Xboxlife forum

Xbox music Pass Prepaid

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Plaschke » 29. nov 2012 15:50

Hej Life'ere
Jeg håber i kan hjælpe mig :D

Jeg har fået smag for Xbox Music tjenesten og nu er min 30 dages prøvetid udløbet. Jeg søger derfor et billigt Xbox Music Pass preparid kort (Jeg synes 990,-for 12 måneder er lige i overkanten). Jeg har fundet nogle kort på ebay til en ret god pris men jeg er noget skeptisk da jeg aldrig har benyttet ebay. Jeg har derfor følgende spørgsmål:

Hvor sikker er handel på ebay og kan man trække penge tilbage ved køb med paypal?
Kender i andre steder hvor Xbox Music Pass sælges til under 990,-?

Med venlig hilsen
Plaschke
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Michelve » 29. nov 2012 19:29

Prøvet at købe en headset med paypal på ebay, min første handle.
Pludselig kun jeg se har solgte 70+, lol
Efter jeg rapporterede ham og fandt ud af fra ebay at han var en snyder, skulle jeg lige sagen til paypal.
Efter 4 ugen fik jeg min penge tilbage, Jeg har været tilfreds med fra payal og ebay i den her sag, da de hurtig svarede på min spørgsmål ect.
Bare husk at reager hurtig med mails til sælger ect vis du er usikker, og informer payal hurtig ellers vis der gå for lang tid kan du ikke få pengene tilbage.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Kh4zy » 30. nov 2012 07:23

Plaschke skrev:Hej Life'ere
Jeg håber i kan hjælpe mig :D

Jeg har fået smag for Xbox Music tjenesten og nu er min 30 dages prøvetid udløbet. Jeg søger derfor et billigt Xbox Music Pass preparid kort (Jeg synes 990,-for 12 måneder er lige i overkanten). Jeg har fundet nogle kort på ebay til en ret god pris men jeg er noget skeptisk da jeg aldrig har benyttet ebay. Jeg har derfor følgende spørgsmål:

Hvor sikker er handel på ebay og kan man trække penge tilbage ved køb med paypal?
Kender i andre steder hvor Xbox Music Pass sælges til under 990,-?

Med venlig hilsen
Plaschke


Ebay er et rigtigt risky sted at handle. Folk snyder rigtig meget der. Hvis du betaler med paypal, og der opstår problemer med at du ikke modtager din vare, eller som den er og klager til paypal over det, fryser de bare sælgerens konto indtil han har betalt det beløbet tilbage, så det kan fra rådes at handle på ebay. Har prøvet at handle på ebay, uden nogle problemer, men det var også små ting jeg købte, men rigtig mange snyder derinde fordi paypal intet gør ved det, udover at fryse sælgerens paypal konto. Så spar lidt op istedet og køb det et andet sted :) men er det ebay US eller EU? Tror du mere kan stole på EU brugere end US.
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf TerrificFalcon » 30. nov 2012 08:42

Folk snyder rigtigt meget alle steder; Det er ikke fordi at snyd er mere prævalent på eBay. eBay har yderst fine metoder til at sikre, at folk ikke snyder, blandt andet med deres feedback-system. Forestil dig lige, at fysiske butikker ligeledes blev tvunget til at have anmeldelser fra de sidste 20 kunder stående i deres butiksvindue og ved disken - kundeservice-niveauet ville stige til himmels!

Jeg har også en del eBay-handler bag mig, og er endnu ikke blevet snydt. Som regel går jeg efter en sælger, hvis konto er bygget op som en decideret butik - det er oftest lidt mere seriøst.
Hvis det var mig, så ville jeg kigge efter en bruger med en feedback-procent over 99% (eller 98%, i det mindste), og gerne en som sælger andre Xbox-koder, fx points og Live-abonnement.

Du kan også bare gribe det fra Amazon.com for $99.90. Det er i hvert fald billigere end 990kr.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Slimjay DK » 30. nov 2012 10:53

Som terri siger, så bliver der snydt overalt :) Jeg har rigtig mange handler på Ebay både hos private og butikker, jeg er aldrig blevet snydt, men jeg er til gengæld blevet snydt på DBA .. Som et plus har Ebay feedback man kan forholde sig til :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Plaschke » 30. nov 2012 15:07

I skal have tusind tak alle sammen for hurtig og brugbar feedback. Det er skønt at man får så hurtig hjælp her på XBL!! Jeg tror jeg tager den sikre løsning på Amazon. Jeg melder i alle tilfælde tilbage hvis der er flere spørgsmål..

Peace out
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Plaschke » 30. nov 2012 16:04

Ok, jeg er allerede stødt ind i problemer med Amazon.com. Koden er til digital download (regner med man bare får den på mail) men man skal oplyse adresse, stat og ZIP. Er der nogen der har nogle gode råd til at omgå dette, eller SKAL man have residens i staterne for at købe fra amazon.com?

Plaschke
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf TerrificFalcon » 30. nov 2012 17:08

Er det ikke bare at gå på Google Maps og finde en adresse i 90210 CA? Så burde det jo være ordnet, sådan set - og jo, koden leveres bare digitalt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Plaschke » 30. nov 2012 20:56

Jo, det lyder til at være den letteste løsning :) Det må være det jeg prøver. Mange tak for rådgivning!!
Plaschke
Niveau 4
 
Indlæg: 490
By: Ringsted


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Jeppe Rasmussen » 1. dec 2012 13:02

Eller kan http://da.fakenamegenerator.com/ også anbefales. Her får du alle data på en falsk personlighed. Det er dejlig nemt og simpelt :)
Jeppe Rasmussen
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Saif » 1. dec 2012 14:05

Nogle sælgere vil gerne have at man sender paypalbetaling som gave. det er vidst fordi det så figurerer som mellem to privatpersoner. Problemet er så bare at hvis der er en tvist så kan du ikke få dine penge fordi det ikke har været en handel med firma men en gave til anden person.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Jakabov » 22. okt 2013 19:40

Min kollega har købt Xbox Music passet for et år på amazon og fik lavet fiktiv adresse hvorefter han fik koden. Han får dog en fejlmelding når han forsøger at indløse koden, formoder at det er fordi hans maskine står til Danmark eller? Han kan vel lave en gæstebruger i US og indløse den vej igennem, så virker det vel på maskinen for alle brugere ikke? Hvad har i andre gjort?
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Jakabov » 23. okt 2013 12:20

Ingen der har prøvet noget lignende?
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf Jakabov » 25. apr 2014 12:06

Bumper lige den her gamle tråd, han har stadig ikke taget koden i brug. Nogen der har nogle tips?
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Xbox music Pass Prepaid

Indlægaf allanb » 25. apr 2014 20:35

Jeg vil tro at den kigger på ip adresse. Det gør movies i hvertfald
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster