Xboxlife forum

ThePatrickBay.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 16:32

Major Oblivious, det handler om, at når man kender vedkommende (i dette tilfælde mig), så er man mere tilbøjelig til at være mistænksom. Når jeg så melder mig på banen her, kan folk se, at jeg ikke forsøger at skjule mig, og eftersom jeg ikke har noget at skjule, kan jeg ikke se nogen årsag til at gemme mig.

Mange førstegangskøbende hos mig vælger at købe en lille ting for få penge, og når de så ser, at der ikke er noget fusk og snyd bag, vender de tilbage og køber det, de rent faktisk ville købe i første omgang, men som de ikke havde råd til at tabe, hvis nu jeg snød dem.

Jeg synes, det er meget interessant, hvad I som potentielle kunder tænker om nye virksomheder, for det læner sig fuldstændig op af de kundeadfærdsteorier, jeg har om pt. på universitetet - Det er med skepsis, at man går det nye i møde. Men nok om teorier - Jeg synes bare, det er interessant.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf danevald » 6. jan 2013 16:36

Har nu også bestilt - synes det er fair nok at du melder dig på banen - det fik da mig til at bestille :-)
danevald
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf KevinKes » 6. jan 2013 16:51

Er alle dine spil i folie?
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 16:59

Danevald, tak for ordren og din kommentar!

KevinKes, alle er i folie, bortset fra spillene i "Brugtmarked". Dog er der enkelte undtagelser, hvor producenten ikke putter folie om, men det drejer sig udelukkende om enkelte DS- og 3DS-titler.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf tue69 » 6. jan 2013 17:03

Hvor lang tid kører din tilbudsperiode? Til der ikke er mere tilbage? :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 17:07

Tue69, ja, det er udgangspunktet. Vi lukker shoppen, når der er så få varer på lager, at vi ikke kan tillade os at kalde os selv for en butik. Jeg har ingen idé om, hvornår vi når det punkt, men hele februar kører i hvert fald med - Så ser vi, hvad der sker derefter.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf tue69 » 6. jan 2013 17:51

Fedt, tak for svar!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Sekspac » 6. jan 2013 18:26

Så smed jeg sgu også lige en ordre. Det blev til:

Black Ops 2 Wii U
Darksiders 2 Wii U
Borderlands 2 Wii u
Assasins Creed PS Vita
Memory Card 8 GB Ps Vita

Så satser jeg på det kommer tirsdag da jeg valgte A-post
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Sekspac » 6. jan 2013 18:32

Til dem der har bestilt. Har i fået en bekræftigelse per mail umiddelbart efter bestilling?
Sekspac
Niveau 3
 
Indlæg: 298


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf Erroneus » 6. jan 2013 18:37

Ja, men tjek din spam mappe, der røg mine mails hen.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 18:38

Tak for ordren, Sekspac, det hele bliver selvfølgelig sendt i morgen, og hvis ellers Post Danmark holder, hvad de lover, så har du det hele tirsdag.

Ofte taler mange ned om Post Danmark, og har også selv tidligere gjort det, men jeg er faktisk i løbet af den tid, jeg har kørt The Patrick Bay blevet hjernevasket til nu at mene, at de rent faktisk gør et godt stykke arbejde. Det er minimalt, hvad jeg (og mine kunder) har haft af problemer med dem!
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf CvKM » 6. jan 2013 18:45

Suk... Overvejer helt at bestille Halo 4. Til 200kr. kan det ikke gå meget galt.

Til dig, Patrick, vil jeg bare sige: Godt arbejde! Det er overhovedet ikke fordi jeg ikke stoler på at det når frem, men jeg er blevet snydt før på nettet, så vil gerne vente og se hvordan det går de andre. Hvis det går godt, bestiller jeg helt klart i slutningen af denne måned, såfremt der er mere tilbage. Jeg er virkelig imponeret over hvor billigt det er. Jeg har personligt selv aldrig set forretninger der har holdt ophørsudsalg, med så billige priser.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf ThePatrickBay » 6. jan 2013 19:00

CvKM, jeg siger mange tak. Vi var i forvejen billigst i Danmark (uden fragt), så at vi lige holder et udsalg på 50%, gør det jo bare endnu mere attraktivt. Jeg forstår dine bekymringer, og så er det også heldigt, at der er nogle stykker af Halo 4 tilbage. De første tilbagemeldinger omkring min leveringsdygtighed burde komme tirsdag, da det er første hverdag efter afsendelsen, så du kan da kigge ind på emnet her en gang i næste uge.
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf CvKM » 6. jan 2013 19:01

Det skal jeg da helt sikkert gøre. ;)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: ThePatrickBay.com

Indlægaf KevinKes » 6. jan 2013 19:06

Hvor mange eksemplarer har du af Super Mario 3D Land og Zelda: Ocarina Of Time? :) Og er de i folie?
Jeg ved ikke, om det er tossede spørgsmål, men nu hvor du alligevel er herinde, så kan man ligeså godt fyre af! :)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron