Xboxlife forum

Hvad giver Blockbuster?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf Cena » 8. jan 2013 13:43

WozziFuzz skrev:Nu vi er her... Gav 4-500 kr for TC Ghost Recon FS for derefter at sælge det til BB 4 mdr efter..... 65,-kr!


Jeg købte Ninja Gaiden til 25 kr. hos Elgiganten og fik 250 kr. i Blockbuster. Man kan ikke altid regne med dem :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf Gajda » 8. jan 2013 13:43

WozziFuzz skrev:Nu vi er her... Gav 4-500 kr for TC Ghost Recon FS for derefter at sælge det til BB 4 mdr efter..... 65,-kr!


Du kan vel heller ikke forvente meget mere, når prisen for et brugt er 200 kr. Fint med kritik, men husk lige at sætte tingene lidt i perspektiv.

http://www.blockbuster.dk/ghost-recon-f ... ldier.html
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf Gajda » 8. jan 2013 13:48

Cena skrev:
WozziFuzz skrev:Nu vi er her... Gav 4-500 kr for TC Ghost Recon FS for derefter at sælge det til BB 4 mdr efter..... 65,-kr!


Jeg købte Ninja Gaiden til 25 kr. hos Elgiganten og fik 250 kr. i Blockbuster. Man kan ikke altid regne med dem :)


Ja, man kan være heldig. Jeg gjorde det samme.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf WozziFuzz » 8. jan 2013 13:55

Gajda skrev:
WozziFuzz skrev:Nu vi er her... Gav 4-500 kr for TC Ghost Recon FS for derefter at sælge det til BB 4 mdr efter..... 65,-kr!


Du kan vel heller ikke forvente meget mere, når prisen for et brugt er 200 kr. Fint med kritik, men husk lige at sætte tingene lidt i perspektiv.

http://www.blockbuster.dk/ghost-recon-f ... ldier.html


Kan da godt se sammenhængen med brugtprisen v det jeg får udbetalt. Synes bar det var liige voldsomt hurtugt, men okay.... :-)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf Cena » 8. jan 2013 14:19

WozziFuzz skrev:
Gajda skrev:
WozziFuzz skrev:Nu vi er her... Gav 4-500 kr for TC Ghost Recon FS for derefter at sælge det til BB 4 mdr efter..... 65,-kr!


Du kan vel heller ikke forvente meget mere, når prisen for et brugt er 200 kr. Fint med kritik, men husk lige at sætte tingene lidt i perspektiv.

http://www.blockbuster.dk/ghost-recon-f ... ldier.html


Kan da godt se sammenhængen med brugtprisen v det jeg får udbetalt. Synes bar det var liige voldsomt hurtugt, men okay.... :-)


Enig, det er hurtigt.

Men det er tit Blockbuster ikke "opdager" at priserne er faldet hos konkurrenterne som gør at du kan købe et billigt, gennemføre det og så gå ned og få flere penge dernede end du selv har givet. Har oplevet det selv i hvert fald en håndfuld gange :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf Michelve » 8. jan 2013 17:32

yeps, og så er det også at ny priser falder sommetider meget hurgtig. fx den nye fable
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Hvad giver Blockbuster?

Indlægaf BOOM » 8. jan 2013 19:20

Var lige nede med Black ops 2, Hitman og Far Cry 3. Fk 250 på kortet pr spil. Det syntes jeg faktisk er meget ok. Nå, jeg tror de skal bruges på en forudbestilling af GTA V!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster