Xboxlife forum

Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf angak » 4. apr 2014 09:04

Quote fra email:

As you've previously had orders delivered to Denmark, we wanted to let you know that our delivery options to Denmark are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to Denmark.

More information about international delivery rates and times can be found here.


Far er ikke sur. Far er skuffet :^o
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Slimjay DK » 4. apr 2014 09:06

Ja, det sutter ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf angak » 4. apr 2014 09:11

Det må alligevel komme til at koste dem en del omsætning fra de lande der nu ikke længere kan få gratis levering. Jeg kommer i hvert fald ikke til at bestille noget foreløbigt.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Picco » 4. apr 2014 09:20

Tjah, det er noget røv, men jeg kommer nu ikke til at bestille mindre af den grund. Deres udvalg, priser og support opvejer den ekstra omkostning.
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Morten Skou » 4. apr 2014 09:21

Jeg har aldrig brugt gratis levering, jeg er for utålmodig :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf CaptainKicker » 4. apr 2014 09:32

Æv, en elendig nyhed. Det var en af hovedgrundende til jeg skiftede Shopto ud med Amazon...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Lowlandet » 4. apr 2014 09:37

Morten Skou skrev:Jeg har aldrig brugt gratis levering, jeg er for utålmodig :-)


Amazon Prime tilbyder heller ikke længere gratis 1-day delivery til Danmark :( Nu kan jeg ikke finde en årsag til at betale for det..
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Major Oblivious » 4. apr 2014 09:43

Det måtte vel gå op for dem på et tidspunkt, at free delivery kom frem lige så hurtig som standard, og de havde ekstra udgifter ved det.
Men ØV :(
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf A42Merlin » 4. apr 2014 10:08

4,50 £ i fragt er da også en del :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf CvKM » 4. apr 2014 11:00

Jeg vil fortsat bruge siden. :) Jeg synes det er billigt nok alligevel.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf KlumpeStumpen » 4. apr 2014 11:25

De burde hæve grænsen istedet for at fjerne det. Det sutter så meget røv.

Det gør jo bare at man kigger hos andre butikker eller alternativt på andre sælgere når man køber bøger og film derover.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Killerder » 4. apr 2014 11:29

RIP Amazon xD
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf MrCarrazzia001 » 4. apr 2014 11:32

At betale 4.50£ for fragt er ikke jorden undergang. Jeg bliver ihvertfald ved med at købe hos dem :) Nok ikke lige så impuls-baseret som jeg plejer, men de er et godt firma.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf KlumpeStumpen » 4. apr 2014 11:41

MrCarrazzia001 skrev:At betale 4.50£ for fragt er ikke jorden undergang. Jeg bliver ihvertfald ved med at købe hos dem :) Nok ikke lige så impuls-baseret som jeg plejer, men de er et godt firma.


Det er jo nok der problemet kommer til at ligge for dem, impuls køb ryger nu. Førhen kunne jeg godt kigge på en bog eller noget andet jeg lige skulle bruge og så lå man lidt under fri fragt, så var det lidt nå men skal jeg bruge det eller ej. Så browsede man lidt mere rundt og fandt så lige et par bøger eller film og så havde man måske pludselig købt for 30-35 pund eller mere. Den del mister de nu det er er der ingen tvivl om.

Mener virkelig ikke de har tænkt sig om.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Slut med fri fragt på Amazon.co.uk :(

Indlægaf Lowlandet » 4. apr 2014 11:42

MrCarrazzia001 skrev:At betale 4.50£ for fragt er ikke jorden undergang. Jeg bliver ihvertfald ved med at købe hos dem :) Nok ikke lige så impuls-baseret som jeg plejer, men de er et godt firma.


4.50£ er minimumsfragten, jeg bestilte et spil + 3 andre småting, og så blev fragten 8.62£
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron