Xboxlife forum

Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 7. dec 2013 23:38

hey gutter, fik spillet i dag Lørdag... hmm det tog bestemt sin tid..
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Twinkling » 8. dec 2013 00:24

Jeg ved det er surt, men som andre har sagt, så er de pressede til at nå det hele. Desuden er det ikke at have et tlf nummer ikke uprofessionelt. De gange jeg har skrevet til dem har de været ok til at svare, så på det punkt er de pro nok.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 8. dec 2013 14:07

Twinkling skrev:Jeg ved det er surt, men som andre har sagt, så er de pressede til at nå det hele. Desuden er det ikke at have et tlf nummer ikke uprofessionelt. De gange jeg har skrevet til dem har de været ok til at svare, så på det punkt er de pro nok.

ja på det punkt, men alle ved at det er meget bedre med en telefonisk samtale !
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 8. dec 2013 14:26

en admin må gerne slette tråden, så den ikke ligger og fylder :D

/lås og slet
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Morten Skou » 8. dec 2013 16:40

Ideen med et forum er, at man ikke sletter indlæg bare fordi den person der har oprettet tråden har fået den hjælp som personen skal have.

Når man lader et indlæg ligge, så kan andre i samme situation få hjælp til lignende problemer senere, ved bare at læse den i forvejen eksisterende tråd.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 8. dec 2013 16:43

true, det er op til jer selv :)
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf JohnH » 10. dec 2013 18:50

De er godt nok ikke verdens hurtigste til at sende, men de spil jeg har købt er billige, så jeg må nok have tålmodighed :-)

Kan godt lide deres status: Modtaget af lageret , og så når man kigger ude til højre :

Hvad betyder status under ordrehistorik?
Ikke leverede
Din ordre er endnu ikke leverede af os. Venligst kontroller din ordre bekræftelse for forventede leveringstid.
Delleverede
Dele af din ordre er sendt til dig. Resterende varer forventes til vores lager hvorefter de straks vi har modtaget dem på vores lager vil blive sendt til dig.
Varerne pakkes
Din bestilling er under behandling og bliver pakket/sendt fra vores lager så hurtigt som muligt.
Sendt
Vi har sendt din bestilling. Ved normal postgang skal forsendelsen være fremme indenfor 1-3 arbejdsdage.
Ordre ændret af kundeservice
Hele eller dele af din ordre er blevet ændret af os. Normalt vil du blive underrettet når det sker, med information om ændringen.
Annullerede
Din ordre er annulleret og bliver derfor ikke sendt. For mere information, venligst kontakt kundeservice.
Information savnes
Der findes for tiden ingen information om din ordre. Det kan betyde at vi p.t. ikke får kontakt med lagersystemet, venligst prøv igen om lidt.

#-o
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 10. dec 2013 19:06

JohnH skrev:De er godt nok ikke verdens hurtigste til at sende, men de spil jeg har købt er billige, så jeg må nok have tålmodighed :-)

Kan godt lide deres status: Modtaget af lageret , og så når man kigger ude til højre :

Hvad betyder status under ordrehistorik?
Ikke leverede
Din ordre er endnu ikke leverede af os. Venligst kontroller din ordre bekræftelse for forventede leveringstid.
Delleverede
Dele af din ordre er sendt til dig. Resterende varer forventes til vores lager hvorefter de straks vi har modtaget dem på vores lager vil blive sendt til dig.
Varerne pakkes
Din bestilling er under behandling og bliver pakket/sendt fra vores lager så hurtigt som muligt.
Sendt
Vi har sendt din bestilling. Ved normal postgang skal forsendelsen være fremme indenfor 1-3 arbejdsdage.
Ordre ændret af kundeservice
Hele eller dele af din ordre er blevet ændret af os. Normalt vil du blive underrettet når det sker, med information om ændringen.
Annullerede
Din ordre er annulleret og bliver derfor ikke sendt. For mere information, venligst kontakt kundeservice.
Information savnes
Der findes for tiden ingen information om din ordre. Det kan betyde at vi p.t. ikke får kontakt med lagersystemet, venligst prøv igen om lidt.

#-o


min status var Sendt men det tog dem stadig 5 arbejdsdage plus en lørdag før mit spil kom :)
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Twinkling » 10. dec 2013 19:31

CDON dækker hele norden, og kan sende hvorsomhelst fra - dog oftest fra sverige hvilket forklarer det lidt længere forsendelsestider. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 10. dec 2013 19:34

Twinkling skrev:CDON dækker hele norden, og kan sende hvorsomhelst fra - dog oftest fra sverige hvilket forklarer det lidt længere forsendelsestider. :)

derfor burde de stadig ikke lave falsk reklame (1-3 hverdage)
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Swerve » 10. dec 2013 19:35

meeen det fint, jeg har fået mit spil, men vælger nok at købe andre steder fra fremover
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Blauwy » 10. dec 2013 19:42

Jeg er bange for at spørge. Men du ved godt at det ikke er falsk reklame, ikke? At du er utålmodig er din fejl, ikke deres. Nogle gange, især op til jul, kan det tage posten længere at komme frem. Det er stadig ikke falsk reklame.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf JohnH » 10. dec 2013 19:51

Blauwy skrev:Jeg er bange for at spørge. Men du ved godt at det ikke er falsk reklame, ikke? At du er utålmodig er din fejl, ikke deres. Nogle gange, især op til jul, kan det tage posten længere at komme frem. Det er stadig ikke falsk reklame.


De skriver det jo også på deres hjemmeside :
Leveringstiden er normalt 2-5 respektive 5-7 arbejdsdage fra bestillingsdatoen

http://cdon.dk/kundeservice/leverance/leveringstid/

.. men som sagt, jeg har fået et par spil til rigtig god pris, så jeg venter gerne 8)

Edit: nu er varestatus : Sendt =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf ADjunkie » 10. dec 2013 20:42

det jul, posten er bare længere tid om at nå frem,
ADjunkie
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Frederikssund


Re: Hvor længe kan det ta CDON.dk?

Indlægaf Twinkling » 10. dec 2013 22:13

Swerve skrev:
Twinkling skrev:CDON dækker hele norden, og kan sende hvorsomhelst fra - dog oftest fra sverige hvilket forklarer det lidt længere forsendelsestider. :)

derfor burde de stadig ikke lave falsk reklame (1-3 hverdage)

Nej, det er så helt rigtigt, men tjekkede du under den specifikke vare? Nogen varer er sendt fra et eksternt lager, eller skal bestilles hjem. Desuden er det muligt, som nævnt, at fejlen og problemet ligger hos postvæsnet.

Og hvis det er hen over weekenden tæller de dage ikke med, de skriver jo "arbejdsdage".
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster