Xboxlife forum

EB -aldrig mere.. Bedste webshops!?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Dr_Gonzo » 16. jul 2006 14:50

hos Game
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Morten Skou » 16. jul 2006 14:51

FoXRaceR skrev:I EB kan man altid gå hjem og spille sit spil og gå tilbage og aflevere det hvis man fek.s. ikke kan lide det, dette skal dog gøres inden 10 dage fra salgsdagen .... Fortæl mig om et andet sted hvor det kan lade sig gøre .. :wink:


Det kan man rent faktisk også i diverse internet shops, man har nemlig ALTID 10 dages returret. :-) Jeg mener også at den skal gælde selv om man har åbnet pakken.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf CaioN » 16. jul 2006 15:02

c0ola1d skrev:
CaioN skrev:skal det absolut være danske? :) der er penge at spare ved at handle hos f.eks. www.play.com :)


Så kan man da ligeså godt handle hos www.cd-wow.com der betaler man nemlig ikke told eller noget og så er fragten gratis ...


well når nu chancen er minimal for at få told på så kan man ligeså godt spare de få penge ved at handle hos play... Der kan faktisk også risikeres told fra cd-wow, men i langt de fleste tilfælde sker det ikke fordi de fleste ordrer sendes fra deres svenske lager..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf FoXRaceR » 16. jul 2006 15:22

Morten Skou skrev:
FoXRaceR skrev:I EB kan man altid gå hjem og spille sit spil og gå tilbage og aflevere det hvis man fek.s. ikke kan lide det, dette skal dog gøres inden 10 dage fra salgsdagen .... Fortæl mig om et andet sted hvor det kan lade sig gøre .. :wink:


Det kan man rent faktisk også i diverse internet shops, man har nemlig ALTID 10 dages returret. :-) Jeg mener også at den skal gælde selv om man har åbnet pakken.


gad jeg godt at se hos c..l...p.dk men handler der desværre aldrig igen så det må en anden svare på.. :cry:
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Carsten O » 16. jul 2006 15:24

FoXRaceR skrev:Det lader da til at folk har fundet en fælles Hade butik her på sitet, hertil kan jeg kun sige at da jeg for allerførste gang hansdlede hos en af de internet shops der tilfældigvis sponsorer siden her, var der store problemmer. Jeg handler kun i EB games hvor jeg altid med egne øjne kan se min vare, jeg kan hvis jeg er i tvivl om et eller andet altid spørge en af de flinke ansatte der står bag disken, imodsætning til en LIVE support chat hvor der sidder en tosse og gemmer sig bag skærmen..
min konklusion må altså være at man skal handle der hvor man selv syntes at det er bedst, og for mig er c..l...p.dk et over stået kapitel
Og husk for H...... at der er stor forskel på Internet shops og en alm. /rigtig butik..


Det her er da overhovedet ikke et spørgsmål om "for" eller "imod" EBGames. Jeg har handlet masser af gange i EBGames og har fået meget fin service (Strøget, Frederiksberg-afdelingen og Fisketorvet). Det handler om at der er blevet købt en defekt vare, som butikken så derefter nægter at tage retur. Punktum!

Kunne kunden have tjekket varen først?: JA. Ville problemerne så være undgået?: JA. Nu er sagen jo så bare den, at det gjorde Heinz ikke...Men at han ikke gjorde det, skal det ikke lægge ham til last. Han har købt en vare i en butik, som er defekt. Og derfor har han også fuld ret til - ifølge købeloven - at returnere varen igen (og det uden at sælger skal kriminalisere kunden). Dette lovpligtige krav opfylder butikken ikke - og det er da et stort problem.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf Doopher » 16. jul 2006 15:39

Kender ikke EB games så godt men det lyder satme lamt at den samme person som lige har solgt spillet, siger at det ikke kan byttes. tag ned og tæv ham med en printet version af købeloven i A2 pap.

Jeg er faktisk blevet ret glad for Game, kanon service, flinke folk og de bytter hele lortet hvis der er noget galt. (de ska man jo som forhandler). :)
Doopher
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Crash Override » 16. jul 2006 15:39

Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf devilboy » 16. jul 2006 15:50

det er jo netop det som er sket sikkert. Har købt et såkaldt brugt spil fra eb games. Ved ikke hvor fedt det er, at købe et spil til 550kr, som har været brugt af en anden person. Ikke mig. Det er jo ikke blockbuster, damn u
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf FoXRaceR » 16. jul 2006 16:14

JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:
Billede
Dansk Forza champ 2005. PGR100 2006. 2.plads ved DM i Forza 2 2007. Xboxlife Dreamteam
FoXRaceR
Niveau 5
 
Indlæg: 1090


Indlægaf Carsten O » 16. jul 2006 16:25

FoXRaceR skrev:
JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:


Det lader altså til, at du hele tiden snakker uden om sagens kerne. Det kan jo være lige gyldigt hvad der burde være gjort og hvad der burde være spurgt om. Fakta er altså, at der blev udleveret ET DEFEKT SPIL til kunden, som butikken derefter ikke vil tage retur igen.

Når det så er sagt, så mener jeg heller ikke at der er grobund for at trashe hele EBgames-kæden pga 1 sælgers fejl. Jeg har personligt kun positive oplevelser fra butikken. Ligesom jeg kun har positive oplevelser fra Coolshop...
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf MirageDK » 16. jul 2006 16:29

FoXRaceR skrev:
JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:


Nu sælger Coolshop jo heller ikke brugte spil som værende nye :P
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Crash Override » 16. jul 2006 17:31

mig der ikke læste hele tråden.. :)

sorry
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf Thomas » 16. jul 2006 18:26

MirageDK skrev:
FoXRaceR skrev:
JaX skrev:Coolshop.dk - hvis foliet er taget af, så kan du ikke få dine penge igen..


Thats my POINT :wink: Praise the LORD for EB Desuden hvor svært kan det være at spørge efter et spil der er i folie.. :idea:


Nu sælger Coolshop jo heller ikke brugte spil som værende nye :P


Jeg købte Sudeki på coolshop for 2 dage siden, det var ikke i folie.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf POWER-XBOX360 » 16. jul 2006 18:31

har snakket med coolshop om det med folie de siger at alle spil ikke er med folie det er kun nogen af dem de felste spil er i folie....


var skivien så ikke i en kunvalut
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf EvilNinjaMoby » 16. jul 2006 18:37

Morten Skou skrev:Det kan man rent faktisk også i diverse internet shops, man har nemlig ALTID 10 dages returret. :-) Jeg mener også at den skal gælde selv om man har åbnet pakken.

Gælder faktisk ikke software, film o.lign. på f.eks. optisk medie - er plomberingen brudt, så har du ikke krav på en ombytning, såfremt sælger har gjort opmærksom derpå...

Se side 16.

Og man har 14 dages returret ved netshopping.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron