Xboxlife forum

Coolshop pris

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Coolshop pris

Indlægaf Morten Skou » 4. aug 2014 21:33

Det er ikke første gang at jeg hører det fra Coolshop, så det er vidst ret normalt desværre.

Det samme gælder jo med pre-orders på spil, hvor spillene ofte når at falde i pris op til udgivelsen, men der må man også afbestille og bestille igen (og der med ikke være sikker på at få det), hvis man vil have den nedsatte pris. Det er i mine øjne en lidt underlig måde de gør det på, og det ødelægger vel i princippet lidt ideen med at forudbestille.

Husk at bruge Xboxlife's link hvis du bestiller igen ;-)

(Har i øvrigt flyttet tråden til "Shoperfaringer"-forummet).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Coolshop pris

Indlægaf BuBubbi » 4. aug 2014 21:36

Hvis det er en ordre du endnu ikke har fået tilsendt, og pengene ikke er trukket, så vil jeg mene de skal sælge den til dig, til den pris varen har på det tidspunkt varen pakkes og sendes, med mindre prisen er steget, i så fald bør de da kontakte dig.

Sådan har det i hvert fald være på den webshop jeg arbejdede på, godt nok med en helt anden slags varer, men alligevel.
Det vil jeg da i hvert fald kalde god kundepolitik.

Er du sikker på de ikke tror det er en varer du har fået?
For køber du fx en vare hos dem, og den inden for 14 dage falder i pris, tilbagebetaler de gerne differencen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Coolshop pris

Indlægaf Morten Skou » 4. aug 2014 21:39

Finder du indenfor 14 dage efter varens afsendelse varen billigere efter ovenstående kriterier, så kan du få differencen refunderet. Du kontakter blot Coolshops kundeservice, så ordner vi det for dig.


... men det gælder så vidt jeg kan se kun varer der har "prisgaranti ikonet":
https://www.coolshop.dk/minisite/t/prisgaranti
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Coolshop pris

Indlægaf BeatenIndiana » 5. aug 2014 10:43

Du får den til den pris, som den havde da du bestilte den. Jeg kan ærligt talt ikke se logikken i andet, prisgaranti eller ej.
Du bestilte den til en pris, så får du ikke rabat fordi den nu står til noget andet
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Coolshop pris

Indlægaf Muggs » 5. aug 2014 11:12

Igen igen lækker kundeservice af foolshop :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Coolshop pris

Indlægaf Blodbad » 6. aug 2014 09:00

hvis man forudbestiller på amazon får man det altid til den laveste pris. HVis den var lavere da du bestilte den er det den pris der gælder, hvis den er lavere når det udkommer er det den pris der gælder.

Sådan bør det være med forudbestillinger hvis man gerne vil have kunderne til at gøre det igen.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Coolshop pris

Indlægaf Divi » 6. aug 2014 20:15

Er der nogen der har styr på Coolshop Premium? Kan man bare udnytte servicen til f.eks at købe en Xbox One og derefter melde sig ud, uden at betale for det?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron