Xboxlife forum

Bluray film billigst hvor?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf The_Patriarch » 28. okt 2013 10:50

thetof91 skrev:
OldTymer72 skrev:
spif2001 skrev:Hey

Nu får jeg jo snart en Xbox One med Bluray drev i, og samtidig har jeg fået en nyt flot 64" Samsung plasma skærm. Så mangler jeg jo nogle bluray film. :)

Jeg skal i hvert fald have Star Wars filmene og extended cut LOTR filmene, men jeg synes de er noget pebrede i prisen, og har så kun kigget på elmutanten og cdon.

Hvor køber i Bluray film, og hvor er de generelt billigst?

Tillægsspørgsmål:
Kan i anbefale nogle film som virkelig ser godt ud på Bluray - gerne 3D også?


zavvi.com sender gratis til DK og filmene har ofte danske tekster (sikkert de samme skiver vi giver mere for i DK).
Ofte står der hvilke tekster der er - og samler man på steelbooks som jeg gør er det en fantastisk side.
Steelbooks sender de indpakket så de ikke kan ridses eller bøjes.
Eneste sted jeg handler.


Mener at der kan være chance for told..


Nej, Og det har der Ikke været længe.
The_Patriarch
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf thetof91 » 28. okt 2013 11:02

The_Patriarch skrev:
thetof91 skrev:
Mener at der kan være chance for told..


Nej, Og det har der Ikke været længe.


Når okay :)

Var heller ikke sikker :) Også der for kun jeg skrev jeg mener :) Har aldrig selv handlet der fra :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding



Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf TZidakutch » 28. okt 2013 13:26

der er told :D men er der ikke specielle regler inden for EU, med told? mine venner får aldrig snuppet når de bestiller fra UK ihvertfald :D
Jeg ved ikke, hvilke våben der vil blive brugt i 3 verdenskrig......Jeg ved bare at 4 verdenskrig vil blive udkæmpet med køller! Billede
TZidakutch
Niveau 4
 
Indlæg: 558
By: Silkeborg


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf Stricker » 28. okt 2013 13:57

TZidakutch skrev:der er told :D men er der ikke specielle regler inden for EU, med told? mine venner får aldrig snuppet når de bestiller fra UK ihvertfald :D


Ingen told inden for EU. Kanaløerne hvorfra Zavvi sender varer har fri handel mellem dem og UK, men ikke med resten af EU, derfor kan man opleve at skulle betale moms og PostDK administrationsgebyr hvis varens værdi er over 80kr, og toldet hvis det er over 1100kr eller et eller andet beløb deromkring. Sådan er det som jeg har forstået det.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf The_Patriarch » 28. okt 2013 20:16

Både jeg og flere venner handler meget hos Zavvi og The Hut som er ejet af de samme, og i de sidste par år er alt blevet sendt via Belgien. Der er altså ingen told, moms, gebyrer, pant eller andet snask på.
The_Patriarch
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf spif2001 » 29. okt 2013 10:07

Ok - zavvi ser også fin ud, men synes stadig jeg har problemer med de danske undertekster. Må nok se i øjnene, at de fleste af de film jeg vil ha', skal findes i DK - efter jeg selvf. har undersøgt amazon og zavvi først ;)

Endnu et tillægsspørgsmål til dem der ved lidt om bluray:
Mine børn vil gerne se film i 3D, men personligt gider jeg ikke, og engang imellem vil der være flere unger end de 4 3D briller vi har.
Hvis jeg køber 3D udgaven af en film, kan man så se den uden 3D?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf Zt3pH » 29. okt 2013 10:34

spif2001 skrev:Ok - zavvi ser også fin ud, men synes stadig jeg har problemer med de danske undertekster. Må nok se i øjnene, at de fleste af de film jeg vil ha', skal findes i DK - efter jeg selvf. har undersøgt amazon og zavvi først ;)

Endnu et tillægsspørgsmål til dem der ved lidt om bluray:
Mine børn vil gerne se film i 3D, men personligt gider jeg ikke, og engang imellem vil der være flere unger end de 4 3D briller vi har.
Hvis jeg køber 3D udgaven af en film, kan man så se den uden 3D?


Ja det kan du
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf spif2001 » 29. okt 2013 10:41

Win! :) Takker
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Bluray film billigst hvor?

Indlægaf thetof91 » 4. nov 2013 11:07

Amazon har en masset tilbud.. En masse boxset til 10 pounds eller mindre :)

http://www.amazon.co.uk/gp/search/ref=p ... 00&ie=UTF8
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron