Xboxlife forum

EDIT: Post Danmark og Føtex mest håbløse service!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: EDIT: Post Danmark og Føtex mest håbløse service!

Indlægaf Royal SnowWolf » 22. jan 2014 10:05

Jeg har selv arbejder med Pakker hos post danmark i odense inden de flyttede til Taulov (I jylland)
Det er sådan at alle pakker (næsten alle) vest for storebælt kommer til Taulov og alt øst kommer til Købenshavns PakkeCenter.

Det er ikke helt rigtigt det hun siger på Post Huset....problemet er at Hun SKULLE have sat et Post DK label på (en af deres egene), så den kom i deres system nogen UPS...DHL pakker osv kommer bare igennem systemet.
Grunden til at du skulle vente så lang tid er at Post DK er ligeglad med din pakke da du har en "forkert" label på, og da deres maskiner prøver at scanne den opstår der en fejl da den ikke har en Post DK label på med info....så den kommer i en PC (Post Contanier) hvor den kommer til at ligge i noget tid (Pakker med fejl)....lige til en eller anden køre den igen...så tro ikke på alt det sluder de fylder dig med....de gjore det samme med os da vi arbejdede der...

Brug ALTID UPS eller GLS hvis du/i har muligheden for det
Royal SnowWolf
Niveau 0
 
Indlæg: 21
By: Odense


Re: EDIT: Post Danmark og Føtex mest håbløse service!

Indlægaf Aberrant Simon » 22. jan 2014 10:07

Well jeg var også selv tvivl om jeg skulle give den til Post Danmark, men jeg tænkte mere dette var en "Vennetjeneste" fra Post Danmark side, at bare tage pakkerne og så ringe til UPS, det er en MEGET simpel proces der kræver intet arbejde fra deres side. Jeg har ikke sagt jeg ikke selv er en del af skylden, men problemet er bare at undlade at sige "Vi kan tage din pakke dog skal du regne med det kan tage op til 1 måned" for hvis jeg fik den information at vide så havde jeg skredet af helveds til og sat en dag så UPS kunne komme men jeg fik: "Jo vi kan godt tage imod og så sender vi den på mandag" og så tænkte jeg fint, mindre arbejde til mig.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: EDIT: Post Danmark og Føtex mest håbløse service!

Indlægaf Aberrant Simon » 22. jan 2014 10:08

Royal SnowWolf skrev:Jeg har selv arbejder med Pakker hos post danmark i odense inden de flyttede til Taulov (I jylland)
Det er sådan at alle pakker (næsten alle) vest for storebælt kommer til Taulov og alt øst kommer til Købenshavns PakkeCenter.

Det er ikke helt rigtigt det hun siger på Post Huset....problemet er at Hun SKULLE have sat et Post DK label på (en af deres egene), så den kom i deres system nogen UPS...DHL pakker osv kommer bare igennem systemet.
Grunden til at du skulle vente så lang tid er at Post DK er ligeglad med din pakke da du har en "forkert" label på, og da deres maskiner prøver at scanne den opstår der en fejl da den ikke har en Post DK label på med info....så den kommer i en PC (Post Contanier) hvor den kommer til at ligge i noget tid (Pakker med fejl)....lige til en eller anden køre den igen...så tro ikke på alt det sluder de fylder dig med....de gjore det samme med os da vi arbejdede der...

Brug ALTID UPS eller GLS hvis du/i har muligheden for det


Interessant information, det vidste jeg faktisk overhovedet ikke. Er chokeret over, at de ikke ser at det er en UPS label og sætter den over til andre UPS pakker, da jeg går ud fra jeg ikke den eneste i Danmark, der kunne finde på at gøre dette.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron