Xboxlife forum

Bilka Odense

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Bilka Odense

Indlægaf Mr Christian dk » 17. okt 2012 03:56

Hej jeg var i bilka od. i søndags for at købe x-com, efter en times spil skrev boxen at skiven var beskidt´, da jeg tog skiven ud så jeg der vcar masser riser i også mange kan der ikke komme efter en times tid så jeg kørte til bage og klaget over det, ham jeg snakkede med mente det var fordi min box ligger ned men jeg fik ham til at hente et nyt til mig, jeg kigge skiven igemmen og ja fyldt med risser og en næste det samme, jeg er sikker på det er fordi de tager skiverne ud og gemmmer væk, jeg fandt et der ikke var så ridset og fik skrevet på at der var ridser i det da det blev udleveret. så kig skiven efter inden i går ud fra bilka det er sku træls at skal tilbage. det er nok sidste gang jeg køber spil der som er blevet åbnet
Billede

Billede
Mr Christian dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Re: Bilka Odense

Indlægaf Major Oblivious » 17. okt 2012 07:25

Nej, jeg bryder mig heller ikke om det - og i princippet så frafalder muligheden for at returnere spillet, da de jo selv har et krav om at emballagen skal være uåbnet, men når man får et åbnet spil, så er det jo pludselig ens ord mod deres, hvis uheldet skulle være ude..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Bilka Odense

Indlægaf Erroneus » 17. okt 2012 08:42

Tak for tippet, det er godt nok ærgelig opbevaring af deres skiver så og typisk sådan en tosse der intet ved, at påstå det er pga. boxen ligger ned.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Bilka Odense

Indlægaf Mr Christian dk » 18. okt 2012 03:10

[quote="Major Oblivious"]Nej, jeg bryder mig heller ikke om det - og i princippet så frafalder muligheden for at returnere spillet, da de jo selv har et krav om at emballagen skal være uåbnet, men når man får et åbnet spil, så er det jo pludselig ens ord mod deres, hvis uheldet skulle være ude..[/j


jeg var også meget spændt da jeg kørte der ud igen men heldigvis var det næsten alle spil som han fandt som var ridset :?
Billede

Billede
Mr Christian dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Re: Bilka Odense

Indlægaf Major Oblivious » 18. okt 2012 08:07

Så ville jeg nok have bedt om at få mine penge tilbage, og købt et andet sted - men jeg er også besværlig på det punkt - men det er slet ikke i orden når de begynder at beskylde dig for at være skyld i problemerne.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Bilka Odense

Indlægaf KlumpeStumpen » 18. okt 2012 09:47

Ja jeg havde også bedt om mine penge igen, nægter at betale fuld pris for et spil med ridser i skiven.

Har før bestilt et spil hos amazon, hvor der var ridser i. Der fik jeg pengene retur og kunne beholde spillet. Se det er service.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron