Xboxlife forum

Fifa 15 på US Store

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 08:35

Muggs skrev:
bendix90 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mit ikke virker? Jeg har pre-installeret det men når jeg så skifter over på US account siger den bare at jeg kan købe det for 60 $?

Det er fordi du har købt det på en anden store. Så kan du først spille det når det udkommer der, selvom du skifter store efterfølgende.


Det var en af de der Fifa 15 der fulgte med da man forudbestilte en Xbox One her i DK, det må vel så være derfor - men da jeg installerede den var min xbox på UK store - betyder det så at jeg først kan spille det på fredag når det udkommer i UK istedet for torsdag når det udkommer her i DK? :o
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2014 08:38

Damn sidder med samme problem, en skam man ikke var opmærksom på US release så var det helt sikkert købt der..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 08:40

bendix90 skrev:
Muggs skrev:
bendix90 skrev:Det var en af de der Fifa 15 der fulgte med da man forudbestilte en Xbox One her i DK, det må vel så være derfor - men da jeg installerede den var min xbox på UK store - betyder det så at jeg først kan spille det på fredag når det udkommer i UK istedet for torsdag når det udkommer her i DK? :o

Det vil jeg tro, desværre.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 08:46

Muggs skrev:
bendix90 skrev:Det var en af de der Fifa 15 der fulgte med da man forudbestilte en Xbox One her i DK, det må vel så være derfor - men da jeg installerede den var min xbox på UK store - betyder det så at jeg først kan spille det på fredag når det udkommer i UK istedet for torsdag når det udkommer her i DK? :o

Det vil jeg tro, desværre.


Du milde :shock: :evil:
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 09:24

Spillet skulle være udkommet nu i US. Så er der nogle der har købt det derfra der kan spille det nu? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 09:27

Mike JezZ skrev:Spillet skulle være udkommet nu i US. Så er der nogle der har købt det derfra der kan spille det nu? :P

Hvis du kigger på side 1, så ja. Og mit virker også. DK preorder kode indløst på US store.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 09:29

Muggs skrev:
Mike JezZ skrev:Spillet skulle være udkommet nu i US. Så er der nogle der har købt det derfra der kan spille det nu? :P

Hvis du kigger på side 1, så ja. Og mit virker også. DK preorder kode indløst på US store.


Jeg har afinstalleret min DK preorde kode som jeg installerede på UK store og prøver nu at installere det på US store. Så håber jeg det virker!
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf betterjoker » 23. sep 2014 09:38

kan man annullere sit køb på den danske store og så købe det på us store?
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 09:40

bendix90 skrev:Jeg har afinstalleret min DK preorde kode som jeg installerede på UK store og prøver nu at installere det på US store. Så håber jeg det virker!

Tror desværre ikke det virker. Der er nogen der har forsøgt det fær med andre titler. Men meld da lige tilbage.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 09:41

betterjoker skrev:kan man annullere sit køb på den danske store og så købe det på us store?

Nej, digitale køb kan ikke annulleres / refunderes.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf betterjoker » 23. sep 2014 09:44

okay hvordan kan man få det refunderes
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Muggs » 23. sep 2014 09:58

Ehh.. Det kan de IKKE :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 10:45

Muggs skrev:
bendix90 skrev:Jeg har afinstalleret min DK preorde kode som jeg installerede på UK store og prøver nu at installere det på US store. Så håber jeg det virker!

Tror desværre ikke det virker. Der er nogen der har forsøgt det fær med andre titler. Men meld da lige tilbage.


Nu har jeg været i kontakt med Microsoft chat support, og jeg bildte dem ind, at jeg bor i USA, men ved en fejl havde haft min konsol til at være forbundet til UK store da jeg installerede Fifa 15. Han sagde så, at jeg kunne "Change the region on your Xbox Live account" inde på: http://support.xbox.com/en-US/my-accoun ... changehelp - og at det så ville virke bagefter. Dog kan man kun gøre dette hver 3 måned, så ville lige høre om der er nogen der har erfaring med det?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf Mike JezZ » 23. sep 2014 10:49

bendix90 skrev:
Muggs skrev:
bendix90 skrev:Jeg har afinstalleret min DK preorde kode som jeg installerede på UK store og prøver nu at installere det på US store. Så håber jeg det virker!

Tror desværre ikke det virker. Der er nogen der har forsøgt det fær med andre titler. Men meld da lige tilbage.


Nu har jeg været i kontakt med Microsoft chat support, og jeg bildte dem ind, at jeg bor i USA, men ved en fejl havde haft min konsol til at være forbundet til UK store da jeg installerede Fifa 15. Han sagde så, at jeg kunne "Change the region on your Xbox Live account" inde på: http://support.xbox.com/en-US/my-accoun ... changehelp - og at det så ville virke bagefter. Dog kan man kun gøre dette hver 3 måned, så ville lige høre om der er nogen der har erfaring med det?


Der er før folk herinde der har skiftet på den måde, men er det virkeligt værd at rode med det for 3 dage? :P Fremover bare køb på den amerikanske butik :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Fifa 15 på US Store

Indlægaf bendix90 » 23. sep 2014 10:53

Mike JezZ skrev:
bendix90 skrev:
Muggs skrev:Tror desværre ikke det virker. Der er nogen der har forsøgt det fær med andre titler. Men meld da lige tilbage.


Nu har jeg været i kontakt med Microsoft chat support, og jeg bildte dem ind, at jeg bor i USA, men ved en fejl havde haft min konsol til at være forbundet til UK store da jeg installerede Fifa 15. Han sagde så, at jeg kunne "Change the region on your Xbox Live account" inde på: http://support.xbox.com/en-US/my-accoun ... changehelp - og at det så ville virke bagefter. Dog kan man kun gøre dette hver 3 måned, så ville lige høre om der er nogen der har erfaring med det?


Der er før folk herinde der har skiftet på den måde, men er det virkeligt værd at rode med det for 3 dage? :P Fremover bare køb på den amerikanske butik :P


Du har dybest set ret :) Sagen er bare den at jeg har fridag i dag, og så ellers er bortrejst indtil næste mandag, så det er jo næsten en uge ;) Ved du om disse mennesker har oplevet problemer med det eller om det har virket fejlfrit?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron