Xboxlife forum

købt, men annulleret

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 7. feb 2014 14:57

what? nej grunden jeg sagde nej til gavekortet, var hvis jeg gik med til de vandt sagen, istedet for bare at droppe den.. så tilbød jeg dem de kunne betale for de udgifter jeg har haft ved forbrugerklagenævnet og sådanne.. hvilket var 203 kroner eller noget i den stil...

vi fik 3/6 begge i det første klagenævn derfor kunne det komme til at tage for evigt. (har dog ingen idé om hvorfor der var lige tal i panelet, siden det er lidt dumt?)
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Major Oblivious » 7. feb 2014 18:25

Hvis panet ikke kunne blive enige, hvorfor så ikke tage imod gavekortet ? Om de vandt eller ej.. Betyder vel ikke så meget. Medmindre at din sag kan skabe præcedens ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TZidakutch » 7. feb 2014 18:28

fordi jeg er tilfreds med en 50/50 på den måde føler jeg både jeg vandt, men også elgiganten havde ret.. jaja, fuck min logik hvis i ikke er enige, men det kan jeg være ligeglad med.
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 11. apr 2014 12:32

Nå men... Har du vundet sagen nu så?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf TerrificFalcon » 11. apr 2014 12:39

Han droppede sagen jo, Tue, mod at de betalte hans omkostninger - så vidt jeg kan læse mig frem til?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: købt, men annulleret

Indlægaf tue69 » 11. apr 2014 12:49

TerrificFalcon skrev:Han droppede sagen jo, Tue, mod at de betalte hans omkostninger - så vidt jeg kan læse mig frem til?


Pjat. Der må være mere. Det kan ikke passe at 20 siders lige dele harme og endeløs gåpåmod kan ende med noget så ligegyldigt som et forlig. Jeg nægter at tro på det.

Jeg må have mere drama, mere jura, mere smørfedt. Åh din dejlige dreng!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: købt, men annulleret

Indlægaf Major Oblivious » 11. apr 2014 13:17

tue69 skrev:
TerrificFalcon skrev:Han droppede sagen jo, Tue, mod at de betalte hans omkostninger - så vidt jeg kan læse mig frem til?


Pjat. Der må være mere. Det kan ikke passe at 20 siders lige dele harme og endeløs gåpåmod kan ende med noget så ligegyldigt som et forlig. Jeg nægter at tro på det.

Jeg må have mere drama, mere jura, mere smørfedt. Åh din dejlige dreng!


Det lugter af korruption!! Der står på sidste side (mener jeg) at der sad 6 mennesker i panelet, og det skaber undring. :-k Jeg er sikker på, at Elgiganten infiltrerede forbrugerstyrelsen og plantede et ekstra "jury-medlem" så de kunne købe sig til mere tid, og forberede deres forsvar når sagen unægtelig ville ende i højesteret!!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron