Xboxlife forum

Fifa 15 på US Store

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 10:58

Jeg *tror* det har virket fejlfrit. Jeg har kun bokset med at købe spil fra USA som jeg udelukkende har gjort.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 11:08

Mike JezZ skrev:Jeg *tror* det har virket fejlfrit. Jeg har kun bokset med at købe spil fra USA som jeg udelukkende har gjort.


Okay. Jeg takker, og overvejer stadig hvorvidt det er dumt eller ej :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2014 11:30

Hvis du nærlæser siden skriver de at der ikke er garanti for at tidligere købte digitale spil vil virke

NB. Har ikke selv prøvet, men er i samme situation som dig
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 11:31

BulletEyeDk skrev:Hvis du nærlæser siden skriver de at der ikke er garanti for at digitale spil vil virke


Det lyder underligt? Så du kan købe et spil der ikke virker? Det er da ikke helt legalt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2014 11:33

Ja... forholder mig bare til det de skriver, det kan vel også være skrevet for at afholde folk fra at misbruge det ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Zt3pH » 23. sep 2014 12:14

Det er vel en meget naturlig passus at skrive vedr. Digitale salg?

Men jeg skal da ellers love for, at der er kommet gang i Fifa kedlen. Synes da ikke jeg kan mindes andre anual EA Titler der har fået så meget opmærksomhed som den her?

Men fedt fedt :) Spændende at se om jeg kan spille det i aften
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 12:20

Zt3pH skrev:Det er vel en meget naturlig passus at skrive vedr. Digitale salg?

Men jeg skal da ellers love for, at der er kommet gang i Fifa kedlen. Synes da ikke jeg kan mindes andre anual EA Titler der har fået så meget opmærksomhed som den her?

Men fedt fedt :) Spændende at se om jeg kan spille det i aften


Nu er de nye konsoller stadig nye, men et år inde i levetiden så er der også flere der har maskinen jo :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 12:20

Zt3pH skrev:Det er vel en meget naturlig passus at skrive vedr. Digitale salg?

Men jeg skal da ellers love for, at der er kommet gang i Fifa kedlen. Synes da ikke jeg kan mindes andre anual EA Titler der har fået så meget opmærksomhed som den her?

Men fedt fedt :) Spændende at se om jeg kan spille det i aften


Nu er de nye konsoller stadig nye, men et år inde i levetiden så er der også flere der har maskinen jo :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 12:37

Lige noget helt andet, men jer der har fået fifa via en DK preorder kode, hvor lang tid tog det jer at installere spillet? Jeg er ved at installere det igen i håb om at det virker, men den er stadig igang og er kun nået til 73% efter næsten 5 timers installation. Er det normalt?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Zt3pH » 23. sep 2014 12:37

Mike JezZ skrev:
Zt3pH skrev:Det er vel en meget naturlig passus at skrive vedr. Digitale salg?

Men jeg skal da ellers love for, at der er kommet gang i Fifa kedlen. Synes da ikke jeg kan mindes andre anual EA Titler der har fået så meget opmærksomhed som den her?

Men fedt fedt :) Spændende at se om jeg kan spille det i aften


Nu er de nye konsoller stadig nye, men et år inde i levetiden så er der også flere der har maskinen jo :P


Jeg ved ikke lige hvad du mener... Men ja det har du da i alle tilfælde ret i :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Delzorro » 23. sep 2014 12:50

Teoretisk spørgsmål:

Kan man købe et spil i US marketplace... skifte region til DK og så stadig spille det købte spil? Eller er det "låst" til den region du har købt det i?
Delzorro
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: København K


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 12:52

Det kan du sagtens
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Akandreasen » 23. sep 2014 13:09

Jeg har sat min xbox til US - men jeg "kom til" at indtaste min fifa preorder kode via xbox.com (altså den danske) Jeg kan således IKKE spille fifa idag :(

- mit spørgsmål er nu.

EA access giver adgang til spillet før tid ikke sandt? og i så fald. er det lige meget om jeg køber det via dansk eller US store.? vil nemlig helst prøve at holde min maskine strictly US
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2014 15:57

bendix90 skrev:Lige noget helt andet, men jer der har fået fifa via en DK preorder kode, hvor lang tid tog det jer at installere spillet? Jeg er ved at installere det igen i håb om at det virker, men den er stadig igang og er kun nået til 73% efter næsten 5 timers installation. Er det normalt?


Hvis du får det til at virke, så smid lige en guide på hvad du foretog dig ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 16:38

BulletEyeDk skrev:
bendix90 skrev:Lige noget helt andet, men jer der har fået fifa via en DK preorder kode, hvor lang tid tog det jer at installere spillet? Jeg er ved at installere det igen i håb om at det virker, men den er stadig igang og er kun nået til 73% efter næsten 5 timers installation. Er det normalt?


Hvis du får det til at virke, så smid lige en guide på hvad du foretog dig ;)


Desværre intet held. Jeg har haft fat i MS support 2 gange i forsøg på at skifte region, men ikke engang det kunne lykkedes. Der er ikke andet at gøre end at vente til på fredag :(
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron