Xboxlife forum

Computercity erfaringer

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Computercity erfaringer

Indlægaf pgrundl » 30. sep 2014 06:32

Der ligger en Computercity ret tæt på mit arbejde, så derfor besluttede jeg mig for, at min første Xbox one skulle være der fra. Desværre lå deres bundle priser lidt over de andres (3299 for fifa/forza bundle), men efter en reference til Fona, fik jeg dem til at give mig den for 3099. So far so good.

Da jeg kom jeg erfarede jeg dog, at mit bundle, lige som utallige andre, lider af "coil noise" (ikke sikker på, hvordan man oversætter det til Dansk), så nu må vi se, om det kunne betale sig at bestille i en fysisk butik. Når de åbner klokken 10, så skal jeg ned og se, om jeg kan få den byttet til en ny, som de lovede mig i går, da jeg spurgte ind til forløbet ved de to kendte fejl (drev og coil). Jeg smider en opdatering, når jeg kommer hjem.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Computercity erfaringer

Indlægaf JohnH » 30. sep 2014 07:00

Deres service plejer at være ok, deres priser er for det meste for høje. Xbox One bundlen kan du købe for 2699 hos Expert ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Computercity erfaringer

Indlægaf pgrundl » 30. sep 2014 07:27

JohnH skrev:Deres service plejer at være ok, deres priser er for det meste for høje. Xbox One bundlen kan du købe for 2699 hos Expert ;-)


Den står til 3299 på deres hjemmeside, hvor så du den til 2699?
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Computercity erfaringer

Indlægaf Shooter DK » 30. sep 2014 07:28

Tilbudsavisen for denne uge s. 18-19
Ved nærmere eftersyn, så står den også der til 3299 kroner. I går stod den til 2699 kroner.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Computercity erfaringer

Indlægaf pgrundl » 30. sep 2014 11:20

De kunne godt høre larmen, så jeg fik en anden konsol med hjem. Det var så den sidste fra et Fifa/Forza bundle, som de havde (og de ville ikke bytte med en barebone konsol), så hvis den også fejler, så må jeg have fat i Microsoft. Så havde Coolshop (eller Expert, hvis jeg havde set det), alligevel været det samme. Nå, men så blev jeg det klogere.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron