Xboxlife forum

GameStop indbytningspriser på mail

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf tue69 » 17. jun 2013 12:22

Hey folkens.

Jeg har en del titler jeg måske vil have indbyttet i GS, men inden da, så ville jeg høre om nogle af Jer har prøvet at skrive titlerne pr. mail, for at gennem den vej at få priser på spillene.

Gider ikke til at danne mig et overblik medmindre man kan :)

Mvh Tue
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf loonitunius » 17. jun 2013 12:25

du kunne evt. skrive til dem og høre om muligheden for at få oplyst deres priser den vej igennem ;)
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf Cena » 17. jun 2013 12:26

Jeg er 99.99% sikker på du får et standard svar hvor de siger at de ikke kender priserne derfra hvor de sidder, da de ikke har adgang til butikkens systemer. Og da priserne skiftet fra dag til dag er du nødt til at kontakte den enkelte butik.

Det er noget i den stil de skriver på deres FB når folk spørger om priser på spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf tue69 » 17. jun 2013 12:51

loonitunius skrev:du kunne evt. skrive til dem og høre om muligheden for at få oplyst deres priser den vej igennem ;)


Did that - og som Cena korrekt siger, ingen svar på mails om priser. :(
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf loonitunius » 17. jun 2013 12:57

hrm jamen så er mit bedste bud, at pakke spil og trille forbi deres butik og få et overslag, selv om det er den lidt trælse vej.

udmilbart ville jeg dog nok tage udgangs punkt i den pris liste at coolshop har, kunne forstille mig de ville passe noglelunde over ens.
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: GameStop indbytningspriser på mail

Indlægaf tue69 » 17. jun 2013 13:03

loonitunius skrev:hrm jamen så er mit bedste bud, at pakke spil og trille forbi deres butik og få et overslag, selv om det er den lidt trælse vej.

udmilbart ville jeg dog nok tage udgangs punkt i den pris liste at coolshop har, kunne forstille mig de ville passe noglelunde over ens.


Den vej håbede jeg på at slippe for :P
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster