Xboxlife forum

Coolshop Premium

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Coolshop Premium

Indlægaf Divi » 6. aug 2014 20:19

Er der nogen der har styr på Coolshop Premium? Kan man bare udnytte servicen til f.eks at købe en Xbox One og derefter melde sig ud, uden at betale for det?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Coolshop Premium

Indlægaf heinstach » 6. aug 2014 20:43

Det ser det ud til. Du skal bare melde dig ud lige efter. Og så går der 6 måneder, før du kan blive medlem igen. Den første måned er gratis.

Jeg købte noget d. 7/6 og klikkede Premium for at få lidt rabat. Jeg checkede lige min konto. Det koster 39 kr. om måneden. Jeg var overhovedet ikke klar, at jeg var medlem, og at der var et abonnement. Jeg nåede heldigvis lige at opsige abonnementet.

Jeg vil undersøge det nærmere, men jeg mener, det simpelthen er alt for nemt at overse, at man binder sig til et abonnement. Jeg er helt sikker på, at der er mange, der har overset det, og Coolshop spekulerer med garanti i det.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Coolshop Premium

Indlægaf jepsen80 » 6. aug 2014 21:11

Let at overse? Du sætter i selv flueben i boxen :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Coolshop Premium

Indlægaf Morten Skou » 6. aug 2014 21:16

Jeg vil nu også mene at den er ret tydelig:
Billede

Man skal selv aktivere det - det er ikke lagt i kurven så man skal fravælge det (som man ellers har set andre steder).
Prisen er 468 kroner om året, så man skal alligevel handle en del hos dem før man kan tjene det ind.

Pixmania har i øvrigt ca. det samme.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Coolshop Premium

Indlægaf heinstach » 6. aug 2014 21:51

jepsen80 skrev:Let at overse? Du sætter i selv flueben i boxen :)


Ja, ok. Men hvis man var lidt træt og var på vej over til købmanden efter cola... :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Coolshop Premium

Indlægaf CaptainKicker » 7. aug 2014 03:13

Kæft jeg er en torsk. Jeg glemte at afmelde mig det og har betalt for 2 måneder.

Tak for lige at minde mig om at afmelde det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron