Xboxlife forum

electronicfirst.com oplevelse

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Grynchdk2.0 » 18. dec 2012 19:08

Hej folkens

Jeg har for et par timer siden bestilt og betalt nogen MS points fra electronicfirst.com, men jeg har intet modtaget.

Er der nogen som har oplevet det samme? Der er ikke ligefrem instant email delivery over det.
Grynchdk2.0
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Elgaard » 18. dec 2012 19:13

http://electronicfirst.com/cheap-micros ... 00-points/

Der står med store fine grønne bogstaver:
"IN STOCK – DELIVERY TIME AT THE MOMENT WITHIN 24 HOURS"

De har aldrig været instant, og det lover de heller ikke, men de plejer nu at være ret hurtige. Jeg har kun købt Live/Points derfra i flere år nu, og jeg får det typisk indenfor 10-15 min. Der er vel ikke andet for end at være lidt tolmodig. :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf CaptainKicker » 18. dec 2012 19:26

Max jeg har ventet er 4-5 timer. Så de skal nok komme til dig snarest. :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Lasborg » 18. dec 2012 21:57

Meg ventede ca 30 timer I weekenden
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Miaauw » 18. dec 2012 22:13

Først fik jeg med det samme, men den kode jeg fik var allerede blevet brugt (Meget betryggende). Efter at jeg skrev til dem fik jeg så en ny kode, hvilket var rimelig fedt, uden alt for meget ballade. Anden gang fik jeg også lige med det samme, og der virkede koden heldigvis :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Hnansen » 18. dec 2012 22:17

Lasborg skrev:Meg ventede ca 30 timer I weekenden


Meg Ryan?
Hnansen
Niveau 5
 
Indlæg: 825


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Fnapz » 18. dec 2012 23:56

Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med dem, da de havde out of stock på 14 months live og 2100 points måtte jeg jo købe seperat sagde de, og det skulle jeg så gøre (koster mere) - de trækker pengene og jeg venter på min kode, så efter 4-5 dage skriver jeg mail hvor jeg beklager mig, og de siger at den snart kommer. 2 dage senere er de der ikke og jeg skriver igen hvorefter de siger at jeg får pengene retur fordi de faktisk ikke har nogen af delene.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf Elgaard » 19. dec 2012 01:18

Fnapz skrev:Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med dem, da de havde out of stock på 14 months live og 2100 points måtte jeg jo købe seperat sagde de, og det skulle jeg så gøre (koster mere) - de trækker pengene og jeg venter på min kode, så efter 4-5 dage skriver jeg mail hvor jeg beklager mig, og de siger at den snart kommer. 2 dage senere er de der ikke og jeg skriver igen hvorefter de siger at jeg får pengene retur fordi de faktisk ikke har nogen af delene.


Det er ikke dem der "trækker pengene" når du betaler med Paypal. Der bliver lavet capture i samme øjeblik som du klikker betal.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: electronicfirst.com oplevelse

Indlægaf D@nm@rk » 19. dec 2012 10:19

Har handlet flere gange med dem uden problemer :D
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron