af Aberrant Simon » 3. jan 2014 13:54
Jeg havde skrevet om Microsoft i denne tråd og det vil jeg gerne trække tilbage, da jeg efterhånden har fået mere end rigeligt hjælp fra dem, men derfor vil jeg skrive en anden oplevelse jeg mødte da jeg skulle sende min ødelagte Xbox One tilbage til en refundering.
Først af alt, hej kære læser.
Jeg skulle sende min Xbox tilbage, jeg havde en Microsoft service medarbejder i telefonen og havde lige fået min UPS label, jeg spurgte ham om jeg kunne smide den ned ved Post Danmark, og det mente han nu godt jeg kunne. Dette var en lørdag efter UPS arbejdstid og jeg ville ikke rigtig få tid til at kunne sende den før om tirsdagen i den uge. Jeg valgte at gå ned til min Post Danmark og ventede flere minutter som man nu altid gør der pga. deres langsomme service. Her bliver jeg modtaget af en flink dame og jeg spørger hende og siger tydeligt: Kan jeg aflevere min pakke hos jer og kan i så sende den videre? Hun svare med et flink "Det er ikke noget vi gør normalt, men det der sker med alle pakker som ikke er deres, er at den kommer til nærmeste lager og så ringer de til dem den skal leveres til og så kommer de og modtager dem" jeg tænkte fedt, det er en god service fra deres side at tage imod pakker, som ikke er deres og aflevere dem videre alligevel. Jeg går hjem glad og venter egentlig bare.
Der går såvel 11 dage, og jeg tænkte nu må der snart ske noget, jeg ringer til en fra Microsoft igen og spørger hvad der er gået galt. Han spørger efter mit sporingsnummer, som jeg tilfældigvis ikke havde fået fat i, at jeg havde fået. Her kunne jeg se, at UPS stadig ventede på at modtage pakken. Allerede der vidste jeg, at der var noget galt. Han kunne intet gøre, men jeg vælger dagen efter at ringe til Post Danmark og spørger hvad fanden der lige sker. Her får jeg at vide fra en halv sur dame, at de tager IKKE imod pakker fra UPS og det er fejl fra deres side. Hun spørger efter nummer og hvor den skulle sendes hen til og navn. Jeg får så at vide, at hun har fået en fra Post huset (Som er den nærmeste føtex og er der hvor jeg leverede pakken) af til at tjekke "Buret" som de kaldte det efter pakken, og at jeg et tidspunkt mellem 16:30 og 17:00 til at gå ned og spørge efter den og her tænker jeg bare "Hvorfor fanden skal jeg have et interval mellem hvornår jeg kan komme og hente en pakke, de har fejlet at tage imod".
Jeg går halvt gnavent derned og går hen og spørger om jeg kan få min pakke, mit navn og alt det skulle der stå på den. Her får jeg at vide at den ikke er her, men i Taulov. Jeg bor i Silkeborg og det nærmeste lager fra Silkeborg er selvfølgelig Århus, så jeg spørger hvad fanden den laver der. "Jamen de pakker som IKKE er Post Danmarks, dem tager de hen til Taulov, og så kan der gå alt mellem en måned FØR DE SENDER PAKKEN" - Dette er en information jeg ikke har fået, og her siger den sure kælling at "Det er fejl information fra DE NYE POST HUS MEDARBEJDER, VI GAMLE MEDARBEJDER VED DET GODT" jeg står mundlam og tænker WHAT THE HELL. Jeg forklare hende at det er en pakke til 4000 kroner og DET ER FULDSTÆNDIG ABSURD, at behandle deres kunder på denne måde.
Dagen efter tjekker jeg mit sporingsnummer og kan heldigvis se at den er modtaget hos Kolding UPS lager og er sendt videre. (Kolding ligger ved Taulov) Så efter 3 opkald og en latterlig opførelse og fuldstændig håbløs attitude fra en sur kælling, så valgte de at give den videre.
1 MÅNED FOR AT SENDE PAKKER DER IKKE ER DERES - Det er den mest håbløse service nogensinde. Jeg klagede til føtex over deres medarbejdere og at jeg ikke gider at finde mig sådan en opførelse, så jeg som sådan ligeglad om det er en ny medarbejder eller en "GAMMEL POST DANMARK" medarbejder.
Jeg ville virkelig ønske, man kunne vælge imellem andre post firmaer, for jeg har simpelthen ikke lyst til at bruge Post Danmark, når de opføre sig som aber.
Senest rettet af
Aberrant Simon 21. jan 2014 22:03, rettet i alt 1 gang.