Xboxlife forum

Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Cena » 1. dec 2013 21:01

Hej drenge.

Jeg ved det nemmeste er at gå ind til/ringe til gamestop og spørge, men det kunne være der var en medarbejder herinde, eller en som netop har gjort det samme. Så derfor spørger jeg her.

Ved i hvor meget GameStop giver for en Xbox 360 250 GB Slim med 1 controller. Har alle tingene til den, så det bliver ikke noget problem. Hvis i evt. ved hvad de giver for en ekstra controller vil det også være super :)

På forhånd tak.


Hvis ikke nogen kan svare må jeg i Gamestop i løbet af ugen. Sidst jeg var der ville jeg ikke bruge deres tid på spørgsmål som det her, da der stod 10+ i kø som skulle hente deres PS4 :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf hamdenfede » 1. dec 2013 21:07

Du får 500,- for Xboxen og mener det er 60-80kr for controlleren

Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Cena » 1. dec 2013 21:09

hamdenfede skrev:Du får 500,- for Xboxen og mener det er 60-80kr for controlleren

Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter


Okay mange tak for svaret. Nej nej han tilbød selv at slå det op, men sagde at det skulle han ikke når nu der stod så mange mennesker i kø bag mig:) Jeg ville ikke stå og bruge deres tid på noget der godt kunne vente :)

Det var i Næstved ja :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Blauwy » 1. dec 2013 21:10

hamdenfede skrev:Du får 500,- for Xboxen og mener det er 60-80kr for controlleren

Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter


:lol: Wow en indebrændt bitterhed du lukkede ud der.

Læs lige hvad han skriver igen.


Jeg kan ikke hjælpe Kano, men var det op til mig solgte du ikke din xbox! Jeg føler mig alene og forladt nu. Aargh.. :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Clinkie » 1. dec 2013 21:10

hamdenfede skrev:Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter


Jesus christ en reaktion på noget du læste forkert.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Cena » 1. dec 2013 21:12

Blauwy skrev:
hamdenfede skrev:Du får 500,- for Xboxen og mener det er 60-80kr for controlleren

Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter


:lol: Wow en indebrændt bitterhed du lukkede ud der.

Læs lige hvad han skriver igen.


Jeg kan ikke hjælpe Kano, men var det op til mig solgte du ikke din xbox! Jeg føler mig alene og forladt nu. Aargh.. :P


Jeg har solgt alle spillene og boxen er pakket ned i sin originale kasse og kommer ikke op igen :) Du må ud og købe en PS4, så vi kan spille der. Folk er desuden dårligere herovre, og hit detectionen er bedre. Så det er bare win/win :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Blauwy » 1. dec 2013 21:14

Cena skrev:
Blauwy skrev:
hamdenfede skrev:Du får 500,- for Xboxen og mener det er 60-80kr for controlleren

Men hold da kæft nogle JERKS.. om du købte en Ps4 eller ej burde du vel behandles som alle andre kunder! Havde aldrig sat mine ben i den gamestop igen, men går udfra det var Næstved nu du bor i Nr.Alslev, mage til inkompetent betjening skal man lede længe efter


:lol: Wow en indebrændt bitterhed du lukkede ud der.

Læs lige hvad han skriver igen.


Jeg kan ikke hjælpe Kano, men var det op til mig solgte du ikke din xbox! Jeg føler mig alene og forladt nu. Aargh.. :P


Jeg har solgt alle spillene og boxen er pakket ned i sin originale kasse og kommer ikke op igen :) Du må ud og købe en PS4, så vi kan spille der. Folk er desuden dårligere herovre, og hit detectionen er bedre. Så det er bare win/win :D


Ja det bliver jeg sgu nødt til. I alle tilfælde springer jeg på når Infamous kommer, også tager jeg Ghosts med så vi kan tæve folk igen :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Gamestop - Salg af Xbox 360 Slim

Indlægaf Cena » 1. dec 2013 21:29

Nå men tråden er så allerede ligegyldig. En kammerat kommer og køber den omkring jul :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster