Xboxlife forum

Play.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Play.com

Indlægaf Michelve » 10. jan 2013 08:06

Er der en par med shoperfaringen herfra??
http://www.play.com/Games/Xbox360/6-/RegionHome.html
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Play.com

Indlægaf Slimjay DK » 10. jan 2013 08:35

Du kan risikerer told :) da de sender fra Jersey, som ikke er med i EU...

Jeg er blevet "busted" 2 ud af 2 gange :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Play.com

Indlægaf RaggedDonkey » 10. jan 2013 08:37

For nogle år siden svor jeg til Play.com, men de er blevet dyrere over det sidste stykke tid, så bruger dem aldrig mere. Blev dog næsten aldrig taget i tolden, og jeg nægtede bare at hente varen, hvis den blev. Så blev varen sendt retur, og man får sine penge tilbage fra play. Jeg har dog hørt, at play.com lukker som almindelig forretning, så man kun kan købe brugte ting derinde, og ellers leverer de til andre butikker fremover.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-jersey-20953357
RaggedDonkey
Niveau 1
 
Indlæg: 53
By: København NV


Re: Play.com

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. jan 2013 08:55

For mange år siden bestilte jeg rigtig mange film, musik mv hos dem, der var det godt. Men så begyndte jeg at få flere pakker taget i tolden, så var det sjove ligesom gået af det. Da de som nævnt ovenfor sender fra Jersey.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Play.com

Indlægaf Morten Skou » 10. jan 2013 09:12

Jeg synes at jeg læste at play.com lukker deres retail forretning og lave siden om til en markedsplads ala dba/eBay hvor de så får en del af de salg som brugerne laver.

Årsagen er at de har lukket for en skattefidus så det ikke længere kan betale sig at sælge fra Jersey.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Play.com

Indlægaf Lowlandet » 10. jan 2013 09:32

Jeg har nok bestilt derfra 10-15 gange, leveringen kan tage lidt lang tid, men det er aldrig blevet snuppet i tolden for mit vedkommende. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Play.com

Indlægaf Erroneus » 10. jan 2013 13:22

Morten Skou skrev:Jeg synes at jeg læste at play.com lukker deres retail forretning og lave siden om til en markedsplads ala dba/eBay hvor de så får en del af de salg som brugerne laver.

Årsagen er at de har lukket for en skattefidus så det ikke længere kan betale sig at sælge fra Jersey.

Yep korrekt.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron