de gode pc´er så det skal jo bare ha lidt tid til at optimeres.
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf brilleabendk » 12. dec 2017 18:20

Altså så dårligt synes jeg altså hellere ikke det køre taget i betragtning på at det er early Access.
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf JohnH » 12. dec 2017 18:59

brilleabendk skrev:Altså så dårligt synes jeg altså hellere ikke det køre taget i betragtning på at det er early Access.


Næh det er fint nok, har dog oplevet nogle slemme lagspikes idag, den ene fik min spiller til at begå selvmord..... Løb ud foran den bil jeg skød på, selv om jeg stod bag en stor sten.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Mike JezZ » 13. dec 2017 00:04

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvor har i forudbestilt PUBG?

Indlægaf Slimjay DK » 13. dec 2017 00:14

Det er godt nok skidt , så vil jeg "skide" på om det er preview ..

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron