Xboxlife forum

CoolShop Day 1 Edition

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf khougaard » 9. sep 2014 11:30

Hvorfor sender i den ikke bare tilbage og køber et andet sted?
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Conker » 9. sep 2014 13:00

Jeg frygtede godt nok at hente min efter alle skrækhistorierne herinde om defekte maskiner osv men kunne ikke være mere glad. Har fået min bestilte maskine med Day One controller og Kinect samt download koder til Fifa, Forza og Dance Central. Maskinen kører som en drøm og siger ikke en lyd :D
Conker
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Odense


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2014 14:02

Conker skrev:Jeg frygtede godt nok at hente min efter alle skrækhistorierne herinde om defekte maskiner osv men kunne ikke være mere glad. Har fået min bestilte maskine med Day One controller og Kinect samt download koder til Fifa, Forza og Dance Central. Maskinen kører som en drøm og siger ikke en lyd :D

hvilken lev. dato står der i bunden af Xbox one ?? (mener den står i bunden af Xbox one)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Conker » 9. sep 2014 14:18

KIAMMI skrev:
Conker skrev:Jeg frygtede godt nok at hente min efter alle skrækhistorierne herinde om defekte maskiner osv men kunne ikke være mere glad. Har fået min bestilte maskine med Day One controller og Kinect samt download koder til Fifa, Forza og Dance Central. Maskinen kører som en drøm og siger ikke en lyd :D

hvilken lev. dato står der i bunden af Xbox one ?? (mener den står i bunden af Xbox one)


Ud for Lot / Date i bunden af æsken står der blot 1432X
Conker
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Odense


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2014 14:48

Conker skrev:
KIAMMI skrev:
Conker skrev:Jeg frygtede godt nok at hente min efter alle skrækhistorierne herinde om defekte maskiner osv men kunne ikke være mere glad. Har fået min bestilte maskine med Day One controller og Kinect samt download koder til Fifa, Forza og Dance Central. Maskinen kører som en drøm og siger ikke en lyd :D

hvilken lev. dato står der i bunden af Xbox one ?? (mener den står i bunden af Xbox one)


Ud for Lot / Date i bunden af æsken står der blot 1432X

står der ikke datoer andre steder så?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Kaipay » 9. sep 2014 15:21

Jeg har også lige fået min xbox one i dag. I kassen var der koder på de tre spil, som fulgte med.

I bunden af kassen står der Lot / date 1433X
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2014 16:39

det er ikke på kassen jeg mener, det er på bunden af xbox´en, der sidder en stor label, hvor der står hvilken model det er og hvornår lev. dato, min er en model 1540 fra 25/6-2014.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Conker » 9. sep 2014 16:55

KIAMMI skrev:det er ikke på kassen jeg mener, det er på bunden af xbox´en, der sidder en stor label, hvor der står hvilken model det er og hvornår lev. dato, min er en model 1540 fra 25/6-2014.


Ah, okay - tjekker så snart jeg er hjemme
Conker
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Odense


Re: CoolShop Day 1 Edition

Indlægaf Conker » 9. sep 2014 18:04

Conker skrev:
KIAMMI skrev:det er ikke på kassen jeg mener, det er på bunden af xbox´en, der sidder en stor label, hvor der står hvilken model det er og hvornår lev. dato, min er en model 1540 fra 25/6-2014.


Ah, okay - tjekker så snart jeg er hjemme


På min står der 26/06-2014
Conker
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Odense


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster