Xboxlife forum

Pas på Komplett.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Pas på Komplett.dk

Indlægaf komplett_kunde » 21. feb 2014 16:05

Jeg har en xperia z telefon købt fra Komplett.dk - sådan en telefon skulle være vandtæt. Pludselig var der problemer og jeg sendte den tilbage. Jeg fik den retur hurtigt - repareret. Men nej, samme fejl. Jeg sendte den tilbage igen og igen. Nu fik jeg så pludselig at vide at der er vandskade?!? PÅ EN VANDTÆT TELEFON?! Jeg havde kun skyllet den under vandhanen!!!

Nå, ok, jamen lav den, den er 6 måneder gammel.

"Kundeservice" kunne så fortælle mig at der er IKKE garanti der dækker og det vil koste 4000 kr at lave den

IKKE nok med det - hvis jeg ønskede telefonen tilbage skulle jeg betale cirka 400 kroner, ellers beholder de den.

Ja - Komplett.dk er da billige, men HÅB på du ikke skal have den repareret. For de overholder ikke dansk købelov OVERHOVEDET.
komplett_kunde
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Egaa


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Zt3pH » 21. feb 2014 16:13

Nu spørger jeg måske fuldstændig tåbeligt - Men hvad fanden for en til at holde ens telefon under vandhanen? For at se om det passer det de viser i reklamen? Hvis det er argumentet, ja så ved jeg ikke om jeg har ondt af dig

Men ellers så tak for heads up :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Morten Skou » 21. feb 2014 16:16

Lad mig lige forstå det her korrekt:

Du opretter en bruger herinde på Xboxlife, UDELUKKENDE for at svine komplett.dk til? Ikke for at deltage i vores community? Ikke for at snakke om spil - men for at anvende vores forum, til at brokke dig over en dårlig oplevelse med en butik?

For hvis det er tilfældet, så synes jeg da at det er pænt irriterende:)

Brug Trustpilot i stedet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Jakabov » 21. feb 2014 16:17

Er ikke fan af at man opretter en bruger på et forum bare for at "advare" om et firma, kan se du har gjort det på et TDC forum også...

Nu kender vi jo kun din side af historien så for mig er det svært at vurdere sagen. Jeg har selv kun gode erfaringer med komplett, også ved reklamationer.

Men hvis ikke komplett kan afhjælpe dig med problemet og det ikke er noget selvforskyldt, så må du jo tage den op med forbrugerklagenævnet eller forbrugerombudsmanden.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Cena » 21. feb 2014 16:19

Morten Skou skrev:Lad mig lige forstå det her korrekt:

Du opretter en bruger herinde på Xboxlife, UDELUKKENDE for at svine komplett.dk til? Ikke for at deltage i vores community? Ikke for at snakke om spil - men for at anvende vores forum, til at brokke dig over en dårlig oplevelse med en butik?

For hvis det er tilfældet, så synes jeg da at det er pænt irriterende:)

Brug Trustpilot i stedet?


Det var også min første tanke. Han er gået i rage mode og opretter sig på alle forums der har med elektronik at gøre, for nu skal han få Komplett ned med nakken. Det er dejligt med sådan nogle typer på siden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Mr. White » 21. feb 2014 16:27

Nu skriver jeg kun det her, fordi jeg har en ven, som har lavet den fejl. (Ikke den skarpeste til elektronik) Han købte Xperia ZL i stedet for Z, i den tro, at den også var vandtæt. Det er den så ikke. Han har så heller ikke holdt den under en vandhane, men fandt ud af det, da vi snakkede om telefonen. :-)

Uanset hvor usandsynligt dumt jeg synes, det er at holde telefonen under vandhanen, så lover de jo at den kan være under 1 meter vand i 30 min. Men det er vel svært for dem at vurdere om vandskaden er kommet af en smule vand, eller at du er gået over dens begrænsninger? Er ikke helt sikker på hvordan rent faktisk står i den her situation.

Jeg har handlet ved Komplett et par gange uden problemer, men har så heller ikke haft brug for at få noget repareret.

Og som de andre siger, så brug da trustpilot i stedet for, det er jo trods alt lavet til præcis disse situationer.
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Lord Alla » 21. feb 2014 17:37

Jeg tror ikke, manden vender tilbage. Som Cena skriver, så er manden gået i rage mode og sidder sikkert lige nu og opretter profiler på andre hjemmesider. Lad os nu bare håbe, at han ikke ser sig sur på xboxlife.dk :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Stefan070483 » 21. feb 2014 18:20

Han arbejder sikkert i Elgiganten..!
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf JohnH » 21. feb 2014 21:25

Uanset hvad, så har han ret, Sony Ericsson skriver jo selv at hans telefon er vandtæt, så en tur under vandhanen burde ikke skade den overhovedet .... :wink:

"Lad regnen sile!
Den vandtætte(1) Xperia Z kan bruges i silende regnvejr. Vi har endda sørget for, at den stadig fungerer efter 30 minutter under vandet på ned til 1 meters dybde. Du skal bare sørge for, at dækslerne over Micro USB-porten, micro-SIM-åbningen, stikket til høretelefoner og åbningen til hukommelseskortet er lukket korrekt."

http://www.sonymobile.com/dk/products/p ... es/#design


Men ja, irriterende at oprette en profil bare for at brokke sig, han burde gå til forbrugerrådet istedet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf MrCarrazzia001 » 21. feb 2014 22:01

Kan vi ikke få smidt hele det her opslag op i LOL-tråden? Det er da for godt :D
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf TZidakutch » 21. feb 2014 22:15

Han kunne også bare betale de 130 kroner i en forbrugerklage-sag det mindre end de 400, eller 4000 for den sags skyld, og hvis det er forløbet præcis som han siger, burde den gå lige igennem :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf Blauwy » 21. feb 2014 22:21

TZidakutch skrev:Han kunne også bare betale de 130 kroner i en forbrugerklage-sag det mindre end de 400, eller 4000 for den sags skyld, og hvis det er forløbet præcis som han siger, burde den gå lige igennem :)


...Og hvordan var det nu det gik med din sag, hvilken du mente ville gå i din favør uden bøvl og være ude af verden inden du kunne nå at tælle til 3?

Det er stadig ikke bare "lige til" hele sagen med forbrugerklagenævnet. Men det ved du vel stadig ikke kan man forstå :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf TZidakutch » 21. feb 2014 22:35

Blauwy skrev:
TZidakutch skrev:Han kunne også bare betale de 130 kroner i en forbrugerklage-sag det mindre end de 400, eller 4000 for den sags skyld, og hvis det er forløbet præcis som han siger, burde den gå lige igennem :)


...Og hvordan var det nu det gik med din sag, hvilken du mente ville gå i din favør uden bøvl og være ude af verden inden du kunne nå at tælle til 3?

Det er stadig ikke bare "lige til" hele sagen med forbrugerklagenævnet. Men det ved du vel stadig ikke kan man forstå :)


jeg tror der er noget du har misforstået? jeg endte med ikke at skulle betale en skid ;) og tvivler på elgiganten laver den fejl igen, det kunne godt blive dyrt :) men hvordan gik det med din "5 klasse" bestod du eller skal du gå om igen?
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf TZidakutch » 21. feb 2014 22:39

<3 <3 så moden du er <3 <3
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Pas på Komplett.dk

Indlægaf MadsGS » 21. feb 2014 23:14

Jeg vil dæleme også føle mig bortdømt hvis min vandtætte telefon ikke kunne tåle vand! :-D
MadsGS
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Arden


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron