Xboxlife forum

Blockbuster

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Blockbuster

Indlægaf NorthernLiteDK » 5. feb 2014 21:47

Har gjort ca 35 bestillinger hos Blockbuster men denne gang gik det galt,ved ikke om jeg var uheldig :?:

Bestilte 10 stk spil til Xbox 4 ud af 10 spil var forkerte tog delleverings sedlerne der fulgte med ordren til den lokale Blockbuster her ville de ikke give mig pengene retur eller ombytte dem til de rigtige spil da jeg ikke havde kassebonen,Lidt svært at have en bon når de er købt online
Printede så ordre bekræftelsen ud fra min computer og prøvede igen men nej de ville ikke ombytte eller give mig mine penge retur.

Tog kontakt med kundeservice online her forklarede damen mig at jeg skulle bruge kassebonen til at få pengene retur ved at sende dem til hende eller hos den lokale Blockbuster,forklarede at jeg ingen kassebon havde da de var købt online.......

Kundeservice gad ikke engang tjekke mit ordrenummer men blev ved med at tale om "FILMEN" jeg skulle ombytte selvom jeg flere gange fortalte at det drejede sig om 4 spil.
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Blockbuster

Indlægaf TZidakutch » 5. feb 2014 21:52

jeg ved ikke om du mente faktura, da du skrev ordrebekræftelse.. men din mail faktura, gælder 100% ligesom en kassebon så print den ud, så burde du opfylde deres krav om en bon, om ikke andet så nævn lige "forbrugerklagenævnet" men du diskutere hvorvidt du skal have dine rigtige varer.. det hjælper utroligt tit :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Blockbuster

Indlægaf NorthernLiteDK » 5. feb 2014 21:59

Det var denne jeg printede ud og tog med

Billede
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Blockbuster

Indlægaf TZidakutch » 5. feb 2014 22:02

den burde holde 100% sammen med en ordre bekræftelse :) evt mail med dem, og sig' du vil henvende dig til forbrugerklage nævnet, over ikke at have modtaget den bestilte vare (ingen forretning gider have dårligt omdømme)

Vil mene det nærmest er svindel, når de ikke engang gider tjekke op på det.. men det nok det bedste du kan-> forbruger.dk
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Blockbuster

Indlægaf TerrificFalcon » 5. feb 2014 22:02

Jeg er lige nødt til at høre: hvilke spil har du fået i stedet?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Blockbuster

Indlægaf NorthernLiteDK » 5. feb 2014 22:11

@TerrificFalcon

Godfather 1
Assassins Creed IV Black Flag (godt nok dyrere end brotherhood men har det)
bulletstorm den alm version
need for speed shift 2 Unleashed
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Blockbuster

Indlægaf NorthernLiteDK » 5. feb 2014 22:12

@TZidakutch

Tak vil prøve det i morgen
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Blockbuster

Indlægaf JohnH » 5. feb 2014 22:50

Assassins Creed IV kan du få 250,- kr for hos Blockbuster ;-)

http://www.blockbuster.dk/brugte-spil
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Blockbuster

Indlægaf Bavi » 5. feb 2014 22:50

NorthernLiteDK skrev:@TerrificFalcon

Godfather 1
Assassins Creed IV Black Flag (godt nok dyrere end brotherhood men har det)
bulletstorm den alm version
need for speed shift 2 Unleashed


jeg skal nok give dig en halvtreller for Black Flag, så kan du prøve med en ny bestilling... :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron