Xboxlife forum

Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf Competa » 21. okt 2013 16:56

susperia skrev:Jeg har også nu bestilt en bundle ved shopto. den hvor der er Forza 5 + Battlefield 4 + Ekstra controller med til.
Den koster 520£ plus 24£ i porto, det kan vel ikke gøres billigere andre steder?

WHAT ! Den kunne jeg ikke bestille imorges !! WTF !! Årh suk :(
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf susperia » 21. okt 2013 17:04

Det var da underligt, har du bestilt en anden bundle så? For det ser umiddelbart ud til den godt kan bestilles nu?
Eller skrev den det først når du var logget på?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf Competa » 21. okt 2013 17:09

susperia skrev:Det var da underligt, har du bestilt en anden bundle så? For det ser umiddelbart ud til den godt kan bestilles nu?
Eller skrev den det først når du var logget på?


Da jeg trykkede på den, bedte den mig om at jeg skulle oprette en bruger, det gjorde jeg, og da jeg skulle bestille sagde den nej. Så jeg tog en anden med Fifa 14 + Forza 5 som disk + controller... :(

EDIT: SÅDAN ! Jeg ved ikke hvordan, men jeg fik den ''swapped' med den anden bundle. Jeg kunne ikke gøre det i morges eller i eftermiddags, da dem simpelthen ikke kom frem før nu. Du er som sendt fra himlen ! Tak ! :D
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf bendix90 » 23. okt 2013 17:03

Trækker de pengene ved ShopTo med det samme eller først når de sender? Jeg kan nemlig se at kursen for pund er lidt lav pt, så det ville være fint hvis de trak dem med det samme :p
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf susperia » 23. okt 2013 17:21

Competa skrev:
susperia skrev:Det var da underligt, har du bestilt en anden bundle så? For det ser umiddelbart ud til den godt kan bestilles nu?
Eller skrev den det først når du var logget på?


Da jeg trykkede på den, bedte den mig om at jeg skulle oprette en bruger, det gjorde jeg, og da jeg skulle bestille sagde den nej. Så jeg tog en anden med Fifa 14 + Forza 5 som disk + controller... :(

EDIT: SÅDAN ! Jeg ved ikke hvordan, men jeg fik den ''swapped' med den anden bundle. Jeg kunne ikke gøre det i morges eller i eftermiddags, da dem simpelthen ikke kom frem før nu. Du er som sendt fra himlen ! Tak ! :D


Det lyder godt at du alligevel fik den bundle , som du helst ville have.
Nu der desværre bare alt for lang tid at vente :(
Men lad os da tage et spil BF 4 når vi får maskinerne fra Shopto.

Bendix, jeg ved faktisk ikke om de trækker dem med det samme, da man åbenbart kan vente med at taste kort oplysningerne ind, måske Competa kan svare på det?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf blazingnsane » 23. okt 2013 17:44

Syntes jeg læste på deres hjemmeside at de først trækker pengene når varen bliver afsendt
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf Competa » 23. okt 2013 22:36

blazingnsane skrev:Syntes jeg læste på deres hjemmeside at de først trækker pengene når varen bliver afsendt

Præcis, de må hellere ikke gøre andet. Jeg mener det er en EU lovgivning.

Præcis, lad os tag nogle games BF4 ! Jeg tilføjer dig lige en af dagene.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf bendix90 » 23. okt 2013 23:13

Competa skrev:
blazingnsane skrev:Syntes jeg læste på deres hjemmeside at de først trækker pengene når varen bliver afsendt

Præcis, de må hellere ikke gøre andet. Jeg mener det er en EU lovgivning.

Præcis, lad os tag nogle games BF4 ! Jeg tilføjer dig lige en af dagene.



Er I helt sikre? Jeg har nemlig lige rodet rundt inde på min konto og kom frem til en side under mine pre-orders hvor der stod følgende tekst:

PLEASE NOTE: Pre-paying for your preorder does not constitute confirmation of contract

Acceptance of your order and the formation of a contract between you and us will take place when we send you an email confirming that the products you have ordered are being despatched to you, unless we have notified you that we do not accept your order or you have already cancelled it.

If you decide to cancel a paid pre-order funds paid will appear in your ShopTo.Net account balance.
In the event of a pre-order dropping in price we will credit the difference paid back to your ShopTo.Net account balance upon the item shipping. This amount can only be used towards purchases on website and is non-refundable.
Once a paid pre-order has been made due to the different costs of our various delivery options you are not able to change the delivery method selected.
You will not be charged for these pre orders until they are in stock.
To cancel pre-order select the cancel link above.

There is no need to check out unless you wish to pay in advance, we have received your pre order.


Under der var der også en knap hvor der står "Pay with card".
Som jeg læser det er det en mulighed for at betale med det samme, eller hvad siger I? :?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf CvKM » 24. okt 2013 00:10

Der er mulighed for at betale med det samme, ja. Jeg har bestilt en med Forza 5 og en ekstra controller og da jeg lagde den i kurven og kiggede under status, stod der at jeg kunne betale med det samme hvis det var det jeg ville.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf bendix90 » 24. okt 2013 19:18

CvKM skrev:Der er mulighed for at betale med det samme, ja. Jeg har bestilt en med Forza 5 og en ekstra controller og da jeg lagde den i kurven og kiggede under status, stod der at jeg kunne betale med det samme hvis det var det jeg ville.


Det samme som jeg fandt frem til. Det er måske en meget god ide at betale nu, idet at pund kursen er lav i øjeblikket!
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf Miaauw » 24. okt 2013 19:19

bendix90 skrev:
CvKM skrev:Der er mulighed for at betale med det samme, ja. Jeg har bestilt en med Forza 5 og en ekstra controller og da jeg lagde den i kurven og kiggede under status, stod der at jeg kunne betale med det samme hvis det var det jeg ville.


Det samme som jeg fandt frem til. Det er måske en meget god ide at betale nu, idet at pund kursen er lav i øjeblikket!

Ja, men tænk hvis den blev lavere? :P
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf bendix90 » 24. okt 2013 19:48

Miaauw skrev:
bendix90 skrev:
CvKM skrev:Der er mulighed for at betale med det samme, ja. Jeg har bestilt en med Forza 5 og en ekstra controller og da jeg lagde den i kurven og kiggede under status, stod der at jeg kunne betale med det samme hvis det var det jeg ville.


Det samme som jeg fandt frem til. Det er måske en meget god ide at betale nu, idet at pund kursen er lav i øjeblikket!

Ja, men tænk hvis den blev lavere? :P


Haha, ja det har du selvfølgelig ret i :) Jeg slog nu alligevel til nu, så min er købt og betalt :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf jsejrup » 24. okt 2013 21:13

Har også lige bestilt og betalt min x1 ved shopto, bliver sjovt og se hvad dato pakken så ankommer.
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf blazingnsane » 28. okt 2013 15:01

Så er der ikke flere Day one editions hos shopto, skulle ellers lige til at bestille.... nogle der ved hvem der ellers har?
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox One på europæisk release - hvorfra?

Indlægaf artemisthemp » 28. okt 2013 17:39

blazingnsane skrev:Så er der ikke flere Day one editions hos shopto, skulle ellers lige til at bestille.... nogle der ved hvem der ellers har?

http://www.amazon.fr/Console-Xbox-One-E ... s=xbox+one

http://www.amazon.it/Console-Xbox-One-d ... s=xbox+one

Håber det hjælper
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron