Xboxlife forum

Køb på livekort.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Køb på livekort.dk

Indlægaf BulletEyeDk » 11. okt 2014 20:22

Nogle der har erfaringer med livekort.dk og køb af noget derfra ?

Har købt et xbox one gift card UK, hos dem... jeg har fået en bestillingsmail, men nu her på 2. time afventer jeg stadig en kode, det var mit indtryk, at den ville komme afsted ret hurtigt...

Ved sgu ikke om jeg var for hurtigt ude med min bestilling, har først efterfølgende checket op på siden... betalingen er til firmaet Xatonax Limited, i Hong Kong... spøjst nok... men det passer ganske fint med opslag på dk-hostmaster.dk

Flere danske brugere har smidt positivt feedback på deres handler på henholdsvis siden og på deres facebook profil, så måske jeg bare er for skeptisk ? :)

Anyways.. folk der har handlet hos siden må gerne bidrage med deres erfaringer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2014 21:53

Ligner ikke ligefrem en side jeg ville handle hos.. alle deres undersider, som f.eks. "kontakt", "sådan køber du", "terms" og nærmest alle de andre eksisterer ikke (giver 404). Der er intet CVR-nummer, Ingen anmeldelser på trustpilot og domænet er som du skriver, registreret til et firma i Hong Kong - så faktisk ringer alle mine alarmklokker.

Domænet blev oprettet: 2014-08-22, så de er også ret nye.

Men kender ikke til dem, og har ikke hørt om dem før :)

Samme person ser ud til at stå bag:
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf BulletEyeDk » 11. okt 2014 22:00

Takker for heads up... nu ser vi lige tiden an... er sgu lidt træt af at jeg ikke lige undersøgte det lidt inden jeg nu købte...

min ellers glimrende leverandør pointheaven havde ikke UK gift cards, så måtte finde en anden... damn
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf XenturionxTc » 12. okt 2014 07:05

For UK gift Cards ville jeg vælge http://g2a.com

De har ofte nogle usandsynligt gode priser på deres kort.

Har handlet der nogle gange efterhånden, dog ikke UK gift Card, da jeg har valgt den anden markedsplads lokation.
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2014 10:04

@XenturionxTc - tak for tippet...

Vedr. livekort.dk så har jeg modtaget koden her til morgen, de skriver, at der tilsyneladende var problemer med at hæve pengene automatisk, så den skulle manuelt køres igennem, det lyder nu lidt sært i mine ører idet jeg aldrig tidligere har haft problemer med betalinger...

Men anyways, jeg har fået min kode og det er indløst uden problemer :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf himmelfisk » 12. okt 2014 13:01

En anden gang er www.gamepointsnow.com virkelig pålidelige og koden kommer sekunder efter betalingen :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2014 14:24

himmelfisk skrev:En anden gang er http://www.gamepointsnow.com virkelig pålidelige og koden kommer sekunder efter betalingen :)


Ja den kender jeg, de havde bare ikke rigtig nogle UK giftcards
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf Panacea73 » 21. okt 2014 21:15

BulletEyeDk skrev:Takker for heads up... nu ser vi lige tiden an... er sgu lidt træt af at jeg ikke lige undersøgte det lidt inden jeg nu købte...

min ellers glimrende leverandør pointheaven havde ikke UK gift cards, så måtte finde en anden... damn


Har den £50 du søger..399,- ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf Ziqma2 » 1. nov 2014 07:59

kan man indløse et uk gavekort? når man har registreret sin konto som dansk?
Ziqma2
Niveau 4
 
Indlæg: 612


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf zordiak » 1. nov 2014 18:50

er der nogen fordel i at købe giftcards i stedet for bare at betale direkte med kort på i live storen?
får man flere penge ud af det på live kontoen end hvad giftcardet koster?
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf freddie » 1. nov 2014 19:30

zordiak skrev:er der nogen fordel i at købe giftcards i stedet for bare at betale direkte med kort på i live storen?
får man flere penge ud af det på live kontoen end hvad giftcardet koster?

Kommer jo an på hvilken pris man køber det til :P
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf famulor » 1. nov 2014 20:35

Inde på gamepointsnow står der på nogle af deres giftcards "US gamertag".. Vil det sige at man bare skal rykke sin konto over til usa og købe spil og så tilbage igen?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb på livekort.dk

Indlægaf BulletEyeDk » 1. nov 2014 21:51

famulor skrev:Inde på gamepointsnow står der på nogle af deres giftcards "US gamertag".. Vil det sige at man bare skal rykke sin konto over til usa og købe spil og så tilbage igen?


Når du indløser skal giftcard valutaen være det samme som din profil kører med på boxen, så svaret til dit spørgsmål er ja.

Jeg er dog noget usikker på hvordan og hvorledes med valutaen, hvis du skifter mellem regioner. Jeg mener ikke at der konverteres til ny valuta, så vidt jeg husker er den låst i f.eks $ hvis du har indløst i den valuta... dvs. det du har i overskud kan kun bruges når du er på den amerikanske.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron