Xboxlife forum

CoolShop Day 1 Edition

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2014 17:34

Det er da ikke fedt, en "Day 1 edition" er jo netop en speciel controller og så den særlige achievement :)

Spørgsmålet er vel, om der er noget at gøre ved det - hvis du henvender dig, så vil de sikkert bare tilbyde at tage den retur, fordi det ikke er det rigtige produkt?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf khougaard » 6. sep 2014 17:37

Det ville jeg sgu også være, du har jo ikke fået det som du har bestilt. Hvis det var mig så tror jeg fandme at jeg have sendt den tilbage. Har du kontaktet dem for en form for kompensation? Og hvad siger de ellers som begrundelse? PS har ikke selv handlet Xbox one med coolshop.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Morten Skou » 6. sep 2014 17:38

Min Day 1 controller var defekt, det fik jeg hvad der svarer til en ny controller fra Amazon for :)

Man kan få achievementen for 30$ på ebay:
http://www.ebay.com/itm/Microsoft-XBOX- ... 41869212a5
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf khougaard » 6. sep 2014 17:39

Don Drift skrev:
Morten Skou skrev:Det er da ikke fedt, en "Day 1 edition" er jo netop en speciel controller og så den særlige achievement :)

Spørgsmålet er vel, om der er noget at gøre ved det - hvis du henvender dig, så vil de sikkert bare tilbyde at tage den retur, fordi det ikke er det rigtige produkt?


Nej vel!

Læste om en der havde fået sølle 60,- som "plaster på såret".

Jeg vil da hellere have en branded controller, end 60,- !


60,- det er sgu at tage pis på kunden så, de må sidde flade af grin, hvis det lykkedes dem!
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Cowrider » 6. sep 2014 17:44

Jeg havde bestilt Day one fra coolshop og der står der Day one på min controller??

Jeg er mere utilfreds over at hvis man havde bestilt den en bestemt dato så fik man et Extra spil...

Men fik intet
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Cowrider » 6. sep 2014 18:47

Ja fik min igår med posten :) bestile os tilbage i juni måned sidste år
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Cowrider » 6. sep 2014 19:42

Min Xbox kom os i en sort æske.. :)
Ved ikke om der er forskel på æskerne mener mener jeg
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Neonode » 6. sep 2014 20:28

Spørgsmålet er jo nok, hvad er det værd med den controller og de achievementen, det er desværre nok ikke mange basseører, men det stadig nederen ikke at få det man har bestilt. evt. kan du jo sende den retur og købe den her: http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... -gb-konsol

Men er det så tiden og besværet værd?
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf GrummeK » 7. sep 2014 15:18

Har der stået nogen steder på coolshop at der følger branded controller og achievement med?
Jeg har også fået en day one edition fra Coolshop uden branded controller og achievement, men har ikke læst at det skulle følge med da jeg bestilte den(kun de to spil), men det er måske bare en selvfølge?
GrummeK
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf khougaard » 7. sep 2014 19:57

Don Drift skrev:
GrummeK skrev:Har der stået nogen steder på coolshop at der følger branded controller og achievement med?
Jeg har også fået en day one edition fra Coolshop uden branded controller og achievement, men har ikke læst at det skulle følge med da jeg bestilte den(kun de to spil), men det er måske bare en selvfølge?


Der stod klart og tydeligt i beskrivelsen af konsollen. At det var Day One edition med acheivement og controller. Alene af den grund valgte jeg at købe den hos CoolShop.. Selvom den var 200,- billigere hos el-giganten hvor jeg ellers plejer at handle.


Ellers er det ikke en day one edition, da det er to ud af de tre ting som skiller sig ud fra en normal version, den tredje ting er vel spillet Dance central spotlight, som også følger med.

Af frygt for at lave det til en salgstråd, så har jeg en ekstra uåbnet day one udgave i overskud, ligesom flere andre sælger deres. Så hvis man VIL have en så er det også en mulighed hvis man ender med at returnere ens konsol.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Dirty Harry » 8. sep 2014 09:50

Jeg handler ikke længere hos Coolshop da jeg synes deres service er faldet gevaldigt over de sidste par år. Jeg bestilte en Xbox One da den blev annonceret, så kom Microsoft jo en måned senere og sagde at Danmark ikke ville få den til tiden og Coolshop forsikrede mig om at jeg ville få en Day One edition. Jeg fik i Januar en almindelig udgave og sådan ligger landet åbenbart.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf khougaard » 8. sep 2014 17:22

Don Drift skrev:Jeg bliver også spist af med 60,- og en kode. Deres forklaring lyder helt hen i vejret.

De har jo bare fejl annonceret!

Mail fra CoolShop
Hej xxxx
Mange tak for din mail.
Vi har talt med producenten Microsoft og de beklager mange gange, for den trælse fejl der er opstået med dit Xbox One - Day One bundle.
Fejlen er opstået i leverancen fra producenten af og mangler heldigvis kun "Day One"-mærket på controlleren.

Jeg har tilskrevet 60 kr i Coolshop point til din konto, for controlleren der ikke har "Day One"-mærket.

Jeg kan hvis du ønsker det sende dig en kode her pr mail som du kan aktivere på din xbox ? - denne kode vil give dig en day one achivement. Er det noget du ønsker? :)

Vi ønsker dig god fornøjelse med din Xbox One konsol og dine spil fra dette pragtfulde bundle :-)

Ha' en rigtig god dag

Venlig hilsen,
xxxx
Coolshop Support Team


Hold kæft, den slipper de nemt udenom!! Det er sgu ikke i orden.
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf KIAMMI » 8. sep 2014 22:05

khougaard skrev:
Don Drift skrev:Jeg bliver også spist af med 60,- og en kode. Deres forklaring lyder helt hen i vejret.

De har jo bare fejl annonceret!

Mail fra CoolShop
Hej xxxx
Mange tak for din mail.
Vi har talt med producenten Microsoft og de beklager mange gange, for den trælse fejl der er opstået med dit Xbox One - Day One bundle.
Fejlen er opstået i leverancen fra producenten af og mangler heldigvis kun "Day One"-mærket på controlleren.

Jeg har tilskrevet 60 kr i Coolshop point til din konto, for controlleren der ikke har "Day One"-mærket.

Jeg kan hvis du ønsker det sende dig en kode her pr mail som du kan aktivere på din xbox ? - denne kode vil give dig en day one achivement. Er det noget du ønsker? :)

Vi ønsker dig god fornøjelse med din Xbox One konsol og dine spil fra dette pragtfulde bundle :-)

Ha' en rigtig god dag

Venlig hilsen,
xxxx
Coolshop Support Team


Hold kæft, den slipper de nemt udenom!! Det er sgu ikke i orden.

kan man ikke blot sige, nej det er man ikke interesseret i, samt sige ,man ønsker at returnere ens xbox og få pengene tilbage, hvis det ikke er muligt at få hvad der er bestilt ??. jeg ville på ingen måde stille mig tilfreds med et nedslag på 60 kr.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Bavi » 8. sep 2014 22:11

Selvfølgelig kan du det. Det leverede produkt lider jo af en mangel.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf KasperS92 » 9. sep 2014 08:57

Jeg fik heller ikke den Day 1 edition jeg bestile.

Jeg blev også bare spist af med de 60kr...LOL
Min den kode til en achievements har jeg ikke fået tilbudet om... Elendigt..
KasperS92
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Viborg


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron