Xboxlife forum

Sender spil før release?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Sender spil før release?

Indlægaf Jibla » 30. sep 2014 14:04

Hej.

Kender I en dansk butik der har tendens til at sende spil så man har det før release? 1 dag er rigeligt, da det drejer sig om den næste world of warcraft expansion.

(Ja, jeg kunne købe digitalt men jeg er fan af æsker :( )

Gracias! :twisted:
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sender spil før release?

Indlægaf SvAmP » 30. sep 2014 14:06

Elgiganten Har oplevet mange gange at få spillene før : )
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Kimkjaer » 30. sep 2014 14:14

Jibla skrev:Hej.

Kender I en dansk butik der har tendens til at sende spil så man har det før release? 1 dag er rigeligt, da det drejer sig om den næste world of warcraft expansion.

(Ja, jeg kunne købe digitalt men jeg er fan af æsker :( )

Gracias! :twisted:


Hvad med Coolshop ??

Jeg købte Cataclysm i blockbuster og det måtte jeg hente dagen før release - dvs. jeg havde det før "alle" andre :)
Kunne dog ikke logge ind - men kunne i det mindste installere :)
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Mike JezZ » 30. sep 2014 14:16

Du kan jo købe den alle steder på dagen.

Spillet opdaterer før release. Du ska bare ha koden :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Jibla » 30. sep 2014 14:27

Kimkjaer skrev:Hvad med Coolshop ??

Jeg købte Cataclysm i blockbuster og det måtte jeg hente dagen før release - dvs. jeg havde det før "alle" andre :)
Kunne dog ikke logge ind - men kunne i det mindste installere :)


Coolshop er jeg ikke så glad for, og jeg har også brugt Blockbuster til blandt andet cataclysm, men nu hvor de åbnede og lukkede med recycleit/bluecity, så virker det lidt for ustabilt for en preorder. :)

Mike JezZ skrev:Du kan jo købe den alle steder på dagen.

Spillet opdaterer før release. Du ska bare ha koden :)


Præcis. Men jeg vil spille fra 00:01 og ikke fra 10:00 :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Mike JezZ » 30. sep 2014 14:29

Ja okay :P du kan os være super uheldig og ende med at få spillet efter release :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Jibla » 30. sep 2014 14:31

Mike JezZ skrev:Ja okay :P du kan os være super uheldig og ende med at få spillet efter release :P


Præcis. Det er sgu ren gambling. '^'
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Kimkjaer » 30. sep 2014 14:40

Ja men hvis du er så kæmpe fan af bokse og du kræver at spille fra 00.01 - så er der vel ikke andet alternativ end at købe både digital og fysisk version :b

Hvis jeg ikke allerede havde betalt for min digital version kunne jeg godt have købt det fysiske spil og givet dig boksen efterflg. :b

Hvad med gamestop - de holder da ALTID midnats åbent

Hvilken class har du tænkt dig at spille :-D?
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Mike JezZ » 30. sep 2014 15:20

Ja Gamestop har da midnats åbent når en WoW expansion bliver released har de ikke?

Jeg hopper nok ikke på day one da der kommer alt for mange gode spil lige pt. :P Men jeg skal nok fortsætte med min Forsaken Rogue :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Jibla » 30. sep 2014 22:56

Mike JezZ skrev:Ja Gamestop har da midnats åbent når en WoW expansion bliver released har de ikke?

Jeg hopper nok ikke på day one da der kommer alt for mange gode spil lige pt. :P Men jeg skal nok fortsætte med min Forsaken Rogue :P


Sikkert, men så er jeg stadig ikke klar 00:01. Der er nu et eller andet sjovt ved at være tusinde spillere i samme nye zone og stå i kø til quests. :D

Kimkjaer skrev:Ja men hvis du er så kæmpe fan af bokse og du kræver at spille fra 00.01 - så er der vel ikke andet alternativ end at købe både digital og fysisk version :b

Hvad med gamestop - de holder da ALTID midnats åbent

Hvilken class har du tænkt dig at spille :-D?


Men ye, digitalt er vist vejen frem. :)

Efter 10 år som horde og Tauren druid, så er mine kammerater og jeg hoppet over til alliance. Jeg er egentlig træt af druid, men valget står mellem Worgen druid, Human paladin eller Draenei Shaman. Når jeg spiller paladin eller shaman så savner jeg flere af de abilities som druid har, og når jeg spiller druid er det same old same old. Så, jeg ved ikke helt hvad jeg vælger at level op først. Hvad med dig?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Kimkjaer » 1. okt 2014 10:09

Jibla skrev:
Mike JezZ skrev:Ja Gamestop har da midnats åbent når en WoW expansion bliver released har de ikke?

Jeg hopper nok ikke på day one da der kommer alt for mange gode spil lige pt. :P Men jeg skal nok fortsætte med min Forsaken Rogue :P


Sikkert, men så er jeg stadig ikke klar 00:01. Der er nu et eller andet sjovt ved at være tusinde spillere i samme nye zone og stå i kø til quests. :D

Kimkjaer skrev:Ja men hvis du er så kæmpe fan af bokse og du kræver at spille fra 00.01 - så er der vel ikke andet alternativ end at købe både digital og fysisk version :b

Hvad med gamestop - de holder da ALTID midnats åbent

Hvilken class har du tænkt dig at spille :-D?


Men ye, digitalt er vist vejen frem. :)

Efter 10 år som horde og Tauren druid, så er mine kammerater og jeg hoppet over til alliance. Jeg er egentlig træt af druid, men valget står mellem Worgen druid, Human paladin eller Draenei Shaman. Når jeg spiller paladin eller shaman så savner jeg flere af de abilities som druid har, og når jeg spiller druid er det same old same old. Så, jeg ved ikke helt hvad jeg vælger at level op først. Hvad med dig?


Jeg står lidt i samme situation :-D

Jeg har spillet resto druid siden 05 og har raidet på den i alle år på nær når jeg har haft pauser her og der :)
Men jeg overvejer virkelig at prøve og level min Priest som det først i WoD.
Hovedsageligt fordi den har Enchanting - også vil jeg gerne prøve at spille Holy.
Synes disc er kedeligt.
Det jeg godt kunne lide på min Druid var at næsten alle mine healing spells var instant cast .. det kommer jeg til at savne i WOD :-(
Min Priest er Horde på Twisting Nether
Min druid er Alliance på Ravencrest

psst..
nelf druid ;-)

I er velkommen til at add mit battle.net ID - spiller også Diablo 3 :)
Kim_kjaer@hotmail.com
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Jibla » 7. okt 2014 14:24

Efter lidt mail korrespondance:

Elgiganten siger:

'Tak for din henvendelse.

Ja, vi skulle meget gerne få den til forudbestilling.

Dog vil den komme på dagen og ikke før.'

Bluecity/recycleit/Blockbuster siger:

'Jeg må desværre meddele dig, at det ikke er et spil vi har valgt at tage ind.'

-

Så, det tyder vist på at det bliver en digital løsning. '^'
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sender spil før release?

Indlægaf Elgaard » 7. okt 2014 16:12

Køb digitalt og boks, og sælg koden fra boksen her/på dba, ebay o.l...
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron