Xboxlife forum

købt, men annulleret

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: købt, men annulleret

Indlægaf BeatenIndiana » 17. jan 2014 17:30

.. Og så skal vi ha' afskaffet kongehuset.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: købt, men annulleret

Indlægaf fodbod1232 » 17. jan 2014 17:37

tue69 skrev:
IkkNico skrev:
Zt3pH skrev:Ang. EU - Hvorfor skal vi nu ud af EU? Hvad fanden skulle det hjælpe?

Så kan vi få Kalmarunionen op og køre igen ;)


Elgiganten får den vildeste oplevelse hvis de søger beviser i denne tråd.




Det næste bliver sikkert at Jylland løsriver sig fra Danmark om 20år. :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Bavi » 17. jan 2014 17:40

Var det ikke en Acer PC?
Sagen har nu også ramt cheferne... De går 30% ned i løn. Ingen kan leve af at sælge computere så billigt! Regnskabet flopper.
Revolutionen er begyndt.

http://mobile.reuters.com/article/idUSB ... 7?irpc=932
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf IkkNico » 17. jan 2014 17:55

fodbod1232 skrev:Det næste bliver sikkert at Jylland løsriver sig fra Danmark om 20år. :)

Jeg er splittet lige nu.
På den ene side vil jeg gerne have genindført Kalmarunionen, og på den anden vil jeg gerne sælge Tysklands Odde fra til sommerhuse, og bygge en F1 bane for alle pengene :mrgreen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 17. jan 2014 20:51

wow, jeg er færdig af grin lol XD keep on going, det fedt det her, lad os få nogle oscar nomineringer med det vilde manus, der er skrevet efterhånden!
[i]the truth you can't handle the truth[/i]!
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 17. jan 2014 20:52

BeatenIndiana skrev:.. Og så skal vi ha' afskaffet kongehuset.


det går jeg faktisk også ind for, men det er nu en lidt afstikker af denne tråds udvikling de sidste par timer :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf BeatenIndiana » 17. jan 2014 21:25

Grineren! Men det var skam bare for at følge tråden, og kaste noget ramdom ud i samfundet :wink:
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Smokenhagen » 20. jan 2014 20:39

Har du vundet endnu TZidakutch? :)
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 21. jan 2014 00:08

intet nyt, de forventer det ville tage mindst 14 dage før jeg hørte noget som helst nyt :)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf WollaMan » 6. feb 2014 15:26

Er der snart en afgørelse på vej?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 7. feb 2014 02:34

ja, elgiganten valgte at betale alle udgifter jeg måtte have, samt et gavekort hvis jeg droppede det.. droppede det, dog kun mod de betalte hvad jeg har betalt for "sagen".. forbruger ville have sagen videre i deres system, og i sidste ende kunne det tage 6+ mdr før jeg egentligt fik et svar... og det kan jeg ikke bruge til en skid alligevel.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf WollaMan » 7. feb 2014 06:15

Men tog Du imod Elgiganten's tilbud eller kører Du den helt ud?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Popp » 7. feb 2014 07:59

WHAAAT.... Droppede du det? Det var da noget af en kovending!
Popp
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Frederiksberg

Brugeravatar

Re: købt, men annulleret

Indlægaf Danny Beyer » 7. feb 2014 08:00

TZidakutch skrev:ja, elgiganten valgte at betale alle udgifter jeg måtte have, samt et gaNuvekort hvis jeg droppede det.. droppede det, dog kun mod de betalte hvad jeg har betalt for "sagen".. forbruger ville have sagen videre i deres system, og i sidste ende kunne det tage 6+ mdr før jeg egentligt fik et svar... og det kan jeg ikke bruge til en skid alligevel.



De tilbød at betale omkostningerne OG give dig et gavekort, men du tog til takke med at få omkostningerne dækket?

Hvis det er tilfældet er det en stor fed løgn... Så grådig og egoistisk som du har været, har jeg svært ved at tro at du ikke tager alt hvad du kan få.

Mit bud er at sagen er droppet da, Elgiganten har nægtet at efterkomme dine vanvittige krav, og da Forbrugerklagenævnet har kørt din sag vedlagerfrit, har du ikke nogen udgifter. Men for at "vinde" skriver du at som den "store person" du er, så har DU valgt at stoppe sagen her, og lade Elgiganten slippe med sagsomkostninger.. Sounds about right?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: købt, men annulleret

Indlægaf BeatenIndiana » 7. feb 2014 14:16

TZidakutch skrev:ja, elgiganten valgte at betale alle udgifter jeg måtte have, samt et gavekort hvis jeg droppede det.. droppede det, dog kun mod de betalte hvad jeg har betalt for "sagen".. forbruger ville have sagen videre i deres system, og i sidste ende kunne det tage 6+ mdr før jeg egentligt fik et svar... og det kan jeg ikke bruge til en skid alligevel.

Klap dig selv på skulderen.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron