Xboxlife forum

EB -aldrig mere.. Bedste webshops!?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

EB -aldrig mere.. Bedste webshops!?

Indlægaf he1nz » 16. jul 2006 12:27

Nu er jeg færdig med EB Games..

Sidste spil jeg købte hos dem var uden folie (nok det sidste i forretningen). Jeg kommer hjem og opdager at det har en fed rids i.. Tar så tilbage nogle timer senere, og får at vide at det kan skam ikke byttes, de ved jo ikke hvem der har ridset det. Men han kan tage det tilbage som brugt spil, og give mig 260,- For han skulle jo sende det ind og få det pudset op som han sagde... Var 1mm fra at se rødt :twisted: Det var endda samme ekspedient som solgte mig det.
Det er det lammeste jeg nogensinde har oplevet.. Efter at have brugt i området af 20.000,- i deres butikker siden Xbox'ens debut får de ikke en krone mere fra mig.

Der ud over kan de stort set aldrig svare på nogle spørgsmål..
Lige bort set fra afdelingen på strøget. De har nogle cool folk der inde..

Men så er mit spørgsmål:

Hvilken af de danske webshops er bedst?
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Indlægaf Vinterbird » 16. jul 2006 12:28

Coolshop og Gamebits er de to bedste shops i landet, god service, og billige spil.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Crash Override » 16. jul 2006 12:29

coolshop.dk - kan anbefales.
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf devilboy » 16. jul 2006 12:29

hørt, handler heller aldrig mere i EB games, mafia butik.

Coolshop er vel i bund og grund den billigste på nettet. Men om det er den bedste er svært at sige.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf lordlort79 » 16. jul 2006 12:30

Hej,

Jeg kan kun anbefalde Coolshop.dk, har handlet der et par gange og har været meget tilfreds.

/Lordlort79
Mvh.
Lordlort79
lordlort79
Niveau 2
 
Indlæg: 181


Indlægaf Morten Skou » 16. jul 2006 12:30

Jeg bruger altid Gamebits.dk eller Coolshop.dk når jeg køber spil online.

Gamebits.dk har den fordel at de kun handler med lagervarer, dvs. at man har spillet dagen efter at man bestiller det - en fed ting. Til gengæld er de ikke så billige som mange andre.

Coolshop.dk er billige, men handler desværre også med spil de ikke har på lager. Det betyder at man kan risikere at komme til at vente på at få spillet. Men hvis man bare køber de spil som de har på lager, så er der ingen problemer.

Hvis du handler hos coolshop, så husk at klikke på deres bannere her på xboxlife, så støtter du også os lidt :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf he1nz » 16. jul 2006 12:30

Ja coolshop.dk virker til at have et meget godt ry herinde.. Tjekker lige begges sider. Tak :)
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Indlægaf Morten Skou » 16. jul 2006 12:32

Jeg tror at alle shops både har "gode" og "dårlige" kunder. Med dårlige mener jeg dem som desværre ikke får den behandling som man kunne håbe på, og som derfor bliver skuffet.

Derfor tvivler jeg meget på at man kan finde en shop online hvor ALLE er enige i at det er den perfekte shop :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf CaioN » 16. jul 2006 12:34

skal det absolut være danske? :) der er penge at spare ved at handle hos f.eks. www.play.com :)
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Morten Skou » 16. jul 2006 12:37

Ulempen ved at handle hos Play.com er at man risikerer at der kommer told på :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf devilboy » 16. jul 2006 12:50

har fået told på de 2 gange jeg har handlet hos play.com. Så det gider jeg ikke mere
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf CaioN » 16. jul 2006 13:08

well... jeg har købt størstedelen af mine xbox spil og faktisk ALLE mine xbox360 spil + nogle dvder og har aldrig oplevet told (det er nok en 20-40 gange)... Tror helt seriøst at det er undtagelser at der kommer told på, snarere end en regel :)...

Devilboy: Ved ikke om det kan skyldes at du køber flere ting ad gangen (hvis det altså er tilfældet)... Jeg bestiller altid kun et enkelt spil ad gangen... Måske er det det der gør at jeg ik får told på men ved det ikke..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: EB -aldrig mere.. Bedste webshops!?

Indlægaf c0ola1d » 16. jul 2006 13:18

he1nz skrev:Nu er jeg færdig med EB Games..

Sidste spil jeg købte hos dem var uden folie (nok det sidste i forretningen). Jeg kommer hjem og opdager at det har en fed rids i.. Tar så tilbage nogle timer senere, og får at vide at det kan skam ikke byttes, de ved jo ikke hvem der har ridset det. Men han kan tage det tilbage som brugt spil, og give mig 260,- For han skulle jo sende det ind og få det pudset op som han sagde... Var 1mm fra at se rødt :twisted: Det var endda samme ekspedient som solgte mig det.
Det er det lammeste jeg nogensinde har oplevet.. Efter at have brugt i området af 20.000,- i deres butikker siden Xbox'ens debut får de ikke en krone mere fra mig.

Der ud over kan de stort set aldrig svare på nogle spørgsmål..
Lige bort set fra afdelingen på strøget. De har nogle cool folk der inde..

Men så er mit spørgsmål:

Hvilken af de danske webshops er bedst?


Hvilken EB butik ? og kan du huske hvordan han så ud ?
c0ola1d
Niveau 2
 
Indlæg: 169


Indlægaf c0ola1d » 16. jul 2006 13:20

CaioN skrev:skal det absolut være danske? :) der er penge at spare ved at handle hos f.eks. www.play.com :)


Så kan man da ligeså godt handle hos www.cd-wow.com der betaler man nemlig ikke told eller noget og så er fragten gratis ...
c0ola1d
Niveau 2
 
Indlæg: 169


Indlægaf devilboy » 16. jul 2006 13:23

problemet med cdwow, der dog er billig med alt, sjældent har varerne på lager. Men hvis man har lyst til at vente lidt, er det en god shop.
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster