Xboxlife forum

Super service Coolshop!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Super service Coolshop!

Indlægaf Alaniata » 29. apr 2014 10:35

Jeg købte mig et par collector's editions hos coolshop for at udfylde lidt huller i samlingen, og så var de endda på tilbud. Der går et par dage, så modtager jeg min par men til min gru opdager jeg at det ene hjørne af mit spritnye Gears of War 3 Limited Collectors edition er smadret! Jeg sender fluks en mail til coolshop og beklager mig. Uden at kræve noget som helst form for beviser på min påstand tilbyder de at tilbagebetale mig 25% af prisen, de vil endda gerne udbetale dem på trods jeg har betalt med point. Jeg vælger istedet for mulig 2 og får en returseddel så jeg kan få mit spil ombyttet. Jeg sender det tirsdag, onsdag får jeg en mail at de har modtaget det, torsdag 8.02 ligger der en ny mail at nu er det afsendt og da jeg går på arbejde 8.50 ligger der en pakkeseddel i min postkasse. Det synes jeg da godtnok er god service! Det nye spil var endda pakket ind i intet mindre end 5 bobleplastkuverter for en sikkerhedsskyld :D
Manden de kaldte Alan!
Alaniata
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Brabrand


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf Gajda » 29. apr 2014 10:56

Det er vel bare sådan, at det burde være.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf Cena » 29. apr 2014 11:05

Fint forløb. Men som Gajda siger burde det jo også være sådan hver gang man oplever noget lignende :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf Slimjay DK » 29. apr 2014 11:30

Utroligt at de stadig ikke har lært at pakke tingene forsvarligt ind :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf lassefar » 29. apr 2014 14:09

Modtager konstant smadret covers fra dem. De kan sgu bare pakke det ordentligt ind fra starten af.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf Dreiager » 29. apr 2014 14:52

Coolshop er spassere til at sende pakker.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf propagandapanda » 29. apr 2014 16:55

Var sikker på overskriften var ironisk ment :)
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Super service Coolshop!

Indlægaf Alaniata » 29. apr 2014 20:09

Jeg ved godt det er aar forvente, der er bare mange der har det rigtigt dårligt med dem så jeg ville trække meget i den anden retning...og jeg tror desværre det er mit lokale "pakkevæsen" der er for uforsigtige...
Manden de kaldte Alan!
Alaniata
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Brabrand



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster