Twinkling skrev:Jibla, bare det koster jo penge anyway. Så kan Beaten lige så godt betale det ekstra gebyr...
Alternativet er vel et privatlån fra familie hvis det er en mulighed?
Twinkling skrev:Sanxion skrev:Jeg har to dårlige erfaringer med Coolshop:
1. De sendte engang P3 versionen af et Xbox 360 spil jeg havde bestilt....jeg kontaktede dem og brokkede mig gevaldigt og bad dem sende det rigtige spil mens jeg returnerede PS3 versionen. Det nægtede de, de ville først sende mig det spil jeg havde betalt for, når jeg havde returneret det andet.
2. Nogle gange når jeg køber spil på Coolshop betaler jeg for sms servicen (besked, når de sender varen) men jeg har ingen af gangene modtaget en sms. Jeg har gjort Coolshop opmærksom på dette og deres svar var 'ja, vi ved godt, der har været noget bøvl med sms servicen'
1. Det er ganske normalt at butikkerne vil have modtaget retur varen før de sender byttevaren. Det er ikke exclusivt for Coolshop.
2. Det er et teknisk problem, som i sidste ende ikke påvirker dit køb andet end at holde dig opdateret.
Dirty South skrev:DUDE DET HER ER LIGE SKET FOR MIG
jeg fik en efter regning på over 700kr for et par høretelefoner jeg bestilte for 2 år siden !!!
ved ikke hvad jeg skal gøre for jeg har jo betalt ??
Madskimo skrev:Dirty South skrev:DUDE DET HER ER LIGE SKET FOR MIG
jeg fik en efter regning på over 700kr for et par høretelefoner jeg bestilte for 2 år siden !!!
ved ikke hvad jeg skal gøre for jeg har jo betalt ??
Find et kontoudtog der kan bevise det Så er jeg sikker på det frafalder kravet
Det er egentlig utrolig så mange Coolshop har "glemt". Der må da være tale en om en stor fejl i deres regnskabsafdeling eller IT-afdeling, siden dette har hobet sig op
Sanxion skrev:1. Enig, såfremt det ikke er butikken, der har instantieret fejlen. I så tilfælde bør de være interesseret i, at køberen ikke forvoldes yderligere gener i form af - i dette tilfælde - forlænget ventetid på den vare man har bestilt!
2. Det er højest sansynligt et teknisk problem men det er ikke det, der er pointen. Det er ikke iorden at trække penge for en service, der ikke er blevet ydet, om det så kun er 5 kr. Og sker det gentagende gange begynde det at blive irriterende. Snyder de dig gentagende gange for 5 kr i en eller anden dagligvarerbutik siger du vel også fra....selvom det nok kun drejer sig om en fejl 40
Denne tråd får mig dog til at dobbelttjekke faktura og bankkonto fremover ved handel på nettet, ikke kun i forhold til Coolshop. Betaler man online med sit kort - og man ved man har dækning på kortet - så er det sgu' lidt skummelt man alligevel kan komme ud for de nævnte grelle eksempler
Cena skrev:Madskimo skrev:Dirty South skrev:DUDE DET HER ER LIGE SKET FOR MIG
jeg fik en efter regning på over 700kr for et par høretelefoner jeg bestilte for 2 år siden !!!
ved ikke hvad jeg skal gøre for jeg har jo betalt ??
Find et kontoudtog der kan bevise det Så er jeg sikker på det frafalder kravet
Det er egentlig utrolig så mange Coolshop har "glemt". Der må da være tale en om en stor fejl i deres regnskabsafdeling eller IT-afdeling, siden dette har hobet sig op
Det er bare ikke første gang det er sket. Mener der har været lignende sager de sidste 2 år ved omkring samme tid som nu.
Sanxion skrev:Jeg har to dårlige erfaringer med Coolshop:
1. De sendte engang P3 versionen af et Xbox 360 spil jeg havde bestilt....jeg kontaktede dem og brokkede mig gevaldigt og bad dem sende det rigtige spil mens jeg returnerede PS3 versionen. Det nægtede de, de ville først sende mig det spil jeg havde betalt for, når jeg havde returneret det andet.
2. Nogle gange når jeg køber spil på Coolshop betaler jeg for sms servicen (besked, når de sender varen) men jeg har ingen af gangene modtaget en sms. Jeg har gjort Coolshop opmærksom på dette og deres svar var 'ja, vi ved godt, der har været noget bøvl med sms servicen'
Twinkling skrev:Så hellere have et tab på 100 kr og kræfter på at sælge spillet, eventuelt sende det til køber, end at vente et par dage, modtage en returkuvert, sende spillet, og efter en uges tid modtage det rette format?
Yeah I do not follow...
Ink129 skrev:....... kontakte dem i morgen - der er bestemt ingen grund til at ryge i RKI, hvis det kan undgås med en opringning..
Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster